Futaba 8FG
Re: Futaba 8FG
Přesně ti to nepovím, protože existuje několik verzí manuálu a v různých jazycích.
Hledej ale v oblasti MODEL MENU, DUAL RATE.
V každém letovém režimu je k dispozici pět průběhů.
Hledej ale v oblasti MODEL MENU, DUAL RATE.
V každém letovém režimu je k dispozici pět průběhů.
Re: Futaba 8FG
Jan Chalupa píše:pavelll píše:.Nevím co znamená na diplayi ve spodní části u prvního obrázku (model Clik2) text SVR #1. ... Soft je 4.1, jazyk čeština.
V anglické verzi manuálu k firmware 3.0 se to jmenuje VPP (Variable Pitch Propeller). Nevím, jak může znít český překlad, aby to dalo SVR. Že by VR bylo VRtule? Ale co je to S?
Díky všem za odpověď,
to by mohlo být ono, stavitelná vrtule, mě stále mátlo proč to u prvních dvou pamětí u modelů nemám.Až teď mi došlo že jsem tam už měl tyhle dva modely předběžně naprogramovaný a pak došlo na upgrade nejdříve na verzi 3.0 a pak následně na verzi 4.1 . Teď jsem procházel jednotlivé programové nabídky a znovu studoval co přibylo v jednotlivých verzích a je to jasný.
Ještě jednou díky. Letu zdar, Pavel.
http://www.klombrandys.cz/index.php?menu=9&idc=11
Re: Futaba 8FG
zdzd píše:Přesně ti to nepovím, protože existuje několik verzí manuálu a v různých jazycích.
Hledej ale v oblasti MODEL MENU, DUAL RATE.
V každém letovém režimu je k dispozici pět průběhů.
No jo, v tom to mam nastaveny, ale se shora uvedenym omezenim. Zkusim si s tim jeste pohrat. Letove rezimy nelze v modu pro motorak nastavit a navic to chci mit jednoduche, ne s prepinanim let. rezimu. Problem je v tom, ze DR a EXPo jsou spolecne v jednom menu a svzane v pouzivani. Je mozne, ze to nastavuju blbe k prepinacum. A je možné, že chci zbytečnou blbost
Re: Futaba 8FG
GrisoRSV píše:zdzd píše:Přesně ti to nepovím, protože existuje několik verzí manuálu a v různých jazycích.
Hledej ale v oblasti MODEL MENU, DUAL RATE.
V každém letovém režimu je k dispozici pět průběhů.
No jo, v tom to mam nastaveny, ale se shora uvedenym omezenim. Zkusim si s tim jeste pohrat. Letove rezimy nelze v modu pro motorak nastavit a navic to chci mit jednoduche, ne s prepinanim let. rezimu. Problem je v tom, ze DR a EXPo jsou spolecne v jednom menu a svzane v pouzivani. Je mozne, ze to nastavuju blbe k prepinacum. A je možné, že chci zbytečnou blbost
Tak jsem to zkusil a asi jediná možnost je zvolit v typu modelu větroň a použít na to letové režimy. Není žádný problém nastavit na jeden přepínač D/R a na druhý EXPO s požadovanými hodnotami, ale protože pro ty přepínače nelze použít logické podmínky, tak je to udělaný tak, že ten na D/R má přednost a prostě "přebije" ten s EXPO. Ale třeba na to jdu taky blbě
Re: Futaba 8FG
Zdravím, Mám F8FG Super a setkal jsem se s následujícím problémem. V prosinci jsem vysílač uložil nabitý a nyní v únoru chtěl zapnout - nic, tma, Lionka vybitá. Po připojení nabíječe k vysílači svítí "zelená" - nabito. Vyjmul jsem Aku, dal na nabíječku, po otestování nabíječka hlásí vadné Aku. Zapnul jsem nabíjení 0,4 A bez testu, po pěti minutách nabíjení přerušil a opět jsem spustil LiIon program. Baterie byla OK, nabíjení začalo, po patnácti minutách bylo ukončeno po dosažení max. napětí 7,8 V. Náboj byl asi 0,2 Ah. Vysílač pracuje, napětí je pouze 7,8 V a méně. Dříve, při létání, po nabití bylo více než 8V. U Pecků mně doporučili přinést soupravu k odeslání do záruční opravy. Udělám to, ale rád bych se dozvěděl, zda se s podobným problémem již někdo setkal. Děkuji.
Re: Futaba 8FG
Michal51 píše:Zdravím, Mám F8FG Super a setkal jsem se s následujícím problémem. V prosinci jsem vysílač uložil nabitý a nyní v únoru chtěl zapnout - nic, tma, Lionka vybitá. Po připojení nabíječe k vysílači svítí "zelená" - nabito. Vyjmul jsem Aku, dal na nabíječku, po otestování nabíječka hlásí vadné Aku. Zapnul jsem nabíjení 0,4 A bez testu, po pěti minutách nabíjení přerušil a opět jsem spustil LiIon program. Baterie byla OK, nabíjení začalo, po patnácti minutách bylo ukončeno po dosažení max. napětí 7,8 V. Náboj byl asi 0,2 Ah. Vysílač pracuje, napětí je pouze 7,8 V a méně. Dříve, při létání, po nabití bylo více než 8V. U Pecků mně doporučili přinést soupravu k odeslání do záruční opravy. Udělám to, ale rád bych se dozvěděl, zda se s podobným problémem již někdo setkal. Děkuji.
Ahoj, zatím bohudíky nesetkal.
Mám 8FG už někdy od konce léta vypnutou (s Li-IONkou uvnitř) a baterka si stále drží své napětí v polonabitém stavu.
Občas (2x 3x za posledních pár měsíců, když mám absťák) T8FG zapnu, zálibně ji podržím v rukou, kouknu na displej, vypnu a zase ji uložím k zimnímu spánku...
Re: Futaba 8FG
Nový software update ver. 5.0 http://www.futabarc.com/software-updates.html
Q X7S,Bolero,Q10,Rival,Limit,FW190,Flash,SK450,Viking2E,PikePerfect,Bf109,Aladin
www.lmkchotebor.cz
www.lmkchotebor.cz
Re: Futaba 8FG
a tady jsou popsane zmeny http://downloads.hobbico.com/software/f ... v5_ENG.pdf
T-Rex 550E V2 FBL / X-Era 4020-2y 1000kv / JIVE 80+HV / HC3-SX / BLS251 / EDGE 553 - prodano
-
JmX
- Příspěvky: 335
- Registrován: čtv 08.01.2009 0:00
- Bydliště: CZ, Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Futaba 8FG
insomnia píše:a tady jsou popsane zmeny http://downloads.hobbico.com/software/f ... v5_ENG.pdf
Moc těch změn není, aspoň těch popsaných.
Čekal jsem víc, když je to kulatá 5. Ale co, buďme rádi, že na tom stále makají.
***** Futaba T8FG Super *****
Hangár s podrobným popisem stavby mých modelů na osobních stránkách Jirkůf Blok = http://jirkufblok.blogspot.com
E-mail: pilot@ok-jmx.cz
Hangár s podrobným popisem stavby mých modelů na osobních stránkách Jirkůf Blok = http://jirkufblok.blogspot.com
E-mail: pilot@ok-jmx.cz
Re: Futaba 8FG
Konecne tam uz dali ten Auto lock! uz bolo na case... 
T8FG - nastavenia
Ahojme,
T8FG - klapky + spomalenie
skusal som nastavit flaps na kridlo 2A + 1F na 8fg. Ciel bol na 3polohovom prepinaci docielit 0,A,B poziciu (A ~50%, B ~100%) a cele to spomalit.
Prisiel som na to ,ze bud ako AirBrake, tam mam spomalenie serv ale len 2 polohy (on, off).
Alebo flaps system a dual rate, kde viem mat pozadovane 3 polohy ale bez spomalenia.
Da sa docielit 3polohy + servo spomalenie ? Ako ?
Na XG8, DX8 je to v 1 menu, na 8fg sa stracam
T8FG - klapky + spomalenie
skusal som nastavit flaps na kridlo 2A + 1F na 8fg. Ciel bol na 3polohovom prepinaci docielit 0,A,B poziciu (A ~50%, B ~100%) a cele to spomalit.
Prisiel som na to ,ze bud ako AirBrake, tam mam spomalenie serv ale len 2 polohy (on, off).
Alebo flaps system a dual rate, kde viem mat pozadovane 3 polohy ale bez spomalenia.
Da sa docielit 3polohy + servo spomalenie ? Ako ?
Na XG8, DX8 je to v 1 menu, na 8fg sa stracam
TDR + NEO
Re: Futaba 8FG
Bylo by dobrý, kdyby tam někdy přidali, aby když se vypne blokace plynu, tak ten plyn začne fungovat až když se dá páka plynu do nulové pozice, aby se po odblokování nerozjel motor na vysoké otáčky. Takhle to má i Otpic..
-
iwojima1
- Příspěvky: 599
- Registrován: čtv 12.07.2007 0:00
- Bydliště: Žilina Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Futaba 8FG
pridali v nejakej verzii firmwaru konecne letove rezimy aj do motorakoveho modu? alebo aspon servoslow?
•Letu zdar•Futaba FX20•Spektrum DX6i•DiablotinXL EME55+starter•Trainer 2500mm•Diablotin MVVS12,7•
Re: Futaba 8FG
No a kontrola reverzu na THRO bola uz tiez nacase !!!
Vysvetli mi niekto preco ma futaba default na packa dole plny plyn ?!?!
Vysvetli mi niekto preco ma futaba default na packa dole plny plyn ?!?!
TDR + NEO
Re: Futaba 8FG
kuro99 píše:No a kontrola reverzu na THRO bola uz tiez nacase !!!
Vysvetli mi niekto preco ma futaba default na packa dole plny plyn ?!?!
Jestli to tak náhodou není opačně. Futaba to tak měla vždy a to i v době, kdy 95% ostatních výrobců RC ještě ani neexistovalo. Ti se chtěli odlišit.