Laguna V ARF Kostka Modelcentrum
-
Abu
- Příspěvky: 10797
- Registrován: úte 22.03.2005 0:00
- Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
Urcite zakazkovou (nespecham, bude az na pristi sezonu), jak uz jsem psal, chci tam nejake upravy, vyztuzeni a barvy - z praktickeho hlediska je tmavy vrsek nevhodny, Mefisto ma tmavomodry kridla zezhora a kdyz prazi slunicko tak se folie behem chvilky neuveritelne rozpali 
Abu (Tomáš S.) - MC19 - kanál č.90 na 40MHz
- Vzduchoplavec
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pát 21.04.2006 0:00
- Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
- Kontaktovat uživatele:
-
Abu
- Příspěvky: 10797
- Registrován: úte 22.03.2005 0:00
- Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
Tak vem toho mensiho - Genesis, 2.5m. Kdyz to bude lehky, tak to se 450W poleti pekne. Kolega ted omotoroval starsiho konstrukcniho 2.5m vetrone, s Xmotorem a 3xLipol 3300 to vazi (jen) 1.5kg a s asi 330W lita krasne.
Ale takovahle kombinace bude spis na klidne termicke litani, pokud by si s tim chtel i trosku blbnout, tak by byl asi lepsi nejakej bytelnejsi dvoumetr (Rytmus, Ion,...).
A taky se ti lip vejde do toho tvyho absolutne nemodelarskyho auticka
Ale takovahle kombinace bude spis na klidne termicke litani, pokud by si s tim chtel i trosku blbnout, tak by byl asi lepsi nejakej bytelnejsi dvoumetr (Rytmus, Ion,...).
A taky se ti lip vejde do toho tvyho absolutne nemodelarskyho auticka
-
Abu
- Příspěvky: 10797
- Registrován: úte 22.03.2005 0:00
- Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
mak píše:axi 28 26 /10 stoji 2000 a bohate nato bude stačit
Kdo nekdy okusil stoupani pres 10m/s tak vi, ze to stacit nebude. Jasne ze to poleti a bude stoupat, ale ja chci aby to spoupalo pekne svizne
A navic Vzduchoplavec uz motor ma - MVVS elektriku 450W a k ni hleda univerzalniho vetrone pro termiku i akrobacii... a na to je uz Laguna moc velka.
Abu píše:mak píše:axi 28 26 /10 stoji 2000 a bohate nato bude stačit
Kdo nekdy okusil stoupani pres 10m/s tak vi, ze to stacit nebude. Jasne ze to poleti a bude stoupat, ale ja chci aby to spoupalo pekne svizne![]()
A navic Vzduchoplavec uz motor ma - MVVS elektriku 450W a k ni hleda univerzalniho vetrone pro termiku i akrobacii... a na to je uz Laguna moc velka.
to souhlasim a stoupaní kolmo nahoru sem vyskoušel mam optimu vim co to je rachot a rychlost
Optima III (oprava)Mistrál (AXI 2820/10)P51-D Mustang (EPP, motor AXI 2814/12)přestavba STÍN I samok
Axik 2826/10 s LiPo 3S1P sice Lagunu do kolmeho stoupaku nedostane, ale je dostatecny na to, aby vam ero doslova urval z ruky pri startu (nemusi se hazet, staci pustit
pochopitelne v alespon trochu prijatelnem uhlu nabehu).
O vikendu planuju vyzkouset se ctyrclankem....uvidime. Stoupavost uz nyni je az az... Nejvetsi vrtuli jsem na nem zkousel 14/8, ale 13/8 je taky vice nez dostatecnych, pro ctyrclanek tam pro zacatek urcite vetsi nedam, i tak uz je to docela hukot a ulomeny vrtulovy list pri plnem tahu dokaze ero docela dobre pocuchat, vyrvane motorove loze byva nejmensi a nejsnadneji opravitelna zavada, na rozlomeny trup radsi nemyslet. A navic cenovy rozdil mezi 60 a 80A reglem neni nezanedbatelny....
O vikendu planuju vyzkouset se ctyrclankem....uvidime. Stoupavost uz nyni je az az... Nejvetsi vrtuli jsem na nem zkousel 14/8, ale 13/8 je taky vice nez dostatecnych, pro ctyrclanek tam pro zacatek urcite vetsi nedam, i tak uz je to docela hukot a ulomeny vrtulovy list pri plnem tahu dokaze ero docela dobre pocuchat, vyrvane motorove loze byva nejmensi a nejsnadneji opravitelna zavada, na rozlomeny trup radsi nemyslet. A navic cenovy rozdil mezi 60 a 80A reglem neni nezanedbatelny....
- Vzduchoplavec
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pát 21.04.2006 0:00
- Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
- Kontaktovat uživatele:
Hehe! Nahodou jsem az zasnul, co se do Fabie vejde! Ale uznavam, ze to neni uplne optimalni vuz. Nicmene kridlo na 3 dily by se vejit melo. Coz je i vyhodo pro skladovani v mem nemodelarskem byte s nemodelarskou manzelkou.
Trochu blbnout bych chtel. Ne zase moc, abych to nerzflakal, ale jen pohodove krouzeni v oblacich by mne asi za chvili nudilo.
Ten mensi kostkuv Genesis ma ale konstrukcni kridlo, ne? Neni to na zavadu?
Trochu blbnout bych chtel. Ne zase moc, abych to nerzflakal, ale jen pohodove krouzeni v oblacich by mne asi za chvili nudilo.
Ten mensi kostkuv Genesis ma ale konstrukcni kridlo, ne? Neni to na zavadu?
Surgical píše:Axik 2826/10 s LiPo 3S1P sice Lagunu do kolmeho stoupaku nedostane, ale je dostatecny na to, aby vam ero doslova urval z ruky pri startu (nemusi se hazet, staci pustitpochopitelne v alespon trochu prijatelnem uhlu nabehu).
O vikendu planuju vyzkouset se ctyrclankem....uvidime. Stoupavost uz nyni je az az... Nejvetsi vrtuli jsem na nem zkousel 14/8, ale 13/8 je taky vice nez dostatecnych, pro ctyrclanek tam pro zacatek urcite vetsi nedam, i tak uz je to docela hukot a ulomeny vrtulovy list pri plnem tahu dokaze ero docela dobre pocuchat, vyrvane motorove loze byva nejmensi a nejsnadneji opravitelna zavada, na rozlomeny trup radsi nemyslet. A navic cenovy rozdil mezi 60 a 80A reglem neni nezanedbatelny....
souhlasim stebou jeto vetron kterej ma plachtit a ne delat ptakoviny nato je opravdu dobre hotliner tomaš pak srdve až v krku a nedejchaš
takže ten AXIK to jisti
Optima III (oprava)Mistrál (AXI 2820/10)P51-D Mustang (EPP, motor AXI 2814/12)přestavba STÍN I samok
-
Abu
- Příspěvky: 10797
- Registrován: úte 22.03.2005 0:00
- Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
Surgical píše:nyni je az az... Nejvetsi vrtuli jsem na nem zkousel 14/8, ale 13/8 je taky vice nez dostatecnych,
Mohl by si prosimte zmerit jaka je vzdalenost od cepu vrtule k nabezce, nebo kolik centimetru jeste zbyva mezi koncem sklopene 13" a nabezkou?? Je to pro me docela dost dulezity udaj, protoze pokud se tam nevejde 16" vrtule tak asi nema smysl tam davat 800W s prevodovkou, ale klidne tam bude stacit nejakej 600W Dualsky s 14" vrtuli.
Čerstvé pocity ... 350W/1,94kg/2,8m. Pri prvom hodení som sa vytešoval, ako mi to lietadlo vytrhne z ruky nahor, potom zasa ako to "rýchlo stúpa" (a ako dlho plachtí) ... a po dvadsiatich letoch som si začal búchať hlavu o múr, že som tam nedal 700-800W. A teraz úmorne špekulujem, ako z toho dostať aspoň o 50-80W viac. Ale každý sme iný... 
-
Abu
- Příspěvky: 10797
- Registrován: úte 22.03.2005 0:00
- Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
Vzduchoplavec píše:Trochu blbnout bych chtel. Ne zase moc, abych to nerzflakal, ale jen pohodove krouzeni v oblacich by mne asi za chvili nudilo.
Ten mensi kostkuv Genesis ma ale konstrukcni kridlo, ne? Neni to na zavadu?
To konstrukcni kridlo bude lehci, ale mene pevne, proto jsem psal ze na nejakou tu akrobacii bych doporucoval Iona, Rytmuse 2m nebo Rytnuse 2.4m. Ona taky ta akrobacie s velkym vetronem je spis takovy cekani az to ten vykrut za ty 4s dokonci, zatimco dvoumetrovka bude delat obraty 2x rychlej (o 1.5m Optime ani nemluvim).
-
Abu
- Příspěvky: 10797
- Registrován: úte 22.03.2005 0:00
- Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
mak píše: souhlasim stebou jeto vetron kterej ma plachtit a ne delat ptakoviny nato je opravdu dobre hotliner tomaš pak srdve až v krku a nedejchaš takže ten AXIK to jisti
No ja videl nedavno na soutezi RCEN litat 3 omotorovany F3Jcka. (3.3m, 2.2kg zhruba). Jedno melo nejakejch 300-400W (Axi 2820), treti Feigao a asi 800W a druhy neco mezi tim. To nejslabsi se sotva plazilo, pri startu se slabsi jedinci schovavali s obavou ze to nekam spadne. To 800W stoupalo velmi slusne pod uhlem 45-60st. A tak nejak bych si predstavoval omotorovani te Laguny. Zadny hotliner 40m/s nahoru, 60m/s dolu, ale svizny stoupani aspon 12-15m/s.
nojo když ja si rychlost odbývám s potimou jeto hukot takže u laguny chci aby krasne ladne letela takovej ten majestatnej kolos, proto taky chci letelo s 3 metry rozpeti aby to byl takovej tam elegán na obloze takove to dmácí létání
)
Optima III (oprava)Mistrál (AXI 2820/10)P51-D Mustang (EPP, motor AXI 2814/12)přestavba STÍN I samok