Logo vs Kasama

Opravdu větší kousky.

Co by jste zvolili ?

Kasama 600E
15
50%
Logo 600 3D
15
50%
 
Celkem hlasů: 30

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pkotatko
Příspěvky: 6687
Registrován: sob 13.01.2007 0:00
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Logo vs Kasama

#1 Příspěvek od pkotatko »

Trosku se nudim a vymyslim hovadiny. V ramci toho me napadlo, jestli preci jenom nejit do Loga 600 3D.
Logo 3D
pro: lehka, vyzkousena, odladena
proti : vubec se mi nelibi

Kasama 600
pro : technicky krasna, kvalitni materialy,
proti : neodladena novinka

nechci ted a tady resit ceny a dostupnost ND
No a ted radte :wink:
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Uživatelský avatar
nostromo
Příspěvky: 1816
Registrován: sob 16.06.2007 0:00

Re: Logo vs Kasama

#2 Příspěvek od nostromo »

Kasama jednoznacne
Uživatelský avatar
tomasv
Příspěvky: 248
Registrován: úte 24.02.2009 0:00
Bydliště: Praha 21, Újezd nad Lesy

Re: Logo vs Kasama

#3 Příspěvek od tomasv »

Kasama jasně, mně se také Logo moc vzhledově nelíbí, vrtulník je to ale super.
Koneckonců auto se také vybírá s ohledem na vzhled.
Nikdo není poražený, my všichni jsme vítězné spermie.

Asperatus, Robin, Nimbus, Extra, F3K aj.
Uživatelský avatar
Screwball671
Příspěvky: 1313
Registrován: pon 22.11.2010 0:00
Bydliště: Praha Barrandov

Re: Logo vs Kasama

#4 Příspěvek od Screwball671 »

Mě se bohužel Logo vůbec nelíbí i když uznávám jeho kvality, helinu která mě nebere bych doma mít nechtěl a potom si myslím, že nová KSM 600 bude zase o něco dál.
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Logo vs Kasama

#5 Příspěvek od OPR »

No asi nejsem povolaný se vůbec jakkoliv vyjadřovat ale já bych se rozhodoval asi takhle. Jelikož jsem ani s jedním neletěl a ani nikdy v životě nepoletím. :?


Logo oproti KSM je velmi funkčně jednoduché. Není tam zbytečně moc "věcí" jsou tam jen ty které tam oprvdu mají být. Hodně se tam hraje na hmotnost. Plastovej rám, plastové závěsy listů NR jsou veliké plus pro Logo a oproti KSM to má jistou výhodu. KSM je jen uhlí a dural. To je přímo pozvánka pro vibrace a most pro ně. Pokud to nebudou mýt zmáklí pěkně z fabriky může to bejt problém. Nicméně KSM je plná hejblátek štelovátek což by eventuelně mohlo pomoct. Ale.....

No mne z toho líp vypadává to Logo. Už jen taky pro to, že padesátková KSM (ta sériová) ještě neviděla ani vzduch kterej ji má být domovem. Já bych šel do Loga a tu ošklivou kabinku bych překousnul (i když zrovna já proti ní nic nemám.

Obojí bych eventelně zamýšlel v pohonné konfiguraci na 10S.

PS: Také bych zjistil jak lze hýbat s tuhostí tlumících segmentů v rototrové hlavě. Jestli třeba u KSM na něco takového vůbec mysleli. Logo toto má ošetřeno dobře.
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Logo vs Kasama

#6 Příspěvek od OPR »

Nicméně vybral sis špatně pro porovnávání. Porovnáváš stroj, kterej má nálet po světě jako prase s něčím co ještě ani neletělo .....
Uživatelský avatar
krtek2k
Příspěvky: 4041
Registrován: čtv 05.06.2008 0:00
Bydliště: Děčín

Re: Logo vs Kasama

#7 Příspěvek od krtek2k »

Co je na logu ošklivýho?
V tý šestistovce je to letově ultimátní mašina, která prostě nemá konkurenci.
Lítám to už tři roky, a nemůžu říct , že by na tom něco pravidelně odcházelo. Když koukneš na fóra , kde se pořád řeší , že něco nejde , tak to jde mimo mikado.
Kasama je hezká pro oko strojaře. Je tam toho mraky co si můžeš furt prohlížet a stále nacházíš něco nového , ale síla je a vždycky byla jen v jednoduchosti.
Přílohy
28112011646.jpg
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
Uživatelský avatar
pkotatko
Příspěvky: 6687
Registrován: sob 13.01.2007 0:00
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Logo vs Kasama

#8 Příspěvek od pkotatko »

OPR píše:Nicméně vybral sis špatně pro porovnávání. Porovnáváš stroj, kterej má nálet po světě jako prase s něčím co ještě ani neletělo .....

Jo to mas pravdu. Ale jina heli do uvahy momentalne neprichazi.

A k tem vibracim, kdyz jsem dokazal odladit do naproste dokonalosti velkou Kasamu, tak se male nebojim. A moznost nastaveni tuhosti hlavy ma Kasama taky, nicmene to nevidim jako az tak dulezite. Hodlam dost tocit a snazit se s tim mlatit z rohu do rohu. :mrgreen:
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
boZZda
Příspěvky: 2789
Registrován: pon 06.10.2008 0:00
Bydliště: Cesko

Re: Logo vs Kasama

#9 Příspěvek od boZZda »

Logo sice funguje, ale nelíbí se mi. Proto pro něj nemohu hlasovat.

KSM ikdyž ještě není, tak bude krásný kus strojařiny a jsem si jistý, že ikdyž by třeba měla ze začátku nějaké mouchy, tak pro tebe to bude výzva a jsem si jistý, že KSM udělá maximum, aby tyto mouchy byly co nejdříve odstraněny. Pro tebe výzva, kterou si právě ty dovedeš užít na maximum.

Doporučuji ti počkat, pokud to pro tebe už není mučení. V opačném případě si kup nějakou helinu na překlenutí toho čekání a pak ji někomu střel. KSM se nevzdávej!
bavarianDemon 3X a 3SX
SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
Uživatelský avatar
pkotatko
Příspěvky: 6687
Registrován: sob 13.01.2007 0:00
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Logo vs Kasama

#10 Příspěvek od pkotatko »

Mam s cim litat, neni to o cekani. I kdyz uz bych ji samozrejme chtel mit doma. To je jasne.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
boZZda
Příspěvky: 2789
Registrován: pon 06.10.2008 0:00
Bydliště: Cesko

Re: Logo vs Kasama

#11 Příspěvek od boZZda »

pkotatko píše:Mam s cim litat, neni to o cekani. I kdyz uz bych ji samozrejme chtel mit doma. To je jasne.

Tak tim padem resis nesmysly :roll:
Na KSM stoji za to pockat, zvlast kdyz mas Ultimate Heli za humny.
bavarianDemon 3X a 3SX
SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
Uživatelský avatar
JirkaA
Příspěvky: 6950
Registrován: ned 17.08.2008 0:00
Bydliště: Moravský kras ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Logo vs Kasama

#12 Příspěvek od JirkaA »

Tak trošičku nechápu tyhle módní záležitosti.. Co dělá z vrtulníku vrtulník a ovlivní zásadně jeho chování? Z 99% nosný rotor a jeho řízení. U bezpádla není co vymýšlet, cyklika je u všech značek plus mínus stejná záležitost, volba serv, řídící elektroniky a pohonu - tam se dá něco ovlivnit ale zase to vůbec nezávisí na výrobci draku... Pokud nepůjde o nějaký zásadní průser typu kroutící se málo pevný rám a prohýbající se táhla, je to všechno plus mínus na jedno kopyto. Výhoda je, když to vyjde lehký a jednoduchý. Takže prioritu by u mne hrála asi ověřenost širokým spektrem uživatelů, dostupnost vč. náhradních dílů, jednoduchost... Technická "krása" mechaniky je něco, nad čím můžeme masturbovat tak leda na zemi, dva metry daleko a rotující už to stejně není vidět. A kabinka, to je u vrťasu jedna z mála možností, kde může člověk nechat naplno propuknout svoji modelářskou a případně výtvarnou dovednost, je to jen kus skelné hadry a trocha epoxidu a čerta starýho záleží na tvaru a barvách...
Samozřejmě ale chápu, že se v lidské individualitě vyskytuje prvek nutící jedince mít něco neobvyklého, většího, delšího, dražšího než soused atd... ;)
OK2WY
Uživatelský avatar
pkotatko
Příspěvky: 6687
Registrován: sob 13.01.2007 0:00
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Logo vs Kasama

#13 Příspěvek od pkotatko »

Ano, naprosto s tebou souhlasim. Snad jen bych dodal, ze pak jeste rozhoduje kvalita zpracovani a vyber materialu. A v tom se vyrobci lisi a dost zasadne.
Ale urcite mas pravdu v tom, ze letove vlastnosti mezi dnesnimi bezpadly jsou vicemene danne vybavou a ne vlastnim drakem ( krome vahy ). A je to hodne o osobnich sympatiich k te ktere znacce.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Uživatelský avatar
DaveLister
Příspěvky: 1155
Registrován: ned 13.09.2009 0:00
Bydliště: Kadaň/Praha

Re: Logo vs Kasama

#14 Příspěvek od DaveLister »

OPR píše:Plastovej rám, plastové závěsy listů NR jsou veliké plus pro Logo

Ty mas pomerne specialni pozadavky, co je pro tebe plus muze byt pro jine poradne minus. :wink:
Ja chapu ze logo funguje dobre, ale pripada mi, ze si mikado dela srandu, ze chce za takovydle materialy tak nekrestansky penize. :wink:
Synergy E7 | Gaui NX4 | Trex 450 PRO 6s | Futaba T14SG
Uživatelský avatar
tomashr
Příspěvky: 6037
Registrován: ned 22.06.2008 0:00
Bydliště: Praha ČR

Re: Logo vs Kasama

#15 Příspěvek od tomashr »

DaveLister píše:
OPR píše:Plastovej rám, plastové závěsy listů NR jsou veliké plus pro Logo

Ty mas pomerne specialni pozadavky, co je pro tebe plus muze byt pro jine poradne minus. :wink:
Ja chapu ze logo funguje dobre, ale pripada mi, ze si mikado dela srandu, ze chce za takovydle materialy tak nekrestansky penize. :wink:


Tady ale jde hodně o hmotnost... Ono se řekne "vše je krásně v duralu", ale vidím to teď v reálu třeba na malém TREX450 - postupně se mi mění z původní verze na kovový (po haváriích měním díly za "lepší") - je to krásné, roste pevnost, jenže nenápadně taky narůstá hmotnost :( K tomu si připočti to, co puž sal OPR, totiž vibrace - když je vrtulník udělaný z kvalitního plastu, tak je obvykle lépe tlumí. Nejsem žádný heliexpert, nicméně zkušenosti mi zvolna přibývají a vedou mě k názoru, že vrtulník udělaný KVALITNĚ z plastu je spíš výhodou než nevýhodou...
Odpovědět

Zpět na „Heli - nad 500“