T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
- barnstormer
- Příspěvky: 12
- Registrován: úte 28.12.2004 0:00
T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
Jsem si vědom rizika nekonečné diskuse, ale přesto se tážu: Chci si koupit svou první heli a víceméně směřuji k čemusi jako Trex 450 Sport. Vzhledem však k tomu, že se objevila nová verze V2, která jde do prodeje počátkem tohoto měsíce, říkám si, zda nepořídit ji. Zde odkaz a prosím o komentáře:
http://www.helikraft.com/ALIGN+RC/All+I ... 81%29.html
Díky moc předem a prosím nemazat mne....
http://www.helikraft.com/ALIGN+RC/All+I ... 81%29.html
Díky moc předem a prosím nemazat mne....
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
Pokud máš simulátor klidně počkej a čas věnovaný čekání můžeš krátit na něm. K heli připomínky nemám. V téhle (nové) variantě budeš mít tu novější verzi motoru, která Tě bude výkonostně provázet od prvních krůčků až někam (pokud je tedy do budoucna cílem) k višší akrobacii.
Já bych si počkal. A počkal bych si tak moc dlouho dokud se to nezačne po švětě prodávat a první ohlasy nebudou předzvěstí nějakých, prvorozených, konstrukčních chyb.
Pokud čekat nechceš máš i tak na výběr. Ovšem s přihlidnutím k tomu jaká heli Ti padla do merku jako první - chápu Tvůj výběr. Má smysl.
Já bych si počkal. A počkal bych si tak moc dlouho dokud se to nezačne po švětě prodávat a první ohlasy nebudou předzvěstí nějakých, prvorozených, konstrukčních chyb.
Pokud čekat nechceš máš i tak na výběr. Ovšem s přihlidnutím k tomu jaká heli Ti padla do merku jako první - chápu Tvůj výběr. Má smysl.
Re: T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
ja myslim, ze vyber dobrej, jen bych zvazil jeste T-REX 450 Pro Super Combo ... sice to ma 450M motor, ale na druhou stranu to ma kardan a ten ti usetri neco na spotrebe el. energie, takze budes o chlup dyl ve vzduchu 
...nicmene kupovat to ted na zimu imho neni uplne idealni, spis bych pockal do jara a pres zimu lital na simulatoru (Phoenix).
...nicmene kupovat to ted na zimu imho neni uplne idealni, spis bych pockal do jara a pres zimu lital na simulatoru (Phoenix).
T-Rex 550E V2 FBL / X-Era 4020-2y 1000kv / JIVE 80+HV / HC3-SX / BLS251 / EDGE 553 - prodano
- MarthiR
- Příspěvky: 2574
- Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
- Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR
Re: T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
Také bych radeji počkal a také doporučím ve verzi PRO a zimy bych se nebál (kdovy jestli neaka bude) Simulátor každopádně nutností!
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
Když on zrovna do začátku ten PRO moc dobrý není. Jeho výhody jsou ku potřebě až vylítaného pilota - spíš akrobata. To že PRO má kradan nevídím jako výhodu do začátku. Přesně naopak. Proto jeho volbu vítám.
Konverze na kardan v případě jeho pocitu "méněcennosti" je kdykoliv později možná.
Jediná výhoda verze PRO je ta že má hlavu malinko jinak,o něco lépe, napákovanou.
Konverze na kardan v případě jeho pocitu "méněcennosti" je kdykoliv později možná.
Jediná výhoda verze PRO je ta že má hlavu malinko jinak,o něco lépe, napákovanou.
Re: T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
OPR píše:Když on zrovna do začátku ten PRO moc dobrý není. Jeho výhody jsou ku potřebě až vylítaného pilota - spíš akrobata. To že PRO má kradan nevídím jako výhodu do začátku. Přesně naopak. Proto jeho volbu vítám.
Konverze na kardan v případě jeho pocitu "méněcennosti" je kdykoliv později možná.
Jediná výhoda verze PRO je ta že má hlavu malinko jinak,o něco lépe, napákovanou.
Ja jsem na kardanu taky zacinal a nemel jsem s tim problem. Kardany jsou levny, diky tomu, ze jsou z plastu a vymenit je neni zadnej problem. Dokonce jsem je menil jen z 30% padu, takze si myslim, ze se tak nenici jako (asi) u vetsich heli.
Pokud mas na mysli jeste jinou nevyhodu, tak ji sem prosim napis, at se poucim do budoucna.
T-Rex 550E V2 FBL / X-Era 4020-2y 1000kv / JIVE 80+HV / HC3-SX / BLS251 / EDGE 553 - prodano
Re: T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
Jo 450 na zacatek tak nejak akorat bych rekl. Maly (ne zase moc), skladny, ND nestoji ranec. Kup verzi PRO s kardanem, jak tady kluci doporucuji. Reminek ma trosku vetsi odpor a o cosi vetsi odber energie z baterky.
I kdyz poznal sem ted jednoho co bude zacinat s Hirobo Seadu Evo 50
no uvidime, ja budu stat radeji hodne daleko. Nak
I kdyz poznal sem ted jednoho co bude zacinat s Hirobo Seadu Evo 50
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
insomnia
No na kardan moc hněvu nemám dokonce jsou roční období kdy je na mém vrtulníku vítaným (jen trošku) pomocníkem.
Shrnu to asi takto. Když strhneš převod vrtulky čeká Tě dost šroubování a rejpání se v heli. Musíš vyndavat vlastně celej ocas i s nosníkem. Řemínek toho vydrží opravdu hodně - musí se to umět ho při ráně nějak poškodit. Řemínek je daleko lepší když jen nepatrně ohneš ocasní trubku skoro ničemu to neva. S kardanem je to horší.
S řemínkem se lépe nacházejí vibrace respektive s kardanem se jich kolikrát ani nezbavíš. Buť si to sedne hned od začátku a jede to jak pila a nebo na to "co" nepříjdeš. A měníš a měníš a ..... no nic to je jen tak na okraj. Sám používám oba systémy a v závislosti na ročním období to přehazuju ale u mne řemínek vede.
PS: nevýhoda řemínku je teplota .... nedrží napnutý. Což s jistou dávkou sebekázně a manuelní zručnosti není věc, kuli které by se ten den nelétalo.
No na kardan moc hněvu nemám dokonce jsou roční období kdy je na mém vrtulníku vítaným (jen trošku) pomocníkem.
Shrnu to asi takto. Když strhneš převod vrtulky čeká Tě dost šroubování a rejpání se v heli. Musíš vyndavat vlastně celej ocas i s nosníkem. Řemínek toho vydrží opravdu hodně - musí se to umět ho při ráně nějak poškodit. Řemínek je daleko lepší když jen nepatrně ohneš ocasní trubku skoro ničemu to neva. S kardanem je to horší.
S řemínkem se lépe nacházejí vibrace respektive s kardanem se jich kolikrát ani nezbavíš. Buť si to sedne hned od začátku a jede to jak pila a nebo na to "co" nepříjdeš. A měníš a měníš a ..... no nic to je jen tak na okraj. Sám používám oba systémy a v závislosti na ročním období to přehazuju ale u mne řemínek vede.
PS: nevýhoda řemínku je teplota .... nedrží napnutý. Což s jistou dávkou sebekázně a manuelní zručnosti není věc, kuli které by se ten den nelétalo.
Re: T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
Vymena prevodu kardanu me trva asi 7minut, v tom problem nevidim.
Ja bych zvolil podle toho jaky mas moznosti vzletu/pristani jestli travu tak spis remen, pokud nejakou pevnou plochu tak kardan.
Ja bych zvolil podle toho jaky mas moznosti vzletu/pristani jestli travu tak spis remen, pokud nejakou pevnou plochu tak kardan.
Naposledy upravil(a) psena dne pon 07.11.2011 16:01, celkem upraveno 1 x.
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
...... tak už se rozhodni 
Re: T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
OPR> o proste bud kardan a nebo kardan
Nak
Re: T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
psena píše:Vymena prevodu kardanu me trva asi 7minut, v tom problem nevidim.
Ja bych zvolil podle toho jaky mas moznosti vzletu/pristani jestli travu tak spis kardan, pokud nejakou pevnou plochu tak kardan.
takze vlastne doporucujes jenom kardan
T-Rex 550E V2 FBL / X-Era 4020-2y 1000kv / JIVE 80+HV / HC3-SX / BLS251 / EDGE 553 - prodano
- Kenny McCormick
- Příspěvky: 3250
- Registrován: pát 28.08.2009 0:00
- Bydliště: Prešov, SK
Re: T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
Nooo.. tym by som si nebol tak isty. Pozri obrazky toho noveho Sporta z odkazu a prave hlava je nova, upgradovana a to velmi pekne - ako na velkych helinach. Samozrejme to plati len pri padlovej hlave. Bezpadlove su v podstate rovnake.OPR píše:
Jediná výhoda verze PRO je ta že má hlavu malinko jinak,o něco lépe, napákovanou.
Vo vsetkom ostatnom vidim vyhody skor na PRO strane. Pri PRO je v sete silnejsie chvostove servo, a kardan je.....proste kardan. Je lepsi na 450-tku, pre mna je to bezudrzbove riesenie, ani neviem ze ho tam mam.
Pri pristati som nestrhol prevody kardanu nikdy a to pristavam len na trave, staci pozriet moje fotky na rajceti, vrtulkove listy su zelene od travy.
T8FG - Tarot345PRO BeastX, Protos430 BeastX
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
Re: T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
Kua jsem asi prepracovanej, mam ted strasnej frmol v praci...makam i 6 hodin denne! Uz jsem to opravil..
Jinak Kenny, to ale pristavas na krasne posekanym travnicku na rovne plose ne? Nerikej me, ze jdes na standartni louku a litas..staci mala nerovnost a ten prevod to nemuze dat.
Jinak Kenny, to ale pristavas na krasne posekanym travnicku na rovne plose ne? Nerikej me, ze jdes na standartni louku a litas..staci mala nerovnost a ten prevod to nemuze dat.
- OPR
- Příspěvky: 5682
- Registrován: stř 21.07.2010 0:00
- Bydliště: Kamenice - Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: T-REX 450 Sport V2 Super Combo KX015081 (první heli?)
psena píše:Kua jsem asi prepracovanej, mam ted strasnej frmol v praci...makam i 6 hodin denne! Uz jsem to opravil..
Jinak Kenny, to ale pristavas na krasne posekanym travnicku na rovne plose ne? Nerikej me, ze jdes na standartni louku a litas..staci mala nerovnost a ten prevod to nemuze dat.
6 hodin
Jinak zkušenost mám tu samou jako Petr, převody nejsou určeny na orbu půdy a když se ryje - pak se taky mění. Občas se prostě sednout nepovede.