ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
Šestikilo tuším nedělají, bohužel. Nejsem si jistý, takže radši pohledej.
Jinak kity 450 a 500 mají určitě na http://www.hobby-wing.com a díly se dají nakoupit slušně na http://www.ac-rc.com/.
Jinak kity 450 a 500 mají určitě na http://www.hobby-wing.com a díly se dají nakoupit slušně na http://www.ac-rc.com/.
Tom
Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
RiMr píše:Děkuju všem. Jdou kouknout kde se hen ten oný Tarot prodává (nejlépe "prázdný"), kolik stojí a jestli dělají i "šestistovku".
Tohle je citace z jiného vlákna:
zdzd píše:... Je to prostě věc, která by se neměla stávat. Začátečník a HK. To k sobě moc nejde. HK moc nefunguje, kvůli vůlím nejde pořádně seřídit a začátečník nemá dost zkušeností aby ho uhlídal. V rukou dobrého pilota létá kdejaký šmejd. Ale začátečník potřebuje slušný stroj, aby měl dost času bojovat sám se sebou, nikoliv s technikou.
Že se s HK naučí šroubkovat? No a co? To se naučí i s lepším strojem při jeho sestavování. Ale proč zbytečně šroubkovat věci jen proto, že nefungují jak mají a předčasně se rozpadají? Ztráta času.
Začátečník naopak potřebuje stroj, který bude mít výdrž a nebude se každý den chovat jinak.
Já myslím, že zdzd moc dobře ví, o čem mluví.
Přečti si to a zamysli se nad tím pořádně, než začneš utrácet
Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
No, když už jsi mě sem zatáhnul, tak to ještě upřesním, i když sám HK nemám.
Pár lidem jsem heliny seřizoval a někdy je to marný boj. Speciálně Walkery. To se kroutí pod rukama a nikdo solidní s tím nechce nic mít. Sešteluješ helinu, za deset minut ji vezmeš do ruky a všechno je zase jinak. Nikdo rozumný se neuvolí to dělat, spálil by na tom kus života a stejně by byl za neschopného blbce. Belt, HK je o něco lepší. Nicméně seřídit se nedá. Ty mechaniky mají takové vůle, že se vlastně ani nedá změřit, zda a jak je to seřízené.
A už jsme zase tam, kde jsme vždycky byli. Chceš něco malého, levného a máš rychlé reakce? Kup Ricco od Laheli. Trochu usedlejší je T-rex 450 pro combo. Oba dají za relativně málo peněz hodně muziky. Další možnost je Protos, s tím ale zkušenosti nemám. Jisté je, že létá dobře, ale nehledal jsem, zda existuje nějaká komplet combo verze. Pokud ne, dají se nadělat chyby při jeho výbavě.
Nicméně čím větší helina, tím příjemnější a méně náročné řízení. Na druhou stranu je to dražší a klidně i smrtící. Šestistovka odsekne hlavu, jen to fikne...
Po pravdě řečeno, za ideální stroj do začátku považuji toto:
http://www.rcmarket.cz/zbozi/vrtulniky/ ... 2-kit.html
http://zd.wwwcity.cz/zd/ShuttlePlus.htm
Sice je to spalovák, což někdo nemusí, ale cena je slušná a letové vlastnosti vyloženě začátečnické. Na 3D to nemá, motor je slabý. Ovšem to je začátečník taky...
Pár lidem jsem heliny seřizoval a někdy je to marný boj. Speciálně Walkery. To se kroutí pod rukama a nikdo solidní s tím nechce nic mít. Sešteluješ helinu, za deset minut ji vezmeš do ruky a všechno je zase jinak. Nikdo rozumný se neuvolí to dělat, spálil by na tom kus života a stejně by byl za neschopného blbce. Belt, HK je o něco lepší. Nicméně seřídit se nedá. Ty mechaniky mají takové vůle, že se vlastně ani nedá změřit, zda a jak je to seřízené.
A už jsme zase tam, kde jsme vždycky byli. Chceš něco malého, levného a máš rychlé reakce? Kup Ricco od Laheli. Trochu usedlejší je T-rex 450 pro combo. Oba dají za relativně málo peněz hodně muziky. Další možnost je Protos, s tím ale zkušenosti nemám. Jisté je, že létá dobře, ale nehledal jsem, zda existuje nějaká komplet combo verze. Pokud ne, dají se nadělat chyby při jeho výbavě.
Nicméně čím větší helina, tím příjemnější a méně náročné řízení. Na druhou stranu je to dražší a klidně i smrtící. Šestistovka odsekne hlavu, jen to fikne...
Po pravdě řečeno, za ideální stroj do začátku považuji toto:
http://www.rcmarket.cz/zbozi/vrtulniky/ ... 2-kit.html
http://zd.wwwcity.cz/zd/ShuttlePlus.htm
Sice je to spalovák, což někdo nemusí, ale cena je slušná a letové vlastnosti vyloženě začátečnické. Na 3D to nemá, motor je slabý. Ovšem to je začátečník taky...
Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
Kruci podle tech hodnoceni asi jako bych ani nemel HK vrtulnik, skoro bych chtel nekterym rict "co to tady melete?" Ale kaslu na to, nema to valneho smyslu. V podstate sem houby vrtulnikovy pilot a takovych hadek uz tady bylo hodne. Je zvlastni kolik emoci vyvolavaji vrtulniky a obvzlaste ty z HobbyKingu
Nak
- JirkaA
- Příspěvky: 6950
- Registrován: ned 17.08.2008 0:00
- Bydliště: Moravský kras ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
Nakadah píše:Kruci podle tech hodnoceni asi jako bych ani nemel HK vrtulnik, skoro bych chtel nekterym rict "co to tady melete?" Ale kaslu na to, nema to valneho smyslu. V podstate sem houby vrtulnikovy pilot a takovych hadek uz tady bylo hodne. Je zvlastni kolik emoci vyvolavaji vrtulniky a obvzlaste ty z HobbyKinguNak
Jsou dvě možnosti: buď máš výjimečnou kliku na kus, nebo ještě netušíš, jak by to mohlo lítat, kdyby to nebylo HK.
OK2WY
Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
Jsem zrejme klikar protoze z HK mam spise pozitivni zkusenost.
Zrejme mam nejstarsi letajici HK450, uz snim letam 2 roky
Ikdyz uz v nem mam asi uplne vsechno vymene, znovu za HK dily (a to vetsinou z duvodu havarii).
Puvodne to bylo plastova verze, ale brzo(po utrzeni hlavy pri nehode a pristani na rotoru, se spatne nastavenymi krivkami) jsem udelal kovovej upgrade (nejaka kopie z ebay) rotorova hlava a ocas slouzi dodnes(sice uz maji poradne vule). V nedavne dobe jsem vymenil ram (kov + carbon), protoze mi uz dosli sroubky do plastu a tem starym plastovym domku jsem uz neduveroval
Jinak nektere levnejsi dily pouzivam Align i HK. Align kupuju kdyz po nehode potrebuju jen par soucastek(vetsinou jen hridel, ci kolo), tak to nakoupim u nas. Align hridele obcas vydrzi nejakou nehodu, HK je po nehode vzdy kriva, jinak behem provozu bez nehody jsem z hridelema nemel problem.
Kolo Align se pri nehode ozvejkne a obrousej zuby, u HK se zuby utrhaj, oboji je na vymenu.
S nekvalitou vyrobku jsem se setkal. Mel jsem vyosenou kladku na remen, gumovou plastovou smerovku(vlitavala mi do vrtulky, prilepil jsem na ni uhlikovou tycku), kriva hridelka nahonu vrtulky, spatne lozisko, naprosto meke sroubky(hned se strhnou), mozna ze si na neco jeste pozdeji vzpomenu. Ale nastesti mi nikdy neprisel vadnej dil 2x(krom tech sroubku ty jsou na prd pokazde).
Letove vlastnosti jsou nic moc, je to hlavne diky levne elektronice(HXT900) a mozna diky vulim v domlacene rotorove hlave. Letove to neni muj oblybeny vrtulnik, chybi mu obratnost(diky servum) a presnost(krokovani modrasku a vule). Mam ho na takove rozletavani, kdy muzu bez obav zablbnout bez nejake drahe havarky
Letam snim FAI, loppingy, vykruty, premety. Kdyz je moznost letam snim i v hale, samozrejme bez akrobacie.
Na poradnou akrobacku mam ted Trex500ESP, drive Sniper. Take mam Maxira.
Kdybych se chtel neceho zbavit, bylo by to HK, kvuli letovym vlastnostem. Ale planuju udelat upgrade serv a regulatoru a uz se tesim na porovnani o jak moc se letove vlastnosti zlepsi;) Co se tyka kvality, tak jsem spokojen krom tech par kurvitkum, ktere jsem vcas odhalil a vymenil.
Moje osazeni:
motor TP 450-Size 2415-07T (nedavno po 2 letech se rozpadli loziska, koupil jsme znova ten samej)
regl SuperSimple 40A (nema pomaly rozbeh, obcas vypne motor a trenuje me v autorotacich, rok uz ho planuju vymenit:) )
serva HXT900 (hodne pomala, omezujici v akrobacii, nelze provadet ostrejsi prvky, taky rok planuju vymenit:) )
servo vrtulky (2 roky Naro Super D) ted HGD-261
gyro (2 roky MS-21) ted GY-401
listy (vsechno mozne od nejlevnejsi po znackove, leta to se vsim
) ted nejakej 3D Pro Carbon z HK
Zrejme mam nejstarsi letajici HK450, uz snim letam 2 roky
Puvodne to bylo plastova verze, ale brzo(po utrzeni hlavy pri nehode a pristani na rotoru, se spatne nastavenymi krivkami) jsem udelal kovovej upgrade (nejaka kopie z ebay) rotorova hlava a ocas slouzi dodnes(sice uz maji poradne vule). V nedavne dobe jsem vymenil ram (kov + carbon), protoze mi uz dosli sroubky do plastu a tem starym plastovym domku jsem uz neduveroval
Jinak nektere levnejsi dily pouzivam Align i HK. Align kupuju kdyz po nehode potrebuju jen par soucastek(vetsinou jen hridel, ci kolo), tak to nakoupim u nas. Align hridele obcas vydrzi nejakou nehodu, HK je po nehode vzdy kriva, jinak behem provozu bez nehody jsem z hridelema nemel problem.
Kolo Align se pri nehode ozvejkne a obrousej zuby, u HK se zuby utrhaj, oboji je na vymenu.
S nekvalitou vyrobku jsem se setkal. Mel jsem vyosenou kladku na remen, gumovou plastovou smerovku(vlitavala mi do vrtulky, prilepil jsem na ni uhlikovou tycku), kriva hridelka nahonu vrtulky, spatne lozisko, naprosto meke sroubky(hned se strhnou), mozna ze si na neco jeste pozdeji vzpomenu. Ale nastesti mi nikdy neprisel vadnej dil 2x(krom tech sroubku ty jsou na prd pokazde).
Letove vlastnosti jsou nic moc, je to hlavne diky levne elektronice(HXT900) a mozna diky vulim v domlacene rotorove hlave. Letove to neni muj oblybeny vrtulnik, chybi mu obratnost(diky servum) a presnost(krokovani modrasku a vule). Mam ho na takove rozletavani, kdy muzu bez obav zablbnout bez nejake drahe havarky
Na poradnou akrobacku mam ted Trex500ESP, drive Sniper. Take mam Maxira.
Kdybych se chtel neceho zbavit, bylo by to HK, kvuli letovym vlastnostem. Ale planuju udelat upgrade serv a regulatoru a uz se tesim na porovnani o jak moc se letove vlastnosti zlepsi;) Co se tyka kvality, tak jsem spokojen krom tech par kurvitkum, ktere jsem vcas odhalil a vymenil.
Moje osazeni:
motor TP 450-Size 2415-07T (nedavno po 2 letech se rozpadli loziska, koupil jsme znova ten samej)
regl SuperSimple 40A (nema pomaly rozbeh, obcas vypne motor a trenuje me v autorotacich, rok uz ho planuju vymenit:) )
serva HXT900 (hodne pomala, omezujici v akrobacii, nelze provadet ostrejsi prvky, taky rok planuju vymenit:) )
servo vrtulky (2 roky Naro Super D) ted HGD-261
gyro (2 roky MS-21) ted GY-401
listy (vsechno mozne od nejlevnejsi po znackove, leta to se vsim
Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
Se mi líbí jak tady HK bijci mají ve všem jasno. ZDZD tady napíše „BELT, HK je o něco lepší. Nicméně seřídit se nedá. Ty mechaniky mají takové vůle, že se vlastně ani nedá změřit, zda a jak je to seřízené.“ a přes to vlak nejede. Že je spousta lidí kterým to v pohodě lítá je jedno, protože ZDZD napsal, že je to neseřiditelný a ti ostatní mají nějaký divný HKčko. Že v jiném vlákně se řeší nebo řešila křivá deska cykliky, křivé ozubené kolo, zadírání smykátka , krátké táhlo k vrtulce a já nevím co ještě u t-rexe, se taktně přehlíží. To se přece může stát.
V dalším vlákně někdo vyfotí naprosto vyfrézovaný domek vrtulky a hned je jasno, že je to HK šmejd. Když vidím jaká tam je díra tak mě napadá jak asi byl napnutý řemen, když ještě s takovým posunem ložiska nepřeskočil a dokázal rozvibrovat celý domek vrtulky až prasknul? Nebo, že by ukáplo trochu loctite při zajišťování šroubku do ložiska a to se pak zadřelo? To určitě ne. Viník je přece jasný ….. je to HKčko.
Protože mám dvě HKčka, tak můžu napsat vlastní zkušenost a ne jen to, že někdo něco říkal nebo viděl. HK450 jsem sešrouboval víc a po seřízení podle měrek vždy nezáludně letěly. Nejsem žádný borec pilot a stále se učím, ale včera jsem visel s HKčkem v invertu míň jak 50 cm nad zemí. To si myslím, že bych s tak neseřiditelnou helinou jak píše ZDZD nikdy nezvládl. Neříkám, že je HK hyper super, ale na běžné seznámení a naučení s vrtulníkem je si myslím víc než dostačující.
Omlouvám se za delší výlev ,ale trochu mě štve dvojí pohled na věc
V dalším vlákně někdo vyfotí naprosto vyfrézovaný domek vrtulky a hned je jasno, že je to HK šmejd. Když vidím jaká tam je díra tak mě napadá jak asi byl napnutý řemen, když ještě s takovým posunem ložiska nepřeskočil a dokázal rozvibrovat celý domek vrtulky až prasknul? Nebo, že by ukáplo trochu loctite při zajišťování šroubku do ložiska a to se pak zadřelo? To určitě ne. Viník je přece jasný ….. je to HKčko.
Protože mám dvě HKčka, tak můžu napsat vlastní zkušenost a ne jen to, že někdo něco říkal nebo viděl. HK450 jsem sešrouboval víc a po seřízení podle měrek vždy nezáludně letěly. Nejsem žádný borec pilot a stále se učím, ale včera jsem visel s HKčkem v invertu míň jak 50 cm nad zemí. To si myslím, že bych s tak neseřiditelnou helinou jak píše ZDZD nikdy nezvládl. Neříkám, že je HK hyper super, ale na běžné seznámení a naučení s vrtulníkem je si myslím víc než dostačující.
Omlouvám se za delší výlev ,ale trochu mě štve dvojí pohled na věc
Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
bumbalek píše:Se mi líbí jak tady HK bijci mají ve všem jasno. ZDZD tady napíše „BELT, HK je o něco lepší. Nicméně seřídit se nedá. Ty mechaniky mají takové vůle, že se vlastně ani nedá změřit, zda a jak je to seřízené.“ a přes to vlak nejede. Že je spousta lidí kterým to v pohodě lítá je jedno, protože ZDZD napsal, že je to neseřiditelný a ti ostatní mají nějaký divný HKčko. Že v jiném vlákně se řeší nebo řešila křivá deska cykliky, křivé ozubené kolo, zadírání smykátka , krátké táhlo k vrtulce a já nevím co ještě u t-rexe, se taktně přehlíží. To se přece může stát.
V dalším vlákně někdo vyfotí naprosto vyfrézovaný domek vrtulky a hned je jasno, že je to HK šmejd. Když vidím jaká tam je díra tak mě napadá jak asi byl napnutý řemen, když ještě s takovým posunem ložiska nepřeskočil a dokázal rozvibrovat celý domek vrtulky až prasknul? Nebo, že by ukáplo trochu loctite při zajišťování šroubku do ložiska a to se pak zadřelo? To určitě ne. Viník je přece jasný ….. je to HKčko.
Protože mám dvě HKčka, tak můžu napsat vlastní zkušenost a ne jen to, že někdo něco říkal nebo viděl. HK450 jsem sešrouboval víc a po seřízení podle měrek vždy nezáludně letěly. Nejsem žádný borec pilot a stále se učím, ale včera jsem visel s HKčkem v invertu míň jak 50 cm nad zemí. To si myslím, že bych s tak neseřiditelnou helinou jak píše ZDZD nikdy nezvládl. Neříkám, že je HK hyper super, ale na běžné seznámení a naučení s vrtulníkem je si myslím víc než dostačující.
Omlouvám se za delší výlev ,ale trochu mě štve dvojí pohled na věc
Dvojí pohled? Můžeš tedy nasadi měrky na listy, zahrkat s tím a změřit nám, kolik tam ta vůle je?
Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
baui píše:Šestikilo tuším nedělají, bohužel. Nejsem si jistý, takže radši pohledej.
Jinak kity 450 a 500 mají určitě na http://www.hobby-wing.com a díly se dají nakoupit slušně na http://www.ac-rc.com/.
Šestistovku dělají .. ale lidi kdo máte rozum .. od HK do 450 ... jinak je to sebevražda ... a nebo hromadnej masakr ... mám 600 Align a každej kdo má takovej nebo větší vrtulník vám řekne, že u letící kosy je nejdůležitější bezpečnost !!!
Když mi na HK250GT bez varování uletěl rotor tak mě to dost bolelo (doslova) a Gattora taky (švihnul ho kousek přes kotník) byli jsme v hale a kdyby se mi tam rozlítnulo šestikilo tak jsme všichni na kaši
Okamžitě jsem překopal HK na T-Rex 250 SE ... a jsem spokojený ...
HK fakt jen na zkoušku a na základy ... ale né nic velkýho ... je hazard !!!
BTW: gattor měl taky 250HK a tak dlouho to ladil až je z toho T-REX
Yoshi.CZ
Heli: T-REX 250 v2, 450 HKGT, T-REX 600E, Gaui 330X
Plane: Toro900, 4site F3P
TX - JR DSX9
Heli: T-REX 250 v2, 450 HKGT, T-REX 600E, Gaui 330X
Plane: Toro900, 4site F3P
TX - JR DSX9
- Kenny McCormick
- Příspěvky: 3250
- Registrován: pát 28.08.2009 0:00
- Bydliště: Prešov, SK
Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
Otazka bola nie na 600 od HK, ale od Tarotu, a ten naozaj nerobia.Yoshi.CZ píše:baui píše:Šestikilo tuším nedělají, bohužel. Nejsem si jistý, takže radši pohledej.
Jinak kity 450 a 500 mají určitě na http://www.hobby-wing.com a díly se dají nakoupit slušně na http://www.ac-rc.com/.
Šestistovku dělají .. ale lidi kdo máte rozum .. od HK do 450 ... jinak je to sebevražda ... a nebo hromadnej masakr ... mám 600 Align a každej kdo má takovej nebo větší vrtulník vám řekne, že u letící kosy je nejdůležitější bezpečnost !!!
Aj ta 500, co robi tarot, je vlastne kopia CF/remienok/, vobec to neupgraduju, kaslu na to, pritom robia kardanovy set - kopia t-rexoveho. Ale je jasne preco, ak do Tarot kitu sa dokupi elektronika, je to drahsie ako rex500 ESP super kombo
T8FG - Tarot345PRO BeastX, Protos430 BeastX
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
Re: Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
JirkaA píše:Nakadah píše:Kruci podle tech hodnoceni asi jako bych ani nemel HK vrtulnik, skoro bych chtel nekterym rict "co to tady melete?" Ale kaslu na to, nema to valneho smyslu. V podstate sem houby vrtulnikovy pilot a takovych hadek uz tady bylo hodne. Je zvlastni kolik emoci vyvolavaji vrtulniky a obvzlaste ty z HobbyKinguNak
Jsou dvě možnosti: buď máš výjimečnou kliku na kus, nebo ještě netušíš, jak by to mohlo lítat, kdyby to nebylo HK.
Souhlas. Nedávno se u nás na letišti objevil kluk s HK 450. Létal celkem slušně. Když viděl, že tam mám TreX450 pro tak si to šel prohmatat. Byl vemi překvapený, jaký rozdíl to je, třeba v tuhosti hlavy.
Ten jeho vrtulník taky letěl, ne že ne. Ale při každem razatnějším zásahu do kolektivu mu padly otáčky a ocas ustřelil asi o 40°. Tak jsem se ho ptal, jestli mu to nevadí. Odpověď mne celkem překvapila. "Co mi má vadit? Já jsem si toho vůbec nevšiml."
Prostě si na to zvyknul a považoval takové věci za normální. Mně to tedy normální vůbec nepřišlo a říkám, že to začátečníku může těžce komplikovat život. Pak není divu, že musí pořád šroubkovat...
Z těchto důvodů jsem proto velmi skeptický k vyjádřením jako: Co proti tomu HK pořád máte? Mám ho a jsem s ním spokojený. Protože to převážně vypovídá o tom, že si majitel na ně zvyknul, nikoliv o tom, že to funguje dobře. Kolo Ukrajina taky jezdilo a byli s ním i někteří spokojení. Dokud nesedli na něco jiného. Pak si teprve uvědomili, co všechno vlastně bylo špatně.
Že HK 95% majitelů poměrně brzo vymění za něco lepšího je celkem jasné. V konečném důsledku jdou to tedy promrhané peníze, které mohly rovnou skončit v něčem lepším.
Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
Jak uz sem psal nahore, nema cenu dal neco prispivat do hadky, protoze presne tam se to dycky zvrhne. Ja vim svoje, vy ostatni vite svoje a tim to pro me konci 
Co pilot to jiny nazor, co pilot to jinak peclivy mechanik a serizovac. Srovnavat ruzne vrtulniky napric zastupem pilotu objektivne nejde. Nak
Co pilot to jiny nazor, co pilot to jinak peclivy mechanik a serizovac. Srovnavat ruzne vrtulniky napric zastupem pilotu objektivne nejde. Nak
- RiMr
- Příspěvky: 7231
- Registrován: pon 16.06.2008 0:00
- Bydliště: Praha 9 Vinoř
- Kontaktovat uživatele:
Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
Nemáte někdo tip, kde koupit "prázdný" TRex 600? Jestli to bude loňský nebo předloňský model bez sexy eloxu na ještě více dílech mě tak netrápí 
________________________________
Modeláři sobě http://www.ok-rimr.com
Modeláři sobě http://www.ok-rimr.com
Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
zdzd píše: Dvojí pohled? Můžeš tedy nasadi měrky na listy, zahrkat s tím a změřit nám, kolik tam ta vůle je?
Jsou tam dost podobný vůle jako na rexovi, kterýho jsem měl nedávno v ruce. Jen chápu, že se tam při té ceně hůř přiznávají. A ještě je otázkou, který z těch vrtulníků měl víc nalétáno
zdzd píše:Ten jeho vrtulník taky letěl, ne že ne. Ale při každem razatnějším zásahu do kolektivu mu padly otáčky a ocas ustřelil asi o 40°. Tak jsem se ho ptal, jestli mu to nevadí. Odpověď mne celkem překvapila. "Co mi má vadit? Já jsem si toho vůbec nevšiml
Jsi opravdový mistr fabulace. Za to co popisuješ nemůže HKčko, ale osazení kterým to dotyčný osadil. Kdyby dal stejnou elektroniku do rexe tak určitě ocas bude držet jak přibitý, viď ??? Prostě za spoustu problémů si můžou dotyční sami, ale je jednoduší to všechno hodit na HKčko.
Taky se zeptej úplných začátečníků co je stojí oprava a jak jim pomohlo že mají rexe když si zamotaly ruce ?
No vidím, že je to boj s větrnými mlýny jak píše Nakadah. Ať si každý pořídí co chce a přebere informace po svým. Je jich tu dost. Já netvrdím, že je HKčko super stroj, ale o objektivnosti něktrých komentujících se nedá vůbec hovořit.
Ještě ti sem dám jedno dnešní foto.
Fakt se ta mrcha nedá naštelovat a ještě se převrací boudou dolů
Re: ANKETA - reálné zkušenosti s mixéry HK - no flame
Taky jsem s kámošovým HKčkem zavisel vzhůru nohama, to ovšem neznamená, že si s tím let užiju.
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K