Nový motor Palička 2026/3500 kv
JMalik píše:to graup15,
vytočili Tě povekslováním s tou cenou. To docela pochopím, protože jsi kontaktoval zákazníka na jinou cenovou kalkulaci. Na druhou stranu ber to, že výrobce si prosondoval situaci na trhu, včetně servisu a nasadil max. možnou průchodnou cenu.
Já to beru jako normální obchodní politiku.
Ono to je jeste trochu jinak.
Motory bude distribuovat a oficialne prodavat nekdo jiny, podobne jako tomu bylo/je u motoru MVVS.
- TomasC
- Site Admin
- Příspěvky: 11248
- Registrován: pát 25.04.2003 0:00
- Bydliště: Praha Hloubětín
- Kontaktovat uživatele:
Tak a je vystaráno.... neříkám, že nebude použitelný, ale závodní motory budou na 10S.
Právě si čtu FAI zápis ze zasedání:
F5B
b) Model Aircraft specifications:
Minimum weight without battery 1000g
Minimum surface area 26.66 dm2
Type of battery: Lithium Polymer
Maximum number of equivalent cells in series: 10
Cells in parallel are not permitted.
Minimum weight of battery pack 450 g
Limitation of energy by an electronic limiter that stops the motor after: 1750 Watt-min
The limiter is checked by the organiser during the contest.
Effective 01/01/12
Právě si čtu FAI zápis ze zasedání:
F5B
b) Model Aircraft specifications:
Minimum weight without battery 1000g
Minimum surface area 26.66 dm2
Type of battery: Lithium Polymer
Maximum number of equivalent cells in series: 10
Cells in parallel are not permitted.
Minimum weight of battery pack 450 g
Limitation of energy by an electronic limiter that stops the motor after: 1750 Watt-min
The limiter is checked by the organiser during the contest.
Effective 01/01/12
- TomasC
- Site Admin
- Příspěvky: 11248
- Registrován: pát 25.04.2003 0:00
- Bydliště: Praha Hloubětín
- Kontaktovat uživatele:
Nijak tě nepřemlouvám, jen to co jsem se to dočetl.
Zpracovával jsem změny, které to přineslo halovým kategorii, jejichž jsem trenérem a k sekci F5 jsem se připletl z vlastního zájmu o F5D.
S žádným němcem a ni rakušákem jsem o tom nemluvil
Ale změna je zakončena textem:
Amended as shown at the F5 Electric Technical Meeting and approved by the Plenary Meeting: For 16; Against 5; Abstentions 11. Effective 01/01/12
Můžeš se podívat sám: http://www.fai.org/aeromodelling/system ... ssue_1.pdf
A to včetně tohoto
:
MS 2012 - bude v Buzau, Rumunsko 7.-15. září 2012 (z Prahy cca 1400km)
ME 2013 - bude v Rakousku
Zpracovával jsem změny, které to přineslo halovým kategorii, jejichž jsem trenérem a k sekci F5 jsem se připletl z vlastního zájmu o F5D.
S žádným němcem a ni rakušákem jsem o tom nemluvil
Ale změna je zakončena textem:
Amended as shown at the F5 Electric Technical Meeting and approved by the Plenary Meeting: For 16; Against 5; Abstentions 11. Effective 01/01/12
Můžeš se podívat sám: http://www.fai.org/aeromodelling/system ... ssue_1.pdf
A to včetně tohoto
MS 2012 - bude v Buzau, Rumunsko 7.-15. září 2012 (z Prahy cca 1400km)
ME 2013 - bude v Rakousku
četl jsem, jen mě zajímá, proč by se měli současné motory vyhazovat a kupovat nové na 10s
Zvlášť, když Wolf létá stále na své oblíbené 4 kusy a mohl by na 6s. Baterky, régly nemají nyní sebemenší problém. Pak naprosto nechápu v čem bude mít 10s výhodu. Resp. já to chápu proč 10S, ale s létáním to nemá nic společného
Petr
Petr
- TomasC
- Site Admin
- Příspěvky: 11248
- Registrován: pát 25.04.2003 0:00
- Bydliště: Praha Hloubětín
- Kontaktovat uživatele:
Pokud to bereš takto.
Je samozřejmě otázka, jak limitery zvládají předat informaci o proudu, pokud používáš 4S.
Baterky, regly problém nemají.
Vzhledem k tomu, že díky limiterům je to vlastně závod v účinnosti, tak tam smysl 10S vidím. Nicméně, s tím, že je efektivnější zlepšovat pilotáž než přijatelnou techniku souhlasím.
Je samozřejmě otázka, jak limitery zvládají předat informaci o proudu, pokud používáš 4S.
Vzhledem k tomu, že díky limiterům je to vlastně závod v účinnosti, tak tam smysl 10S vidím. Nicméně, s tím, že je efektivnější zlepšovat pilotáž než přijatelnou techniku souhlasím.
Zajímavé, že ve FAI Sporting Code píšou hned na úvodních stránkách
http://www.fai.org/aeromodelling/documents/sc4
Neprotiřečí si to trochu?[/code]
Rule Freeze: (a) changes can be next agreed at the Plenary meeting 2012 for application from January 2013;
http://www.fai.org/aeromodelling/documents/sc4
Neprotiřečí si to trochu?[/code]
TomasC píše:Pokud to bereš takto.
Je samozřejmě otázka, jak limitery zvládají předat informaci o proudu, pokud používáš 4S.Baterky, regly problém nemají.
Vzhledem k tomu, že díky limiterům je to vlastně závod v účinnosti, tak tam smysl 10S vidím. Nicméně, s tím, že je efektivnější zlepšovat pilotáž než přijatelnou techniku souhlasím.
No vhledem k tomu, že ceny neodymu jdou raketově nahoru a s tím i ceny motorů..tak mám pocit, že kategori F5B zase zchudne o pár lidí
