Video T-Rex 600 - Fact or Fiction?

Opravdu větší kousky.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#136 Příspěvek od OPR »

Pokud by dotyčný "oný kokot" létal s pádlovým vrtulníkem souhlasím s Honzou ( krtek2k ) tam je hodně znát jak kerá hlava má napákoáno - ale pokud "oný"létá bezpádlo - tam nějaké konstrukční "výjmečnosti" rotorové hlavy a všeho okolo ztrácí na víznamu. Tam se jedná jen o naladění FBL a pomeru váha / "nosná" plocha. V-bar-ových jednotek a jejich odladění je hafo.

PS:
ještě jedna věc v tom hraje roli a dosti výraznou ...... tedy oni ji určují dva prvky - a to :
1) Samotná konstrukční tvrdost rotorové hlavy - tedy to jak se pan konstruktér "zapotil" nad výrobním výkresem.
2) Vlastnost tlumících segmentů kmitání listů. Tedy to jak se listy pohybují okolo svých odporových a vztlakových závěsů. Bavíme se o polotuhém zavěšení rotorových listů. Že? :wink:
Uživatelský avatar
Howking
Příspěvky: 5360
Registrován: sob 30.10.2010 0:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#137 Příspěvek od Howking »

OPR píše:Tam se jedná jen o naladění FBL a pomeru váha / "nosná" plocha.
- souhlasím.
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl
Uživatelský avatar
raging
Příspěvky: 1534
Registrován: úte 25.03.2008 0:00

#138 Příspěvek od raging »

OPR píše:
PS:
ještě jedna věc v tom hraje roli a dosti výraznou ...... tedy oni ji určují dva prvky - a to :
1) Samotná konstrukční tvrdost rotorové hlavy - tedy to jak se pan konstruktér "zapotil" nad výrobním výkresem.
2) Vlastnost tlumících segmentů kmitání listů. Tedy to jak se listy pohybují okolo svých odporových a vztlakových závěsů. Bavíme se o polotuhém zavěšení rotorových listů. Že? :wink:
Je to tak 8)
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#139 Příspěvek od OPR »

Děkuji Pavle :D

8)
Uživatelský avatar
krtek2k
Příspěvky: 4041
Registrován: čtv 05.06.2008 0:00
Bydliště: Děčín

#140 Příspěvek od krtek2k »

Ondro , ty budeš náš věčnej teoretik
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 4179
Registrován: stř 09.12.2009 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#141 Příspěvek od psena »

OPR píše:Pokud by dotyčný "oný kokot" létal s pádlovým vrtulníkem souhlasím s Honzou ( krtek2k ) tam je hodně znát jak kerá hlava má napákoáno - ale pokud "oný"létá bezpádlo - tam nějaké konstrukční "výjmečnosti" rotorové hlavy a všeho okolo ztrácí na víznamu. Tam se jedná jen o naladění FBL a pomeru váha / "nosná" plocha. V-bar-ových jednotek a jejich odladění je hafo.

:

Nerozumim co tim chces rict, na jedne strane napises, ze pri pouziti bezpadla se ztraci vyznam odlisnosti jednotlivych vyrobcu a jejich vliv na kvalitu letu a na druhou stranu hned uvedes seznam odlisnosti v konstrukci hlavy, ktery na letovy vlastnosti muzou mit vliv.

Jinak ten "ony kokot" nebyl samozrejme myslen Jamie Robertson, ale byla to narazka na to, co vetsina z nas pilotu nosi mezi vysilackou a zemi :lol:
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#142 Příspěvek od OPR »

psena píše:Nerozumim co tim chces rict, na jedne strane napises, ze pri pouziti bezpadla se ztraci vyznam odlisnosti jednotlivych vyrobcu a jejich vliv na kvalitu letu a na druhou stranu hned uvedes seznam odlisnosti v konstrukci hlavy, ktery na letovy vlastnosti muzou mit vliv.

Jinak ten "ony kokot" nebyl samozrejme myslen Jamie Robertson, ale byla to narazka na to, co vetsina z nas pilotu nosi mezi vysilackou a zemi :lol:


.... ty odlišnosti nejsou konstrukční ...... jsou to vložené segmenty a dokonce ty odlišnosti mají významný vliv .... :D a je to to jediný v čem se to může lišit. A to vůbec do celého konstrukčního celku nezahrnuju listy nosného rotoru. Pokud ty bychom měli brát coby část konstrukce rotorové hlavy - je zase vše špatně - jelikož u modelů vrtulníků je vše naopak. Zde si pilot vybýrá listy "co mu sedí" a na mechaniku a vůči ní výrobcem odladěnost se zhola kašle. U dospělé mašiny je situace drobet jiná.

Néé jde jen v podstatě o to jak moc ty odlišnosti Tebe donutí k Tvému chtěnému letovému projevu a chování bezpádla něco změnit na jeho "výchozí" nastavení. A to buď nastavením (že se Ti něco nelíbí a s něčím v nastaveení pohneš elektronicky/mechanicka ) nebo to udělá bezpádlo za Tebe "samo" - jen elektronicky a Tobě to stačí. To znamená, že bezpádlo jako takové není náchylné na "horší" konstrukci rotorové hlavy nebo alespoň né tolik. Nopak jisté neduhy lze jím eliminovat. (samozřejmě že né všechny) Proto tedy to "nařčení", :D že rozdíly v samotných hlavách nehrají zas až takovou roli jelikož se u všech tipů jedná o rtejný systém poloutuhého NR.

Ale narozdíl od FBL oproti tomu pokud je pádlová hlava špatně napákovaná a nebo konstrukčně je někde něco jinak a na prd ........ ničím to neokecáš. Prostě tak jak to zkurví na začátku pan konstruktér svým know-how :D tak se to celé poveze dál. A nezachrání tě ani ------ ani nic. :D

A už musím končit bo tu budu zase označen za teoretika :)
Uživatelský avatar
krtek2k
Příspěvky: 4041
Registrován: čtv 05.06.2008 0:00
Bydliště: Děčín

#143 Příspěvek od krtek2k »

vždyť to seš , ne?
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#144 Příspěvek od OPR »

Jo..... líbí se mi, když něco dělám (výjmečně se zálibou :D ) , a alespoň něco málo o tom vím ..... a asi k tomu malinko té teorie patříííí ............ :oops:
Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 4179
Registrován: stř 09.12.2009 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#145 Příspěvek od psena »

No, ale uz to neprehanej, fakt te prestavam stihat.....budu si to muset nechat prekladat do jazyka beznych uzivatelu. :)
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#146 Příspěvek od OPR »

co chceš přeložit ..? :lol: 8)
Uživatelský avatar
krtek2k
Příspěvky: 4041
Registrován: čtv 05.06.2008 0:00
Bydliště: Děčín

#147 Příspěvek od krtek2k »

překlad je jednoduchej:
Patláma patláma .. fafrťála
:)
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
Uživatelský avatar
FlyBear
Příspěvky: 2313
Registrován: ned 20.06.2010 0:00

#148 Příspěvek od FlyBear »

Tak tomuhle rozumím.
A výsledek mám v ledničce :D
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#149 Příspěvek od OPR »

krtek2k píše:překlad je jednoduchej:
Patláma patláma .. fafrťála
:)


áááchjo .... :roll: aspoň to někdy předstírej. Prosím.
Uživatelský avatar
Howking
Příspěvky: 5360
Registrován: sob 30.10.2010 0:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#150 Příspěvek od Howking »

Já asi nebudu slušný, to se prostě nedá, já to říct musím :-)
No ty pi..!!!! :-D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=I48eyRXNJE8[/youtube]
Naposledy upravil(a) Howking dne stř 10.08.2011 21:23, celkem upraveno 1 x.
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl
Odpovědět

Zpět na „Heli - nad 500“