Reklamace Hobby King

Nakupujete na internetu, hledáte radu jak zaplatit, co a kde koupit nebo schánice něco v modelářských kamenných prodejnách?
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
michalodatrs
Příspěvky: 9
Registrován: pon 04.07.2011 0:00

Reklamace Hobby King

#1 Příspěvek od michalodatrs »

Zdravím pánové,
před časem jsem koupil v Hobbykingu 100A regl a při pokusu u naprogramování mi nejdřív odpařil konektor na baterce a reglu samotném. Při připojení menší baterie se z reglu zahulilo a odešel do věčných lovišť. A teď se dostáváme k jádru pudla. Hobbyking nereaguje ani na 3. urgenci reklamace. Prostě hraje mrtvýho brouka. Nemáte někdo zkušenost s tím, jak je donutit vyřídit reklamaci?

Díky
Michal
Uživatelský avatar
paf
Příspěvky: 537
Registrován: pát 05.10.2007 0:00
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od paf »

Co ti na to napsali? Jak dloho jim to zatím trvá? Dostali vůbec ten balíček zpět?

Zkopíruj sem info z reklamace ať si udělám představu.
Uživatelský avatar
michalodatrs
Příspěvky: 9
Registrován: pon 04.07.2011 0:00

#3 Příspěvek od michalodatrs »

Zatím jsem poslal jenom maila s informacema, co se stalo a co sem měl k reglu připojený. Tak, jak to na jejich stránce chtějí. Je to už měsíc.
Naposledy upravil(a) michalodatrs dne pon 04.07.2011 15:12, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
TomasC
Site Admin
Příspěvky: 11246
Registrován: pát 25.04.2003 0:00
Bydliště: Praha Hloubětín
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od TomasC »

A zapojil si regulátor správně?? To vypadá na přepólování.

Reklamace jsem na HK vždy vyřešil velmi snadno.
Uživatelský avatar
michalodatrs
Příspěvky: 9
Registrován: pon 04.07.2011 0:00

#5 Příspěvek od michalodatrs »

když mi přišel, tak měl obráceně napájený konektory, než baterky. Tak jsem se podíval na tišťák (naštěstí to šlo bez rozebírání) a přepájel jsem je tak, aby šla správně připojit baterie,...
Uživatelský avatar
FlyBear
Příspěvky: 2313
Registrován: ned 20.06.2010 0:00

#6 Příspěvek od FlyBear »

To spíš vypadá, že to bylo dobře a tys to přepájel naopak... 8O

Ať tak nebo tak, vlastním zásahem do reglu jsi stejně přišel o záruku, to je ti snad jasné, ne?
Uživatelský avatar
Luzr
Příspěvky: 1504
Registrován: pon 04.05.2009 0:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Luzr »

michalodatrs píše:Zatím jsem poslal jenom maila s informacema, co se stalo a co sem měl k reglu připojený. Tak, jak to na jejich stránce chtějí. Je to už měsíc.


No ja nevim, standardni postup je ziskat RMA, vec zabalit, na obalku napsat RMA a poslat do HK (tedy, aktualne do Ciny).

V popisu reklamacniho rizeni maji toto explicitne uvedeno. Tak vlastne nevim co resis...
Uživatelský avatar
michalodatrs
Příspěvky: 9
Registrován: pon 04.07.2011 0:00

#8 Příspěvek od michalodatrs »

to bych neřek, že to bylo napájený správně. Protože na tišťáku je jasně vyznačený kam + a kam -. Na tomhle reglu je to dobře vidět. a je to i na tý samolepce nahoře. Jinak, pokud je to pravda,pak je to dobrej způsob, jak se zbavit vadné serie výrobku,...
Uživatelský avatar
paf
Příspěvky: 537
Registrován: pát 05.10.2007 0:00
Bydliště: Černošice
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od paf »

Přesně jak psal Luzr.

Zažádáš si o reklamaci (RMA) a vybereš zboží ke kterému se to vztahuje a popíšeš problém. Následně ti bude vygenerováno RMA ID (číslo) a adresa na balík v podobě štítku kam máš danou věc poslat. Nalepíš štítek na balík, dopíšeš číslo RMA a odešleš. Dokud jim věc nedorazí, tak s tebou nebudou nic řešit.
Uživatelský avatar
michalodatrs
Příspěvky: 9
Registrován: pon 04.07.2011 0:00

#10 Příspěvek od michalodatrs »

OK. Díky.
Uživatelský avatar
kubadera
Příspěvky: 371
Registrován: pát 06.03.2009 0:00
Bydliště: Kačice u Kladna
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od kubadera »

mám takový pocit, že kamarádovi dokonce na reklamaci věci co kupoval v číně odepsali že to má poslat do Německýho skladu. Byl to regl nebo přijímač, teď už nevím. bez vygenerování RMA nebudou reagovat
Uživatelský avatar
bohdan0000
Příspěvky: 171
Registrován: pon 12.10.2009 0:00
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od bohdan0000 »

Ak si im napísal, že si do toho šahal tak je to jasné,že reklamáciu neuznajú. Písali volakde na HC, že kvantum reklamácií REG majú kôli tomu, že zákazníci ich jednoducho prepólujú. Inak zažil som už čínsku dosku (nie reg) kde mali prehodené značenia +-, zneistilo ma to poriadne. No po dôkladnej prehliadke bolo aj mne jasné,že zem označujú +... Neprehodil som to a fungovalo to. Hold čínsky kopírovací inžinier to nezmákol :lol:
Uživatelský avatar
michalodatrs
Příspěvky: 9
Registrován: pon 04.07.2011 0:00

#13 Příspěvek od michalodatrs »

ten regl je tady.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=4691
A je to i na něm jasně daný,... Ale když čtu ty reviews,... Škoda, že tam před tím nebyly,...
Uživatelský avatar
corsair
Příspěvky: 4231
Registrován: ned 07.01.2007 0:00
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od corsair »

já vím,že vyhledávaní je tady nicmoc, ale už jsem tady psal postup tkzv.polopatický,ale v kostce, bez vygenerování onoho kodu a odeslání na uvedenou adresu,prostě nečekej,že s tebou budou komunikovat, ......a já se ani nedivím,při počtu jejich zákazníků
Uživatelský avatar
winter
Příspěvky: 485
Registrován: pon 22.06.2009 0:00

#15 Příspěvek od winter »

Zdravím chlapi,

možná jsem slepej, ale nemužu najít žádnou mailovou adresu na stánkách HC. Mužete mě jí prosím vás někdo napsat. Mám 14 dní objednaný baterky a ještě je neposlali, tak je potřebuju trochu popostrčit. Nevím když to odešlu na adresu kde mě potvrdili objednávku jestli se to k někomu dostane, jestli to není jen robot.
Díky ***winter***
Odpovědět

Zpět na „Internetové a jiné nákupy“