Flymentor 3D helicopter stabilisation System

Motory, gyra, serva, regulátory, stabilizátory, ale i ložiska a jiné obecné technické problémy
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
hvtsrv
Příspěvky: 50
Registrován: stř 25.08.2010 0:00

Flymentor Kamera

#271 Příspěvek od hvtsrv »

Tak cez vikend som bol lietat a pozicny rezim na moje pocudovanie opat funguje ako ma

Takze som spokojny, pekne polietanie.
Uživatelský avatar
IgorGSM
Příspěvky: 1023
Registrován: ned 06.02.2011 0:00
Bydliště: Šurany

#272 Příspěvek od IgorGSM »

Poradte mi, mam flymentor a robi taku divnu vec ze bez motora ide vsetko ako ma ale ked pripojim motor a roztocim rotor tak cyklika sa sama od seba zacne naklanat do lava a tym padom cela heli sa snazi ist dolava aj ked kniple na ovladani su v strede.
Uživatelský avatar
IgorGSM
Příspěvky: 1023
Registrován: ned 06.02.2011 0:00
Bydliště: Šurany

#273 Příspěvek od IgorGSM »

Tak si teda odpoviem sam, problem je vo vibraciach. Niektore FM su na vibracie nachylnejsie. Riesenie je but sa snazit zmensit vibracie alebo odpruzit FM.
Tu je o tom aj video http://www.youtube.com/watch?v=4Dibq9ukOo8
Uživatelský avatar
hombre333
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 25.02.2010 0:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#274 Příspěvek od hombre333 »

Můžete mi prosím někdo poslat český návod na Flymentora? Díky! Angličtina jaksi není moje silná stránka.
Uživatelský avatar
Trias
Příspěvky: 134
Registrován: stř 21.04.2010 0:00

#275 Příspěvek od Trias »

je tu někde na prvních stránkách od Gatora překlad
Uživatelský avatar
hombre333
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 25.02.2010 0:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#276 Příspěvek od hombre333 »

O překladu vím. Je fajn, ale pomůže až při samotném nastavování Flymentora. Já jsem teprve ve fázi rozhodování o koupi a český návod chci proto, abych se dozvěděl více o samotné filozofii nastavování. Tohle vlákno jem přečetl celé a vím, že ho tu "někdo někomu" posílal. Zkoušel jsem oba oslovit přes SZ, ale bez úspěchu. Proto jsem svoji žádost zveřejnil. Díky.
Uživatelský avatar
hvtsrv
Příspěvky: 50
Registrován: stř 25.08.2010 0:00

cesky navod

#277 Příspěvek od hvtsrv »

Uživatelský avatar
hombre333
Příspěvky: 42
Registrován: čtv 25.02.2010 0:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

cesky navod

#278 Příspěvek od hombre333 »

Děkuju "hvtsrv". Je to lepší, než drátem do oka, ale ten "strojová překlad být fakt ukruktná". V každém případě ti ale děkuju za snahu. Přiznám se, že jsem to po přečtení pár odstavců vzdal. Začínal jsem totiž nabývat dojem, že neumím česky. Kdyby se tu našel někdo, kdo by mohl poskytnout skutečný překlad, byl bych moc rád.
Uživatelský avatar
Xele
Příspěvky: 67
Registrován: pon 11.10.2010 0:00
Bydliště: Žďár nad Sázavou

#279 Příspěvek od Xele »

Mám stejný nebo podobný problém s otáčením jako "honzabr". Když pomalu přidávám plyn tak jakmile se dostanu nad 50% heli (HK450GT Pro) se roztočí jak pominutá. Do těch 50% plynu se ani nehne. Ve vlákně jsem četl, že by mohl pomoci revers gyra ale netuším jak to provést. Nějaký návod? :)
Uživatelský avatar
IgorGSM
Příspěvky: 1023
Registrován: ned 06.02.2011 0:00
Bydliště: Šurany

#280 Příspěvek od IgorGSM »

Otazka 1:
ked chytis vrtulnik do ruky a pohnes s chvostom tak dava gyro kontra proti pohybu chvosta?

Otazka 2:
Ked pohnes kniplom tak chodi smykatko ako ma?

Otazka 3:
Nastavil si v Normal mode smykatko do stredu a potom si nezabudol prepnut do HH modu?
Uživatelský avatar
Xele
Příspěvky: 67
Registrován: pon 11.10.2010 0:00
Bydliště: Žďár nad Sázavou

#281 Příspěvek od Xele »

Vyzkouším a dám vědět...jinak jsem se ještě chtěl zeptat na to nastavení Tail Delay...čím rychlejší mám servo tak nastavuji hard nebo soft?

EDIT:
IgorGSM píše:Otazka 1:
ked chytis vrtulnik do ruky a pohnes s chvostom tak dava gyro kontra proti pohybu chvosta?

Otazka 2:
Ked pohnes kniplom tak chodi smykatko ako ma?

Otazka 3:
Nastavil si v Normal mode smykatko do stredu a potom si nezabudol prepnut do HH modu?


Otázka 1: ANO
Otázka 2: ANO (tedy pokud je tím myšleno že smykátko je uprostřed a chodí na každou stranu stejně)
Otázka 3: Asi ANO :)
Naposledy upravil(a) Xele dne stř 15.06.2011 18:13, celkem upraveno 1 x.
Multiplex FUNCUB
HPI 3.5 Trophy 4WD
Uživatelský avatar
Xele
Příspěvky: 67
Registrován: pon 11.10.2010 0:00
Bydliště: Žďár nad Sázavou

#282 Příspěvek od Xele »

Takže po dnešním skoro celodením pročítání tohoto vlákna a nastavováním se mě podařilo to otáčení absolutně odstranit a dokonce jít i v bytě do vzduchu (bez nehody) z čehož mám nesmírnou radost pač už jsem z toho otáčení začínal být zoufalý. Tímto bych všem chtěl poděkovat za rady a tipy. Vím že i přesto jsem teprve na začátku ale i tyhle drobné krůčky dokážou povzbudit a hlavně nakopnout do dalšího snažení a to je hlavní!

Jo a jinak co pomohlo nejvíc tak změna reversu u vrtulky v záložce "servo" a dále změna hodnoty u tail delay.
Multiplex FUNCUB
HPI 3.5 Trophy 4WD
Uživatelský avatar
IgorGSM
Příspěvky: 1023
Registrován: ned 06.02.2011 0:00
Bydliště: Šurany

#283 Příspěvek od IgorGSM »

No evidentne nelietas v HH mode tak to skus a uvidis rozdiel.
Uživatelský avatar
tomasvrx1
Příspěvky: 618
Registrován: ned 19.06.2011 0:00
Bydliště: Řečany nad Labem (Pardubice)
Kontaktovat uživatele:

#284 Příspěvek od tomasvrx1 »

Xele píše:Takže po dnešním skoro celodením pročítání tohoto vlákna a nastavováním se mě podařilo to otáčení absolutně odstranit a dokonce jít i v bytě do vzduchu (bez nehody) z čehož mám nesmírnou radost pač už jsem z toho otáčení začínal být zoufalý. Tímto bych všem chtěl poděkovat za rady a tipy. Vím že i přesto jsem teprve na začátku ale i tyhle drobné krůčky dokážou povzbudit a hlavně nakopnout do dalšího snažení a to je hlavní!

Jo a jinak co pomohlo nejvíc tak změna reversu u vrtulky v záložce "servo" a dále změna hodnoty u tail delay.



Tento řídící systém mám v HK 450 a pro člověka který začíná,nebo je starší a učí se pomaleji, tak je to výborná volba. Né každý má trpělivost s se simuláterem. Můj Táta díky němu létá a napadá!!!! profi nastavení na požádání zašlu, stačí nahrát do pc a pak si ho v konfigurátoru načíst. Letové vlastnosti. Vrťas odlepím od zemně, položím vysílač na zem a mohu odejít. V případě stráty orientace pustit řízení a vrtulník se srovná do vodorovné polohy. Piruety jednou rukou. Já říkám že Vás to létat naučí. Osobně létám T-rex 550 3g.
Uživatelský avatar
Gattor
Příspěvky: 922
Registrován: úte 28.11.2006 0:00
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

#285 Příspěvek od Gattor »

profi nastaveni je na kazdou heli jine, navic oznaceni toho sveho za profi uz o necem vypovida (minimalne o tom, ze bych si ho od tebe nevzal).

pomoc pro starsi ci line piloty, kteri si zalitaji jednou za pul roku, to urcite je. to souhlasim, ale bohuzel umi naucit i spatne veci. to kdyz ti do rizeni kafra vic, nez by sis pral. zatacka je o kloneni a boceni. naklonis a pak dorovnavas bocenim. u flymentoru to bohuzel nejde, protoze po pusteni kloneni, ti to srovna, coz ty ovsem nechces. takze musis klonit furt a to je prave ten zlozvyk :(

polozeni vysilace na zem, kdy vrtulnik stoji na miste, neni ukazatel vhodneho nastaveni. osobne pozicni rezim vubec nedoporucuju pouzivat (proc uz jsem tu drive psal).

v mych pocatcich jsem ho dal na trex 250. pro zacatek. 250tka je pro zacatecniky neposedna potvurka. opravdu to pomuze odbourat stres, protoze kdyz mas nad sebou ochrannou ruku, dovolis si vic a pokrocis dal. ovsem je potreba flymentoru ubirat citlivost spolecne s dostavujicimi se pokroky, jinak jak rikam, nauci to, co se naucit nechces.

ber to pouze jako doplnek, ne jako ucitele, ci zachranovace kritickych situaci (i kdyz to obcas umi).
T-Rex 500 ESP (GP780), T-Rex 450 Pro (MicroBeast), T-Rex 250 (FM), Blade mCPx - DX7
Odpovědět

Zpět na „Heli - technika“