Walkera CB180Z

Vrtulníky do velikosti 450
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#46 Příspěvek od MarthiR »

jirakus píše:ty zadní jsou na úpravu velikosti výchylek sev,takže ten přední výchylky Aile a Elev(klopení vpřed,vzad-ELEV,klopení na bok-Aile)a ten druhý Rudd-otáčení kolem svislé osy-ovl.zadního rotoru. Oba tyto byli nastaveny drážkou ve směru podélném s vrtulníkem,takže jsem si na každém ubral asi tak že teď asi o 1-2mm doleva,proti směru hod.ručiček,ale pozor ne moc.
Tak a přepínače-ten blíže k ose rotoru ADJ-WK nechat být v poloze WK tj.při pohledu zepředu na levé straně. Ten vepředu má OF nebo ON,ten vypíná gyro Aile a Elev.takže při nastavování dát na Off-při pohledu ze předu do prava,a pak zpět na On do leva a létat. Takže při provozu létání a pohledu ze předu oba vypínače nalevo. Snad to pochopíš. Pokud dáš email,mohu poslat český návod.


Zdravím, koukal sem na to jak si to tu napsal ale já to mám od výrobce jinak
První 3 potenciometry mám drážky svisle z heli , 4 mírně do mínusu cca 1 milimetr a 5 mám asi tak 3 milimetry do mínusu . Přepínače mám oba v levo, taky se mi zdá že v pokoji je hodně nestabilní ale když sem byl venku tak sem to vytrímoval a ani se nehla takže sem do toho zatím nehrabal ale co sem zjistil tak při mírném vánku se mi heli nechce vracet. Při důkladném prozkoumání cykliky sem zjistil že náklon na zpátečku není tak znatelný jako do stran a do předu takže kterým se to dá nastavit? Díky za odp.

Ps: Psal sem ti email
Letu Zdar
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#47 Příspěvek od jirakus »

No nastavení jsi měl nebo máš stejný-těch potencoimetrů-svisle s heli rozumím podélně s trupem. A náklon určuje velikost výchylek serv,to jest ty 4 a 5 potenciometr. U mé teda do stran a dozadu náklony velké,horší je to proti vánku dopředu. Takže pokud ti to dozadu letět nechce,což je u těchto helin neobvyklé,zkus zkrátit táhlo od serva,pak vytrimovat,ale cyklika by měla být v klidu ve vodorovné poloze. Pokud tedy chceš náklon větší do zadu a do předu,pohni potenciometrem Aile Elev do plusu,ideální do rovné polohy podélně s trupem. Pokud chceš aby to šlo víc dozadu než dopředu,zkrať táhlo zašroubováním konce táhla od serva.
T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#48 Příspěvek od MarthiR »

Díky za mega rychlou odpověď ano předpokládáš správně podél z trupem (svisle) . Já sem spokojen jak to de do stran a do předu ale když fouká vítr a nemůžu jít do 2 metru nad zem poletuji cca 1 metr a jen tak jí udržuji na místě, ale jak foukne vetší vítr rozletí se do předu a už nejde zabrzdit takže musím sednout na zem (Používám kříž takže to jde) ale když naberu rychlost a letím do předu tak se zastaví, možná je to tím že ten vítr to žene do předu a nejde to zastavit ,každopádně to táhl upravím, ale když dám mírný náklon ze zpátečkou tak cyklika jde víc dolu. Bouhžel to teď nemůžu upravovat protože sem měl v pondělí pád ze 7 metrů díky větru (už to nešlo ukočírovat) Odnesl to jeden list, vahadlo, ložisko na vahadlu a ztratil sem ten šroubek co to ložisko drží + mírně začla házet hlava. Při mé smůle nejdou povolit ty dva šroubku na držáků listu takže to musím také objednat :-( takže sem se dostal na cenu 1280 kč i z PPL
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#49 Příspěvek od MarthiR »

jirakus píše:Nevím co a jak se dá nastavit po přepnutí mikro přepínače na přijímači z polohy WK na ADJ. Ten druhý je mi jasný,dám na off-tím vypnu gyra a nastavuju potenciometry citlivost třech gyr,a dalšímí dále pak výchylky serv. Ale na co je ten druhý? V návodu stojí ..můžete nastavovat swashplate do vodorovné polohy pomocí struktury serv.... No nevím co to znamená. Vysvětlí někdo?


Nevím zda to pomůže ale tady http://www.youtube.com/watch?v=Oclj3Z9n0HE&feature=related je o tom napsáno tohle a na tom videu jde vidět že heli má nakloněnou přeložím : Ahoj, právě jsem mého cb180z.what by měla být moje nastavení na swashplate, myslím Mohl by to být rovnoběžně s flybar a hlavní rotorová hlava? nebo trochu nakloněné? (jak v jakém směru, pokud) ale dál to nepokračuje :-(
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#50 Příspěvek od jirakus »

No nevím,nic jsem z toho nevykoukal,pořád nevím co se stím ADJ._WK po přepnutí dá nastavovat. Jo taky jsem měl pády,ozubenné kolo,listy vrtule už jsou vyměněny. Vždy létám,létám,pak se mi víc zhoupne,vezme šmíra na nějakou stranu a už to neni ke srovnání tak jde k zemi. Nemůže mít vliv na to že si vezme šmíra to,že mám nastavenou menší citlivost gyra? Jenže když nechám tovární nastavení,ve visu to s ním trochu cuká,pokud to o 2mm uberu,je po cukání. Neví co je tedy lepší,aby mi venku vždy někam necestoval a nebyl k srovnání.
T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#51 Příspěvek od MarthiR »

Když se koukneš sem http://www.youtube.com/watch?v=KFq8Frs6H78&feature=related cca 4:50 tak tu ten maník představuje Walkeru a když naklání Walkeru na bok a do stran tak mu cyklika jde úplně krásně podle náklonu ale u mě to jen troškou vyrovnává zato Ocas jde a stabilizuje o duši, možná to je tím protože se mi to už jednou taky stalo dokonce to mám zachycené na telefonu http://www.youtube.com/watch?v=evrPpYoJWYY cca 0:50 a taky to nešlo srovnat už jen padala.
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#52 Příspěvek od jirakus »

Tak takovéhle pády mám přesně i já. Nevím čím to je,jestli to zablbne gyro,nebo je to rukama :D Létá,létá,pak vezme šmíra a je to. A ta cyklika-to co ukazuje on mi to taky tolik nedělá,asi by se musela dát citlivost serv naplno. Když ho nakloním dozadu,tak je to vyrovnání znát,ale při náklonu dopředu moc ne.
T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#53 Příspěvek od MarthiR »

Doufám že to nebude rukama, ikdyž je pravda že se mi to stalo jen jednou ale mám teď dotaz ohledně tohodle dílu
1Obrázek
Tohle tělo na Walkeru CB180Z je v náhradních dílech ale já mám obrázek 2


2Obrázek
tohle tělo je tělo z Walkera V200D01 .. Dočet sem se že je to převlečené Z ale náběh na cykliku my přijde že je rovně a ne do strany, bude to něčemu vadit?
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#54 Příspěvek od jirakus »

No to opravdu nevím. Já to mám dostrany-asi 45°,tak si myslím že to tak asi musí být.
T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#55 Příspěvek od jirakus »

V200D01 nemá myslím flybar a to bude možná ten rozdíl.
T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#56 Příspěvek od MarthiR »

jj to je pravda, ale o to tu teď nejde, jde mi o to tělo, musím ho koupit nebo nebudu moc lítat a když v nabídce je jiné než mám tak kde ho sehnat?

Jaké tělo tam máš ty? obrázek 1 nebo 2 ? když pomineš ten náběh.

a už sem zjistil jak funguje u mě ADJ <--> HK . když to dam do polohy ADJ tak zadní rotor jde pořád do prava takže bych řekl že se tím vypíná zadek ale proč pořád tlačí servo na jednu stranu to netuším.
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#57 Příspěvek od jirakus »

No já tam mám to z 2,ale ten držák cykliky mám těch 45°. Beru to podle vzhledu držáčku kabinky.
T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#58 Příspěvek od MarthiR »

Přesně to samé jako já, ale kde sehnat tenhle díl :-( mám 5 různých RC shopu a tělo z 1 obrázku , takže teď sem na mrtvém bodě ještě mě teď napadlo kouknout na CB180D.

Takže i u D je to samé, ale našel sem tohle
Obrázek
Walkera CB180LM takže jupíííí může se objednat
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
Uživatelský avatar
MarthiR
Příspěvky: 2574
Registrován: čtv 21.04.2011 0:00
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR

#59 Příspěvek od MarthiR »

Našel sem diagram sestavení vrtulníku tak třeba se někomu bude hodit
http://www.walkera.com/cn/upload/picture/Z7CB180Z_ex.jpg
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
Uživatelský avatar
oscar
Příspěvky: 552
Registrován: pon 18.05.2009 0:00
Bydliště: Hradec Králové (nedaleko)
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od oscar »

MarthiR píše:Našel sem diagram sestavení vrtulníku tak třeba se někomu bude hodit
http://www.walkera.com/cn/upload/picture/Z7CB180Z_ex.jpg

Pres ten odkaz se mi nic neukaze. :?
Letadla, auta.
Odpovědět

Zpět na „Heli - do 450“