Žeby koniec HCmánie
Nabídka České Pošty na zastupování při celním řízení
-
midolek
- Příspěvky: 213
- Registrován: ned 13.03.2011 0:00
- Bydliště: Praha 5 - Radotín
- Kontaktovat uživatele:
Faktem je, že tato situace (skrze dph+clo) nahrála do karet prodejcům. Známý má nejmenovaný internetový modelářský obchod a tvrdil mi, že se mu během posledních 10 dnů zvýšil počet objednávek cca o 70%.
Škoda, že jsem zněj nedostal jaká je marže na modelářským zboží. Tipuju, že podobná nebo vyšší jak u autodílů. Jen pro zajímavost: bývalý spolužák prodává v mototechně a marže nejde nikdy u ničeho pod 40% a u některých tovarů je 120%.
Hold otázka jestli podporovat tuzemský “obchoch” či se dát na spletitou a lecky zdlouhavou cestou nákupu v záhraničí
Škoda, že jsem zněj nedostal jaká je marže na modelářským zboží. Tipuju, že podobná nebo vyšší jak u autodílů. Jen pro zajímavost: bývalý spolužák prodává v mototechně a marže nejde nikdy u ničeho pod 40% a u některých tovarů je 120%.
Hold otázka jestli podporovat tuzemský “obchoch” či se dát na spletitou a lecky zdlouhavou cestou nákupu v záhraničí
zdendys píše:Je to kapku jinak. Ještě horší.
Za zvýšenou pracnost zaplatíš 96,- a až to proclí, tak dalších 180,-.
Citace ze stránek POŠTY.
"Pošta účtuje zákazníkovi poplatek 96 Kč (vč. DPH) za zvýšenou pracnost při předkládání k celnímu řízení. Když je na zásilku vyměřeno clo/DPH, pak účtuje 180 Kč (vč. DPH).
- blackberry
- Příspěvky: 27
- Registrován: čtv 31.03.2011 0:00
NO TAK VÁŽENÍ PŘÁTELÉ,
mě dnes čekal šok.
Došel balík
platila jsem 1200kč !!!!
říkám proboha za co ???????????
faktura u balíku byla 150 dolarů !!!!!!!!!!!!!
tak to čtu a samozřejmě !!!
ÚŽASNÁ PRÁCE CELNÍKŮ !!!!
oni prostě vypočítala DPH, ze 150 EUR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BEZVA, CO????
CO TO JAKO MA ZNAMENAT?
dam fakturu na 150 USD ! americky dolar !!!
a oni doprdel. vyčíslí to na 150 eur !!!
sakra to je rozdíl, ne?
jako sem fakt nasr...

mě dnes čekal šok.
Došel balík
platila jsem 1200kč !!!!
říkám proboha za co ???????????
faktura u balíku byla 150 dolarů !!!!!!!!!!!!!
tak to čtu a samozřejmě !!!
ÚŽASNÁ PRÁCE CELNÍKŮ !!!!
oni prostě vypočítala DPH, ze 150 EUR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BEZVA, CO????
CO TO JAKO MA ZNAMENAT?
dam fakturu na 150 USD ! americky dolar !!!
a oni doprdel. vyčíslí to na 150 eur !!!
sakra to je rozdíl, ne?
jako sem fakt nasr...
- blackberry
- Příspěvky: 27
- Registrován: čtv 31.03.2011 0:00
blackberry píše:
se máš, já furt nic !
Můj balík tam taky zatím visí, chtěli po mně ( pošta) potvrzení bankovního převodu, doložit e-mailovou korespondenci s odesilatelem, výpis z PayPal prý celníkúm nestačí. Když jsem zavolal na Celní infolinku, tak tam mi řekli, že jim to stačí, a ty další věci po mně požaduje Pošta, aby si svý prachy za(vy-)sloužila. Poštovné se prý počítá do hodnoty zboží, i když v Celním předpise je , že se počítá přepravné jen pokud je to přepravováno přes přepravní společnosti. Tak uvidíme, dnes mi přišly balíky s daleko vyšší hodnotou, než mi tam visí, a přišlo to " BEZ CLA".
.
- blackberry
- Příspěvky: 27
- Registrován: čtv 31.03.2011 0:00
Ohledně zpoždění zásilek
čtěte velmi pozorně
Už jsem tady psal důvody zpoždění v podrobném popisu viz tento odkaz. Tak si to lidi nejprve přečtěte než sem začnete psát, že Vám to trvá atd. Berte to tak, že když vám zásilka projde celníci do 14 dnů od okamžiku kdy dorazí do ČR tak jste sakra velcí šťastlivci, protože zdržení budou narůstat a budou tedy i mnohem delší běžně i několik týdnů a zanedlouho i přes měsíc. Tak s tím počítejte.
Komu se to nelíbí neplačte prosím zde, protože tady není ten správný hrob a posílejte rovnou stížnosti na níže uvedené adresy.
Pošta PRAHA 120:
vedpost.praha120@cpost.cz
Podatelna nadřízené centrály ČP:
podatelna@cpost.cz
ČP - Vedení regionu PRAHA:
Adresa: Holečkova 10, 150 00 Praha 5
Ředitel regionu:
Ing. Jindřich Outlý
tel: 257 012 520
Provozní ředitel regionu:
Ing. Petr Krhounek
tel: 257 012 700
Ti kdož neuspějí na výše zmíněných adresách mohou zkusit kontaktovat poštovního ombudsmana, který je určen všem zákazníkům ČP, kteří využili možnost reklamace nebo stížnosti a přesto o výsledku šetření mají pochybnosti, případně nejsou spokojeni s jejich vyřízením. Pokud však záležitost nebyla nejprve řešena jako stížnost nebo reklamace přes výše zmíněné adresy nebude se ombudsman takovým podáním zabývat.
Jak poštovního ombudsmana kontaktovat?
Pokud nejste spokojeni s výsledkem reklamačního řízení, s vyřízením stížnosti či dotazu, nebo máte-li zajímavý námět na zlepšení služeb ČP, kontaktujte poštovního ombudsmana, a to:
poštou na adrese:
Poštovní ombudsman
JUDr. Zuzana Kvášová
poštovní přihrádka 99
225 99 Praha 025
nebo e-mailem na adrese: ombudsman@cpost.cz
Vaší stížností nebo námětem se bude poštovní ombudsman neprodleně zabývat a o výsledku vás bude nejpozději do 30 dnů informovat. V případě, že bude řešení složitější, bude vás do 30 dnů informovat o dalším postupu.
Další informace k poštovnímu ombudsmanovi viz tento odkaz.
Kromě výše uvedených míst si může stěžovat u regulačního úřadu, kterým je pro ČP ČTU a poslat svoji stížnost na emailovou adresu podatelna@ctu.cz viz tento odkaz na informace k tomu.
čtěte velmi pozorně
Už jsem tady psal důvody zpoždění v podrobném popisu viz tento odkaz. Tak si to lidi nejprve přečtěte než sem začnete psát, že Vám to trvá atd. Berte to tak, že když vám zásilka projde celníci do 14 dnů od okamžiku kdy dorazí do ČR tak jste sakra velcí šťastlivci, protože zdržení budou narůstat a budou tedy i mnohem delší běžně i několik týdnů a zanedlouho i přes měsíc. Tak s tím počítejte.
Komu se to nelíbí neplačte prosím zde, protože tady není ten správný hrob a posílejte rovnou stížnosti na níže uvedené adresy.
Pošta PRAHA 120:
vedpost.praha120@cpost.cz
Podatelna nadřízené centrály ČP:
podatelna@cpost.cz
ČP - Vedení regionu PRAHA:
Adresa: Holečkova 10, 150 00 Praha 5
Ředitel regionu:
Ing. Jindřich Outlý
tel: 257 012 520
Provozní ředitel regionu:
Ing. Petr Krhounek
tel: 257 012 700
Ti kdož neuspějí na výše zmíněných adresách mohou zkusit kontaktovat poštovního ombudsmana, který je určen všem zákazníkům ČP, kteří využili možnost reklamace nebo stížnosti a přesto o výsledku šetření mají pochybnosti, případně nejsou spokojeni s jejich vyřízením. Pokud však záležitost nebyla nejprve řešena jako stížnost nebo reklamace přes výše zmíněné adresy nebude se ombudsman takovým podáním zabývat.
Jak poštovního ombudsmana kontaktovat?
Pokud nejste spokojeni s výsledkem reklamačního řízení, s vyřízením stížnosti či dotazu, nebo máte-li zajímavý námět na zlepšení služeb ČP, kontaktujte poštovního ombudsmana, a to:
poštou na adrese:
Poštovní ombudsman
JUDr. Zuzana Kvášová
poštovní přihrádka 99
225 99 Praha 025
nebo e-mailem na adrese: ombudsman@cpost.cz
Vaší stížností nebo námětem se bude poštovní ombudsman neprodleně zabývat a o výsledku vás bude nejpozději do 30 dnů informovat. V případě, že bude řešení složitější, bude vás do 30 dnů informovat o dalším postupu.
Další informace k poštovnímu ombudsmanovi viz tento odkaz.
Kromě výše uvedených míst si může stěžovat u regulačního úřadu, kterým je pro ČP ČTU a poslat svoji stížnost na emailovou adresu podatelna@ctu.cz viz tento odkaz na informace k tomu.
Naposledy upravil(a) Drondys dne úte 14.06.2011 8:59, celkem upraveno 5 x.
blackberry píše:NO TAK VÁŽENÍ PŘÁTELÉ,
mě dnes čekal šok.
Došel balík
platila jsem 1200kč !!!!
říkám proboha za co ???????????
faktura u balíku byla 150 dolarů !!!!!!!!!!!!!
tak to čtu a samozřejmě !!!
ÚŽASNÁ PRÁCE CELNÍKŮ !!!!
oni prostě vypočítala DPH, ze 150 EUR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BEZVA, CO????
CO TO JAKO MA ZNAMENAT?
dam fakturu na 150 USD ! americky dolar !!!
a oni doprdel. vyčíslí to na 150 eur !!!
sakra to je rozdíl, ne?
jako sem fakt nasr...
K zásilce musel být přiložen i rozpis toho co všechno částka 1200 Kč obsahuje tj. zda pouze jen DPH nebo i něco dalšího jako např. clo případně poplatky ČP. Pokud rozpis přiložen nebyl neměla jste to přebírat. Pokud bylo stanoveno DPH ve výši 1200 Kč pak to rozhodně není z hodnoty 150 Euro, ale z hodnoty cca 246 Euro případně cca 347 USD. Výpočet DPH se provádí podle aktuálního kurzu na webu celní správy viz tento odkaz.
Pokud má celní úředník pochybnosti při stanovení DPH nemusí respektovat ani hodnotu uvedenou na celní deklaraci odesílatelem zásilky ani žádnou fakturu ani žádné jiné dokumenty poskytnuté adresátem a může stanovit vlastní cenu zboží, ze které pak vychází při výpočtu DPH. Zákon toto celním úředníkům umožňuje.
Jediné co mohu doporučit je zkusit odvolání. Kontaktujte vedoucího detašovaného pracoviště celního úřadu na poště PRAHA 120 viz níže uvádím kontaktní údaje a zkuste se domluvit na možnosti odvolání proti nesprávné výši stanového DPH.
Kontaktní údaje:
Oddělení CÚ 023.1 Celní - Praha - Pošta (CZ175100)
Plzeňská 139
150 00 Praha 5
E-mail: vedouci1751@cs.mfcr.cz
Tel.: 257 019 111
Fax: 257 225 224
Infolinka: 257 019 256
Samozřejmě, že nelze 100% zaručit, že dojde k nápravě, ale je to aspoň šance na nápravu.
blackberry píše:fatman
cože? jakou emailovou korespondenci?
To už trochu přehání ne?
Tím mají na mysli např. email z eshopu potvrzující objednávku, ve kterém obvykle bývá rozpis jednotlivých položek objednaného zboží a taktéž i cena poštovného. Pokud si to od Vás pošta vyžádá nemá smysl se s nimi dohadovat, protože tím ničeho nedocílíte akorát dalšího zdržení.
Takže pokud chcete, aby za Vás celní odbavení vyřizovala pošta pak jim poskytněte to co požadují pokud to máte k dispozici pokud ne tak jim pošlete informaci o tom, že nemáte k dispozici žádné další údaje ani korespondenci k příslušné zásilce. Až posléze si případně stěžujte na výše zmíněných adresách pošty nebo si vyřizujte celní odbavení osobně tedy nikoli emailem, ale přímou fyzickou účastí na poště PRAHA 120, Oddělení celní deklarace, Plzeňská 290/139, Praha 5, 220 00.
-
Dr.LuckyLuke
- Příspěvky: 353
- Registrován: úte 16.12.2008 0:00
- Bydliště: Ostrava - Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Lidi, nevím, na co si stěžujete...
Můj balík s AXN Floaterem vypadá takto:
Podací číslo zásilky přidělené v České republice: CS918155308VV.
Zásilka podána dne 30.03.2011.
Zásilka dne 08.04.2011 odeslána do České republiky.
Zásilka dne 11.04.2011 převzata vyměňovací poštou 220 00 - pošta Praha 120.
Zásilka dne 11.04.2011 předána k celnímu řízení.
Zásilka přepravována k dodací poště.
Zdržení 3 dny
Tak koukám, že jsem měl víc štěstí, než rozumu...
Můj balík s AXN Floaterem vypadá takto:
Podací číslo zásilky přidělené v České republice: CS918155308VV.
Zásilka podána dne 30.03.2011.
Zásilka dne 08.04.2011 odeslána do České republiky.
Zásilka dne 11.04.2011 převzata vyměňovací poštou 220 00 - pošta Praha 120.
Zásilka dne 11.04.2011 předána k celnímu řízení.
Zásilka přepravována k dodací poště.
Zdržení 3 dny
Tak koukám, že jsem měl víc štěstí, než rozumu...
Blade mCX a mSR, AXN Floater, MPX TwinStar II, FPV Shark, Spektrum DX7,... Je toho už prostě hodně.
Dr.LuckyLuke píše:Lidi, nevím, na co si stěžujete...
Můj balík s AXN Floaterem vypadá takto:
Podací číslo zásilky přidělené v České republice: CS918155308VV.
Zásilka podána dne 30.03.2011.
Zásilka dne 08.04.2011 odeslána do České republiky.
Zásilka dne 11.04.2011 převzata vyměňovací poštou 220 00 - pošta Praha 120.
Zásilka dne 11.04.2011 předána k celnímu řízení.
Zásilka přepravována k dodací poště.
Zdržení 3 dny![]()
Tak koukám, že jsem měl víc štěstí, než rozumu...
Uvádějte tady jen obecné věci případně problémy. Nemá vůbec žádnou cenu sem uvádět tyhle výpisy. Prostě někdo má štěstí a projde mu to s minimálním zpožděním, ale to vůbec nic nezmění na faktu, že spousta dalších lidí to štěstí prostě mít nebude.