Budoucnost klepe na dveře. Zde se diskutuje o různých aspektech elektropohonu - motorech, akumulátorech a regulátorech, klidně i o převodovkách a vrtulích.
Ahoj, máte někdo tuto redukci z baterky XT60 do reglu s konektorem typu T? http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=14543 Já se chci zeptat jestli je to lepší než pájet na regulátor nové konektory a jestli to nevypadává a popř. jestli byste mi doporučili pájet nebo koupit tuto redukci. Díky
Jednoznačně bez redukce, tzn. přepájet konektor. Čim míň konektorů na cestě tim menší odpor a větší proud. Nehledě s redukcí bez zajištění máš větsí šanci na rozpojení nebo další nějakou chybu.
Samozřejmě na regl i na baterii je lepší dát rovnou XT-60 a redukci se vyhnout. Redukce se ovšem může někdy hodit a tak je dobré mít jednu s sebou, když je někdy potřeba. Nejlepší to napájet přímo - konektor na konektor a zasmrštit bužírkou. Při pájení XT-60 je lepší do něj zastrčit protikus. Je tam toho tepla potřeba celkem dost, tak aby se v plastu neposunul. JaHo
Stačí, jenom bych si být tebou sehnal ještě smršťovací izolaci. Doporučuji nejdříve ocínovat vodič a konektor zvlášť a pak teprve společně zahřát a přiložit k sobě. Většinou stačí ta pájecí pasta co je v trubičkové pájce, pokud jsi začátečník, tak je dobré přidat trochu kalafuny.
jova píše:Stačí, jenom bych si být tebou sehnal ještě smršťovací izolaci. Doporučuji nejdříve ocínovat vodič a konektor zvlášť a pak teprve společně zahřát a přiložit k sobě. Většinou stačí ta pájecí pasta co je v trubičkové pájce, pokud jsi začátečník, tak je dobré přidat trochu kalafuny.
Pokud pájíš trafačkou tak ta okamžitě spálí díky vysoké teplotě na hrotu veškeré tavidlo co je v trubičkovce. Á propos- měřil jste někdo na kolik se vlastně dokáže očko na trafačce ohřát?arda1BOT