Walkera CB180Z

Vrtulníky do velikosti 450
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
OPR
Příspěvky: 5682
Registrován: stř 21.07.2010 0:00
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od OPR »

XXX666 píše: lietam so 600n aby si vedel


:lol: Jo a já ho mám o 1mm delšího....... to čumíš co 8O

néé prosím neber to nijak ve zlim ale tohle je handrk o ničem - nechť každý svého štěstí strůjce (nevim kdo to řekl nebo kde jsem to slyšel ale je to pravdivý :wink: )
Uživatelský avatar
Filip.
Příspěvky: 21
Registrován: pon 12.07.2010 0:00

#32 Příspěvek od Filip. »

mamoulian píše:V RC revue teď vyšla recenze tohodle neštěstí.
Sem zvědavý,jaká bude.Koukal sem do obsahu,ale nic o vrtulnících kromě <a> 180Z</a> tam není,tak to kupovat asi nebudu. Pokud to někdo koupí,prosím dejte sem ten článek.Dost mě to zajímá.


Ahoj,
tak jsem koukal do toho RC Revue a opravdu nic jiného tam není, tak jsem to taky nekoupil. Kór když mám tento vrtulník doma a vím vše podstatné. Nicméně jsem to potajmu vyfotil na mobil a můžete na to mrknout. ;-) Znovu ale opakuji, že je to super stroj a jsem maximálně spokojený!

Foto ke stažení:
http://profi.edisk.cz/stahnout-soubor/2 ... .19MB.html
Walkera CB 180Z (4ch - 2,4GHz), Dynam Bell 47G (4ch - 35MHz)
Copter V911 (Micro 4ch - 2,4GHz)
Uživatelský avatar
ntpr
Příspěvky: 146
Registrován: sob 20.12.2008 0:00

#33 Příspěvek od ntpr »

Zdravím, hledám vhodné díly pro moje samo/domo poletovadlo, podle fotek na eshopech uvažuju, že bych využil hlavní hřídel a hlavní ozubené kolo, akorát nikde nemohu nají rozměry, tj průměr a délka hřídele a vnější průměr a počet zubů kola. Nevíte to náhodou někdo nebo případně kdyby to někdo z majitelů změřil byl bych vděčný. Předem díky a letu zdar.
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#34 Příspěvek od jirakus »

Zdar,neměl by někdo k zaslání český návod k CB180Z a vysílačce? Nebo nějaký odkaz na něj. Bez něho jsem v ř.....
Uživatelský avatar
taiza
Příspěvky: 64
Registrován: úte 01.03.2011 0:00
Bydliště: Hradec Králové

#35 Příspěvek od taiza »

Az se nekomu povede dat do toho stroje jiny ozubeny kolo (i s pastorkem), ktery by konecne neco vydrzelo, tak dejte vedet. Kazdej mensi pad mi par zubu sebere..
Orca f5j, Beta1400+stormOSD, HKquad kk2.0, hk450ttpro,,Scout,atd & Dx8
YouTube.com/Taizaman
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#36 Příspěvek od jirakus »

Má nějaký větší vliv na stabilitu,pokud se na přijímači přidá nebo ubere na seřizovacích potenciometrech citlivosti 3osého gyra? Moc stabilní ve visu mi to nepřijde,od výrobce nastaveno na polovinu rozsahu. Zkusil jsem o čtvrt otáčky přidat,ale asi je to stejné. Dá se to s tím vylepšit? Nemůže se to nějak poškodit? Jak se bude heli chovat? Nastavení výchylek serv jsem si ubral pro začátek,to je mi jasné,ale to Gyro nastavení ne. Poraďte prosím někdo. Nebo na to nesahat? Viděl jsem třeba ve visu Ufly a ta i přes svoji živost mi přišla pokojnější.
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#37 Příspěvek od jirakus »

Zkusil jsem ty citlivosti gyra snížit asi o 25% a mohu říct že heli je stabilnější,už to s ní tak necuká,takže tovární nastavení na 50% je až dost přehnané,alespoň podle mne. Teď se s tím dá viset o mnoho více v klidu.
Máte někdo jinou zkušenost?
Uživatelský avatar
oscar
Příspěvky: 552
Registrován: pon 18.05.2009 0:00
Bydliště: Hradec Králové (nedaleko)
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od oscar »

jirakus píše:Zkusil jsem ty citlivosti gyra snížit asi o 25% a mohu říct že heli je stabilnější,už to s ní tak necuká,takže tovární nastavení na 50% je až dost přehnané,alespoň podle mne. Teď se s tím dá viset o mnoho více v klidu.
Máte někdo jinou zkušenost?

Kterej potak tam je na co? Budu s ni taky zacinat.
Letadla, auta.
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#39 Příspěvek od jirakus »

Však je to tam mini písmem napsaný. Když koukáš směrem od čumáku,tak hned první 3 vedle sebe,nalevo zadní rotor,s tím nehýbu,uprostřed klopení dopředu-vzad,a ten pravý klonění do strany. Před tím zapnout baterku,pak na přijímači mini přepínač ten u přední strany do polohy OFF-vypne se tím vlastně gyro,pak pootočit potencáky,zapnout minipřepínač na on a je hotovo.
Uživatelský avatar
oscar
Příspěvky: 552
Registrován: pon 18.05.2009 0:00
Bydliště: Hradec Králové (nedaleko)
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od oscar »

ty zadni dva jsou na co? A ty prepinace tam jsou dva.
Letadla, auta.
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#41 Příspěvek od jirakus »

ty zadní jsou na úpravu velikosti výchylek sev,takže ten přední výchylky Aile a Elev(klopení vpřed,vzad-ELEV,klopení na bok-Aile)a ten druhý Rudd-otáčení kolem svislé osy-ovl.zadního rotoru. Oba tyto byli nastaveny drážkou ve směru podélném s vrtulníkem,takže jsem si na každém ubral asi tak že teď asi o 1-2mm doleva,proti směru hod.ručiček,ale pozor ne moc.
Tak a přepínače-ten blíže k ose rotoru ADJ-WK nechat být v poloze WK tj.při pohledu zepředu na levé straně. Ten vepředu má OF nebo ON,ten vypíná gyro Aile a Elev.takže při nastavování dát na Off-při pohledu ze předu do prava,a pak zpět na On do leva a létat. Takže při provozu létání a pohledu ze předu oba vypínače nalevo. Snad to pochopíš. Pokud dáš email,mohu poslat český návod.
Uživatelský avatar
oscar
Příspěvky: 552
Registrován: pon 18.05.2009 0:00
Bydliště: Hradec Králové (nedaleko)
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od oscar »

Diky moc mi to pomohlo. Dik za navody. :D
Letadla, auta.
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#43 Příspěvek od jirakus »

Máš pocit že to teď lepší drží stabilitu?
T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
Uživatelský avatar
oscar
Příspěvky: 552
Registrován: pon 18.05.2009 0:00
Bydliště: Hradec Králové (nedaleko)
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od oscar »

jirakus píše:Máš pocit že to teď lepší drží stabilitu?

Jeste jsem to nezkousel, ale vyzkousim. Hlavne ty navody me pomohly, ze ted vim co na co je, bez nejakych zbytecnych omylu.
Letadla, auta.
jirakus
Příspěvky: 397
Registrován: stř 24.11.2010 0:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#45 Příspěvek od jirakus »

Nevím co a jak se dá nastavit po přepnutí mikro přepínače na přijímači z polohy WK na ADJ. Ten druhý je mi jasný,dám na off-tím vypnu gyra a nastavuju potenciometry citlivost třech gyr,a dalšímí dále pak výchylky serv. Ale na co je ten druhý? V návodu stojí ..můžete nastavovat swashplate do vodorovné polohy pomocí struktury serv.... No nevím co to znamená. Vysvětlí někdo?
T-REX450, Themik, EXCEL ,SU 31,Beagle, Acro MK2, Phoenix ,Tucano, Partenavia Olympik, Spitfire
Odpovědět

Zpět na „Heli - do 450“