bflame píše:Opr to som nepochopil, ak myslis zdvihnut vrtas za drat padiel a ten musy bit vodorovne tak to je samozrejmost.
No to utíkání heli ve vzduchu ovlivňuje víc věcí nežli jen poloha těžiště. Také musíš mět tip ťop seštelovaný padla proti sobě a s rámem padel. Dálší samozřejmostí je mít drát padel rovnoběžně s rotorovou rovinou. pak je předpoklad toho , že to bude chodit jen na hrubé nastavení "ze stolu" bez větších potřebných korekcí .... ono člověk stejně dolaďuje dle potřeby a pocitu až na letišti. Ale to hrubé seřízení bude OK už z domova a dokonce může se stát, že ti tak jak to bude seřízené na hrubo z domova bude vyhovovat a nebudeš mět potřebu na to jakkoliv šahat.
Zkrátka, pokud tohle není vychytaný - tak i super vavážená helina bude pořád někam utíkat. (tedy ona bude vždy utíkat