Honey Bee king 3 E-sky

Vrtulníky do velikosti 450

jake mate skusenosti s HBK 3

Anketa končí za sob 26.02.2011 11:05

dobre
3
38%
spatne
0
Žádná hlasování
nestoji za nic
5
63%
 
Celkem hlasů: 8

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cilek
Příspěvky: 2695
Registrován: sob 20.03.2004 0:00
Bydliště: ČR

#16 Příspěvek od cilek »

Člověče, už se v tom pěkně motáš. Zkoušíš přepínat přepínače bez znalosti problematiky řízení vrtulníku. Doporučuji nastudovat teorii a potom vyzkoušet nebo raději svěřit model zkušenému vrtulníkáři. Řešit to takhle na dálku bude asi v tomhle případě nekonečný příběh. :roll:
Uživatelský avatar
arij
Příspěvky: 109
Registrován: úte 16.03.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od arij »

1 daj do polohy OFF teda bližšie k čislu 1
2 daj do polohy ON
a vyskúšaj
cyklika sa niesmie nakláňať ale isť pekne rovno hore dole všetky tri servá naraz
Uživatelský avatar
raging
Příspěvky: 1534
Registrován: úte 25.03.2008 0:00

#18 Příspěvek od raging »

Jestli jsi měnil serva a dal tam neorig.která chodí opačně,je to marný boj. :!:
Uživatelský avatar
mik119
Příspěvky: 31
Registrován: ned 02.05.2010 0:00

#19 Příspěvek od mik119 »

přepínače přepnuty.Po inicializaci se roztočí rotor na malé obrátky,nedá se páčkou vypnout.Cyklika reaguje jenom omezeně a to spíš jen do stran.
Serva jsou tam origo.

Serva jdou naráz,když jsou přepínače na OFF,ale nejde ten potenciometr
Uživatelský avatar
arij
Příspěvky: 109
Registrován: úte 16.03.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od arij »

trim plynu máš stiahnutý?
Uživatelský avatar
mik119
Příspěvky: 31
Registrován: ned 02.05.2010 0:00

#21 Příspěvek od mik119 »

jo jo,je.Asi to vydím na novou vysílačku...
Uživatelský avatar
zablabla
Příspěvky: 752
Registrován: úte 02.02.2010 0:00
Bydliště: Hranice na Moravě

#22 Příspěvek od zablabla »

mik119 píše:to s tím akro režimem tak je,akorád mi nejde do hlavy,proč se ten motor v tom režimu zapne naplno?Ten potenciometr,ten vůbec nereaguje,takže nemožnost vzletu může být chybou v tomhle ne?Pod bateriema jsou dva přepínače.Na jedný straně je nápis ON,každej přepínač má označení,1 a 2.Když přepnu 1čku do ON,tak při přidávání plynu cyklika se nahýbá vzad,ale zase se dá tím potenciometrem tou cyklikou hýbat ubíráním nebo přidáváním dělat náklon cykliky vzat,nebo vpřed.Přepnu-li 2ku do ON,cyklika při přidávání plynu je nečinná.


je to velice stručně proto, že režim normal a acro (IDL1) fungují poněkud rozdílně:
režim normal :
při staženém kniplu plynu (kolektivu) má být náběh listů hlavního rotoru cca - 2 stupně ( je to záporný úhlel, a drží vrtulník při zemi) - otáčky rotoru nula
v polovině kniplu má být náběh listů v nule nebo mírně do plusu - kombinace rychlosti otáčení rotoru a náběh listů by měly zaručovat aby mírně za polovinou začal vrtulník stoupat otáčky (70-80% náběh listů 0-3%)
v koncové poloze kniplu jsou otáčky maximální (100%,) uhel náběhu listů cca +11 stupňů

režím akro (IDL1):
stažený knipl plynu: otáčky 95-100% náběh listů -11st.
střed: otáčky 80% náběh listů 0 st.
plný : otáčky 100% , náběh listů +11st.

tohle je příklad, principielně jde ale o to, že v akrobatickém režimu pro polohu vrtulníku rotorem dolů musí rotor poskytovat dostatečný vztlak.

Šestikánalový vrtulník není žádná jednoduchá hračka. Když si projdeš internet nebo i na tomto webu najdeš odkazy, kde jsou tyhle věci celkem srozumitelně zpracovány
Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG
Uživatelský avatar
arij
Příspěvky: 109
Registrován: úte 16.03.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od arij »

ked to budeš mať 1 OFF 2 ON a acro mode to ide a po prepnutí na normál nie tak je v najskor v p....
takto na dialku je to na figu
Uživatelský avatar
zablabla
Příspěvky: 752
Registrován: úte 02.02.2010 0:00
Bydliště: Hranice na Moravě

#24 Příspěvek od zablabla »

mik119 píše:.........Po inicializaci se roztočí rotor na malé obrátky,nedá se páčkou vypnout......


Tak tohle se mi u regulátoru Align stalo taky ( proč to nevím). Ale vyřešilo se to novým napípáním regulátoru.
Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG
Uživatelský avatar
arij
Příspěvky: 109
Registrován: úte 16.03.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od arij »

no neviem ci by to zvládol, ked zo základov má hokej :D

mik119- trosku teorie by nezaškodilo naštudovať, vrtulník je najzložitejšia vec na ovládanie, nastavovanie atd...
Uživatelský avatar
zablabla
Příspěvky: 752
Registrován: úte 02.02.2010 0:00
Bydliště: Hranice na Moravě

#26 Příspěvek od zablabla »

arij píše:no neviem ci by to zvládol, ked zo základov má hokej :D

mik119- trosku teorie by nezaškodilo naštudovať, vrtulník je najzložitejšia vec na ovládanie, nastavovanie atd...


to máš asi pravdu, ale než kupovat novou vysílačku aby zjistil, že je ve stejnejch sra...kách,
to mik119
možná by bylo nejlepší, kdybys to dovezl někam, kde by ti to dali dohromady.
Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG
Uživatelský avatar
mik119
Příspěvky: 31
Registrován: ned 02.05.2010 0:00

#27 Příspěvek od mik119 »

vím,po netu je to naprd radit.Asi zůstanu u aut,ty jsou jednodušší :) Tohle někam zahodím...
Uživatelský avatar
corona
Příspěvky: 2457
Registrován: sob 24.04.2010 0:00

#28 Příspěvek od corona »

mik119 píše:Tohle někam zahodím...
To raději prodej, lepší i pár stovek, než vrak v popelnici za nic.
Uživatelský avatar
mik119
Příspěvky: 31
Registrován: ned 02.05.2010 0:00

#29 Příspěvek od mik119 »

to jo,to se nesmí brát tak doslova,s tím zahozením :) Ale jinak díky všem za snahu poradit...
Uživatelský avatar
arij
Příspěvky: 109
Registrován: úte 16.03.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od arij »

nezahadzuj nepredávaj...behni za niekym kto Ti to nastavi, zalieta a popri tom Ti zodpovie strašne vela otázok, je lepšie raz vidieť ako sto krát počuť...ked sa primoceš k niekomu na letisku a oslovíš ho určite ťa neodpinká
Odpovědět

Zpět na „Heli - do 450“