Blade MCPX
přesně tak v pondělí mi dorazí první kusy, sem na to dost zvědavej každopádně do Jičína na slet jeden kus beru jestli ho do tý doby nerozbijuKovboj píše:Tak Blade mCP X už dorazil do republiky, zakoupit lze v každé lepší modelářské prodejně
Jo a k té debatě ohledně vysílače - model má speciální mód párování pro počítačové vysílače a speciální mód pro ovládání jednoduchými vysílači jako je DX5e nebo novým DX4E.
gamer007 píše:Prochy a máš i díly?
Astře zatím díly nedošly takže je nemá nikdo, ale samozřejmě budou všechny. Stejně tak zatím ještě nedorazily RTF verze s vysílačem v módu 2/4 - jsou u toho mimochodem zcela nové vysílače DX4e. Nakupovat možno samozřejmě i na modelařině, první objednávky můžete mít doma v úterý (na Slovensko tak ve středu) nebo pro nedočkavé už v pondělí u nás v hradecké prodejně.
přesně tak jsou už jen RTF, ale jedna pozitivní zpráva je ,že už jsou i náhradní dílyKovboj píše:Tak první dodávka mCP X do republiky už je vyprodaná. Slušný výkon
a aby to tady nebyla samá reklama tak se už taky nemůžu dočkat prvních skoků už jsem připravil manželku na to že bude opět čas kosení pokojových kytek
tak zatím jen pár fotek
http://www.prochymodel.estranky.cz/fotoalbum/vrtulniky/blade-mcp-x/
http://www.prochymodel.estranky.cz/fotoalbum/vrtulniky/blade-mcp-x/
tak jsem to dnes prolitnul. jojo, stoji to rozhodne za kup. zmizel problem se zatackama a nahoru a dolu jde vyrazne rychleji nez msr. do obou zatacek jde stejne a mam toho plne ruce prace. je to pekne neposedna a citliva mrska. zadny msr. je to opravdu parada. na druhou baterku uz jsem si na tu citlivost zvyknul, ale prostoru to chce trochu vic, nez msr.
mam rtf, na rozdil od msr je i v normalu na idle1 (tedy tak, jak by melo byt nastaveno), takze knipl dolu neni obrani plynu a pozvolne klesani, ale prispendleni do zeme. na to si budu jeste nejaky cas zvykat. proste se musi mackat throttle hold.
mam vsak problem/dotaz na dalsi majitele. motor se pri dotaceni temer zasekne. chapu, ze je tam silnejsi motor, ale to zastaveni rotoru mi prijde dost prudke. navic mam knipl pro vis na 3/4. to znamena, ze pulka kniplu je uz docela prudke klesani. je to v poradku nebo mam v spatny motor? duvod, proc jsem tak nervozni je navic ten, ze pri rozebehu se nejdrive roztoci zadni motor a hlavni az v dalsi poloze kniplu. misto, aby se plynule roztocil, trhne to s celym vrtulnikem, jako by pohybu hridele neco branilo. ovsem po sundani ozubeneho kola se hridel toci bez problemu. takze jedine motor. ze by uhliky? jak se to prosim chova vam?
mam rtf, na rozdil od msr je i v normalu na idle1 (tedy tak, jak by melo byt nastaveno), takze knipl dolu neni obrani plynu a pozvolne klesani, ale prispendleni do zeme. na to si budu jeste nejaky cas zvykat. proste se musi mackat throttle hold.
mam vsak problem/dotaz na dalsi majitele. motor se pri dotaceni temer zasekne. chapu, ze je tam silnejsi motor, ale to zastaveni rotoru mi prijde dost prudke. navic mam knipl pro vis na 3/4. to znamena, ze pulka kniplu je uz docela prudke klesani. je to v poradku nebo mam v spatny motor? duvod, proc jsem tak nervozni je navic ten, ze pri rozebehu se nejdrive roztoci zadni motor a hlavni az v dalsi poloze kniplu. misto, aby se plynule roztocil, trhne to s celym vrtulnikem, jako by pohybu hridele neco branilo. ovsem po sundani ozubeneho kola se hridel toci bez problemu. takze jedine motor. ze by uhliky? jak se to prosim chova vam?
T-Rex 500 ESP (GP780), T-Rex 450 Pro (MicroBeast), T-Rex 250 (FM), Blade mCPx - DX7
tak jsem se zeptal i u Astry, ale zda se, ze jsem na netu objevil odpovedi.
1/ tahla serv je potreba upravit, aby byl nulovy nabeh na pulce kniplu. to proste neni. zda se, ze u vsech majitelu.
2/ motor ma asi velice silne magnety, takze se hodne brani otoceni v ruce a rozjezd ci zastavovani je hodne trhave (hlavni motor muze stat i kdyz se pri rozjedu uz vrtulka toci). pry by se to cele melo uvolnit (takze nejen magnet, ale asi i uhliky) behem nekolika desitek letu.
i tak se nebranim vasemu pozorovani. fakt jsem mel strach, ze je neco spatne.
1/ tahla serv je potreba upravit, aby byl nulovy nabeh na pulce kniplu. to proste neni. zda se, ze u vsech majitelu.
2/ motor ma asi velice silne magnety, takze se hodne brani otoceni v ruce a rozjezd ci zastavovani je hodne trhave (hlavni motor muze stat i kdyz se pri rozjedu uz vrtulka toci). pry by se to cele melo uvolnit (takze nejen magnet, ale asi i uhliky) behem nekolika desitek letu.
i tak se nebranim vasemu pozorovani. fakt jsem mel strach, ze je neco spatne.
T-Rex 500 ESP (GP780), T-Rex 450 Pro (MicroBeast), T-Rex 250 (FM), Blade mCPx - DX7