Lipolky v lednici :)

Budoucnost klepe na dveře. Zde se diskutuje o různých aspektech elektropohonu - motorech, akumulátorech a regulátorech, klidně i o převodovkách a vrtulích.
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pee1
Příspěvky: 71
Registrován: pon 03.09.2007 0:00
Bydliště: Bratislava - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

skladovanie

#31 Příspěvek od pee1 »

Z praxe, mozno niekomu helfnem:

Ja lietam tak ze kupim viac packov (Cina Turnigy a Zippy) (teda kolko packov tolko letov za den) a nabijam potom doma. Teda ziadne cykly na letisku, ze za 1 den dostanu jedny baterky tak 5 vybiti a nabiti. Lietam cca raz za tyzden ako je cas. Baterky nabijam do plna spravidla hned vecer ked sa vratim z letiska. Cez zimu su teda tiez nabite na plno (4,20/clanok), bez aktivity 3-4 mesiace. Na jar ich vytiahnem a podobijam (za zimu klesnu na cca 4,15 V/clanok. Skladujem ich normalne pri izbovej teplote, cely rok ako v lete tak aj v zime, v kovovej krabici (to len pre istotu)

Lipolky pouzivam cca 3-4 rok (mam uz asi cca 15 packov vacsinou 3S) a aj tie najstarsie stale funguju. Pri lietani sa snazim lietat max po 3,80-5/clanok kvoli rezerve na pripadne opakovanie finale :-)

Tie najstarsie sa mi javia (nabijem len do 4,18/clanok, a v lufte sa vybiju o nejakych 10-20 sekund skor) Co je po 4 rokoch absolutne zanedbatelne. Ked mam na 1 let cca 5-8 minut kapacitu.

Paradoxne tie packy ktore sa mi javia ako "starsie/pouzivanejsie" su vsetky RAY, ktore su 3x drahsie ako vsetky ostatne co mam priamo z ciny Turnigy.

Takze skladovanie v chladnicke mozno moze pomoct, ale myslim ze to vobec netreba riesit.

Viac dostanu baterky zabrat 1 letom v zime ked je tak -5 stupnov, ako ked lezia na policke 3 mesiace.
Hitec AFHSS 2,4
www.flyier.sk
robotmz
Příspěvky: 3341
Registrován: stř 24.10.2007 0:00
Bydliště: Čadca, SK

#32 Příspěvek od robotmz »

ak teplota baterky nie je -5 st. teda neležala na mraze, tak laicky hneď ako pustím motor tak udržiava určitú teplotu...
Odpovědět

Zpět na „Elektropohon“