T-rex 450 Pro - zkušenosti II.
ND taky ted zacinam resit, jeste jsem nemel cas a prostor to poslat do vzduchu, zatim jen na plosine, trosku si pohraju ze stopou a vyvazenim,
trocha se klepe, a vyresim gyro, pri krivce 0-25-50-75-100 to pri rychlejsi zmene 0-30 (odhad) uleti na jednu stranu, pote drzi. davam to za vinu
plosine, ktera se toci dost lehce
nekde jsem to zahlid tady uz, pohraju s gyrem a mozna je to normalni
trocha se klepe, a vyresim gyro, pri krivce 0-25-50-75-100 to pri rychlejsi zmene 0-30 (odhad) uleti na jednu stranu, pote drzi. davam to za vinu
plosine, ktera se toci dost lehce
nekde jsem to zahlid tady uz, pohraju s gyrem a mozna je to normalni
T-Rex 450 Pro
Futaba T8FG
Futaba T8FG
RomanAll píše:ND taky ted zacinam resit, jeste jsem nemel cas a prostor to poslat do vzduchu, zatim jen na plosine, trosku si pohraju ze stopou a vyvazenim,
trocha se klepe, a vyresim gyro, pri krivce 0-25-50-75-100 to pri rychlejsi zmene 0-30 (odhad) uleti na jednu stranu, pote drzi. davam to za vinu
plosine, ktera se toci dost lehce
nekde jsem to zahlid tady uz, pohraju s gyrem a mozna je to normalni
Ahoj, to gyro asi nenaladíš tak, aby ti to neuteklo při přidání. Problém bych totiž viděl v té tvé křivce. Snažíš se viset, řídíš kolektiv a ono ti to přídává jak otáčky tak úhel náběhu na rotor.listech. To dělá neplechu. Být tebou, tak tu křivku upravím tak, aby si v oblasti visení nepřidával tak razantně otáčky rotoru. Např. 0-40-80-85-90 Nebo podobně. Do poloviny se ti rotor roztočí na požadované otáčky (nutno nastavit regl na pomalý rozběh) a v druhé polovině kterou pro vis využiješ můžeš spokojeně viset a bude to celé takové plynulejší. Zkrátka není dobré měnit tak razantně otáčky (dle tvé křivky 50-100%)
tak jsem to asi napsal nesrozumitelne, za to se omlouvam,
krivka thr na zkousku byla 0-25-50-75-100 ,
tech 0-30 byl udaj odvozen odhadem,spis jako priklad ze jsem plynem pridal do 30% a pri tom pomalym pridani z nuly na 30% thr to uhne, rozsah
plynu je 0-100%, akorat jsem to nechtel na plotne hnat vic jak tech 30%, ale dle ruznych prispevku se snazim resit neco co je nonsense, vrtulka nema
v tech otackach na zacatku silu cokoli pretlacit, kor kdyz cely vrtulnik
je posazen na plotne ktera je na lozisku (sebemensi zmena a uz se pohne)
tak spis omluva ze jsem driv psal nez premyslel, ale jsem zase chytrejsi

krivka thr na zkousku byla 0-25-50-75-100 ,
tech 0-30 byl udaj odvozen odhadem,spis jako priklad ze jsem plynem pridal do 30% a pri tom pomalym pridani z nuly na 30% thr to uhne, rozsah
plynu je 0-100%, akorat jsem to nechtel na plotne hnat vic jak tech 30%, ale dle ruznych prispevku se snazim resit neco co je nonsense, vrtulka nema
v tech otackach na zacatku silu cokoli pretlacit, kor kdyz cely vrtulnik
je posazen na plotne ktera je na lozisku (sebemensi zmena a uz se pohne)
tak spis omluva ze jsem driv psal nez premyslel, ale jsem zase chytrejsi
T-Rex 450 Pro
Futaba T8FG
Futaba T8FG
- DaveLister
- Příspěvky: 1155
- Registrován: ned 13.09.2009 0:00
- Bydliště: Kadaň/Praha
Fusuno by mela byt kvalitni premiova budka.
Podle tohdle videa vydrzi docela dost
http://www.youtube.com/watch?v=UOwfbWr-4uo
Podle tohdle videa vydrzi docela dost
http://www.youtube.com/watch?v=UOwfbWr-4uo
Až tak kvalitní ty kabiny od Fusuno nejsou. To video je blbost. Od Fusuno jsem měl tuto kabinu na Pročko - http://fusuno.com/product_info.php?cPat ... 9b4e604ff3DaveLister píše:Fusuno by mela byt kvalitni premiova budka.
Podle tohdle videa vydrzi docela dost
http://www.youtube.com/watch?v=UOwfbWr-4uo
tak a je to
zaviseny 4ri baterky, stridave bezvetri a lehky vanek.
nakonec jsem dal pro jistotu kriz, a peclive sestaveni se ukazalo jako
dobry start, viselo to krasne, na chvili se daly pustit i packy (2s),
kdyz zafoukalo, kriz tomu asi moc nepomahal a utikalo to o to vic
cas na baterku 5:00 min a dobijel jsem jen 700mAh ( tento udaj moc
nechapu, baterka je 2100mAh, a nabijecka hlasila stav 30%(630mAh) a pote
dala 700mAh?? ).
Pri prekroceni urcitych otacek se ozve jakoby "chrchlajici zvuk" ktery
po zvyseni otacek prestane, zatim neresim, prohlidka nic neodhalila
vizualne.
Zima na slunicku nebyla (6C), ale padla mne pripadla trosku tuhy, oproti
tomu co jsem zkousel doma.
Gyro jsem zkousel nastavit 30%-80% a moc rozdilu jsem tam
nepoznal, tak jsem nechal 50%
jsem maximalne spokojen, zatim jsem lital jen esky belt, a mel jsem
pocit ze to zabalim, nemelo to stabilni chovani, dalo se stim letet, viset apod,
ale pokazde jsem mel pocit ze je potreba reagovat na stejny pohyb vrtase
jinak velkym packovanim (promenlivy vychylky jsem tomu zacal rikat
)
jedinny co jsem musel udelat tak expa, trosku to ztupit, na viseni by stacila vychylka packy 2mm a zbytek by byl k nicemu, tak citlivy prsty nemam
jsem nadsen a tesim se na dalsi prubeh seznamovani a vyvoje
zaviseny 4ri baterky, stridave bezvetri a lehky vanek.
nakonec jsem dal pro jistotu kriz, a peclive sestaveni se ukazalo jako
dobry start, viselo to krasne, na chvili se daly pustit i packy (2s),
kdyz zafoukalo, kriz tomu asi moc nepomahal a utikalo to o to vic
cas na baterku 5:00 min a dobijel jsem jen 700mAh ( tento udaj moc
nechapu, baterka je 2100mAh, a nabijecka hlasila stav 30%(630mAh) a pote
dala 700mAh?? ).
Pri prekroceni urcitych otacek se ozve jakoby "chrchlajici zvuk" ktery
po zvyseni otacek prestane, zatim neresim, prohlidka nic neodhalila
vizualne.
Zima na slunicku nebyla (6C), ale padla mne pripadla trosku tuhy, oproti
tomu co jsem zkousel doma.
Gyro jsem zkousel nastavit 30%-80% a moc rozdilu jsem tam
nepoznal, tak jsem nechal 50%
jsem maximalne spokojen, zatim jsem lital jen esky belt, a mel jsem
pocit ze to zabalim, nemelo to stabilni chovani, dalo se stim letet, viset apod,
ale pokazde jsem mel pocit ze je potreba reagovat na stejny pohyb vrtase
jinak velkym packovanim (promenlivy vychylky jsem tomu zacal rikat
jedinny co jsem musel udelat tak expa, trosku to ztupit, na viseni by stacila vychylka packy 2mm a zbytek by byl k nicemu, tak citlivy prsty nemam
jsem nadsen a tesim se na dalsi prubeh seznamovani a vyvoje
T-Rex 450 Pro
Futaba T8FG
Futaba T8FG
Tak gratulace ke zdárnému křtu bez nehody a komplikací
:-):-)
Já si ještě tak dva až čtyři týdny počkám na baterky, dokončení a seřízení, pak se uvidí ..... Phoenix musí stačit, ale už by to chtělo něco reálnějšího
Já si ještě tak dva až čtyři týdny počkám na baterky, dokončení a seřízení, pak se uvidí ..... Phoenix musí stačit, ale už by to chtělo něco reálnějšího
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
http://relax450.rajce.idnes.cz
- Kenny McCormick
- Příspěvky: 3250
- Registrován: pát 28.08.2009 0:00
- Bydliště: Prešov, SK
len klidek, co sa vlecie, neutecieRelax píše:Tak gratulace ke zdárnému křtu bez nehody a komplikací:-):-)
Já si ještě tak dva až čtyři týdny počkám na baterky, dokončení a seřízení, pak se uvidí ..... Phoenix musí stačit, ale už by to chtělo něco reálnějšího
ja tiez cakam:
1. Pastorok motoru do vrtulnika c.1 mi zabludil po ceste z HC
2. Na oteplenie /stale je zima, dnes u nas len +2, nic pre mna/
3. Bezpadlova hlava do vrtulnika c.2 este neopustila HongKong, a vala sa na ich poste
Ale raz sa dockame
T8FG - Tarot345PRO BeastX, Protos430 BeastX
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/