Posta z honkongu z HC
http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_contactUs.asp
Tady je překlad toho co tam k tomu zhruba píšou.
Od 31.01.2011 do 14.02.2011 je národní svátek v Číně/HK. Během tohoto období a krátce po něm mohou nastat zdržení při odpovědích na emaily a chat. Prosíme, buďte trpěliví. Během tohoto období budeme tvrdě pracovat reagovat na Vaše dotazy a požadavky pouze v omezeném počtu zaměstnanců. Sklad a zasílací systém běží normálně.
Tady je překlad toho co tam k tomu zhruba píšou.
Od 31.01.2011 do 14.02.2011 je národní svátek v Číně/HK. Během tohoto období a krátce po něm mohou nastat zdržení při odpovědích na emaily a chat. Prosíme, buďte trpěliví. Během tohoto období budeme tvrdě pracovat reagovat na Vaše dotazy a požadavky pouze v omezeném počtu zaměstnanců. Sklad a zasílací systém běží normálně.
Celeron píše:Tak koukam. V Hc asi prednostne vyrizujou drazsi baliky. 350 dolarovej objednanej jako posledni byl Shipped za 1 den! Balik za 150 za 3 dny a prvni objednanej pred tydnem ani tuk. Vse bylo skladem.
Stav shipped ve skutečnosti na Hobbykingu neznamená odesláno, ale pouze zabaleno a skutečné přijetí toho balíku na Hongkong poště může být až za dost dlouho i více než za 10 dnů. Takže by si na Hobbykingu to pojmenování stavu měli změnit a správně by tam mělo být po tom zabalení packed a nikoli shipped a stav shipped by se měl na Hobbykingu u té zásilky objevit až je teprve zásilka skutečně přijata na odesílací poště viz popis dále.
Kupříkladu já jsem si objednal a zaplatil jednu zásilku 31.1.2011 v hodnotě cca $150 a stav shipped i s podacím číslem měla už 1.2.2011, ale samozřejmě ještě ani zdaleka nebyla přijata na Hongkong poště, protože při balení zásilek na Hobbykingu jsou přítomni přímo pracovníci z Hongkong pošty, kteří dávají na balíky podací čísla a po zkompletování zásilky se pro příslušný balík nastavuje stav shipped což ovšem ještě vůbec neznamená, že byla zásilka odeslána, ale pouze zabalena. Zmiňuje se o tom olisoft v tématu viz odkaz:
http://www.rcmania.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=35731&start=23
Přijetí zásilky na Hongkong poště se projeví až teprve se objeví záznam toho podacího čísla v trasování na Hongkong poště
http://www.hongkongpost.com/eng/tracking/index.htm
V tom mém případě je záznam viditelný na Hongkong poště až teprve dnes 12.1.2011 a je u něj uvedeno i dnešní datum podání zásilky tj. i když byla objednávka ve stavu shipped na Hobbykingu už od 1.2.2011 tak přijata na Hongkong poště byla ve skutečnosti až teprve dnes 12.1.2011. Takže prodleva od status shipped (tj. na Hobbykingu zabaleno) do skutečného přijetí zásilky na Hongkong post byla 12 dnů.
Celeron píše:Dobre jsi nam to popsal ale nic to nemeni na tom, ze se zabyvali okamzite drahou objednavkou a na levnou o tyden starsi kaslou.Jestli to je na poste jsem neresil.
Děláš ukvapené závěry. Může to být jenom náhoda v tom smyslu, že jim něco z té levné objednávky mohlo zrovna dojít a tak čekají jestli to naskladní. Pokud jim to přijde tak tu zásilku holt zkompletují se zpožděním. Pokud ne tak ti obvykle za týden až dva pošlou email, že ti tu starší zásilku pošlou bez toho co nemají a převedou ti na body to co jsi už zaplatil a oni to už nemají. Občas se to stává i když se v eshopu po zaplacení třeba jeví všechny položky u dané objednávky jako zarezervované tak to nemusí být pravda, protože jim někdy holt nesouhlasí v systému uvedený počet kusů daného zboží s reálným počtem kusů na skladě.
margol píše:Nemají v tom žádný systém, asi to berou jak je napadne, protože balík za 70dol. už mám doma a za 170dol. z 1.2. všechno skladem je stále zpracováván.
Problém je v tom, že tím, jestli určité zboží skutečně je nebo není skladem si bohužel na Hobbykingu nemůžeš být nikdy 100% jistý dokud ti to skutečně nepošlou. To co se zobrazuje v eshopu je pouze orientační a nemusí to odpovídat skutečnosti. Občas se stává, že počty v systému eshopu na Hobbykingu vůbec nesouhlasí se skutečnými počty kusů určitého zboží na skladě a někdy i o hodně kusů. Přitom v eshopu to pak opraví někdy i s velkým zpožděním. Takže i když se to jeví v eshopu, že je toho třeba dost skladem a je tam zobrazeno 10+, nemusí to být vůbec pravda a v reálu už nemusí být skladem ani kus. Pokud se to stane tak většinou nějakou dobu čekají na to zda jim to zboží nepřijde od dodavatelů a pokud ano tak kompletují zásilku se zpožděním a pokud jim to nepřijde pak posílají zprávu o nekompletnosti a možnosti převedení na bonusové body nebo vypuštění položky, která není skladem, ze zásilky, a to třeba i se zpožděním pár týdnů.
A to číslo končí kódem HK nebo CH?
Pokud HK, tak by jsi měl mít v seznamu objednávek možnost kliknout na tlačítko s tím trackovacím číslem a dostaneš se tak na stránky HongKong pošty. Pokud končí na CH, pak tam máš link, na který když klikneš, tak se dostaněš na stránky švýcarské pošty, kde do pole track & trace zadáš to číslo a klikneš na start.
Pokud HK, tak by jsi měl mít v seznamu objednávek možnost kliknout na tlačítko s tím trackovacím číslem a dostaneš se tak na stránky HongKong pošty. Pokud končí na CH, pak tam máš link, na který když klikneš, tak se dostaněš na stránky švýcarské pošty, kde do pole track & trace zadáš to číslo a klikneš na start.
OPTIC 6 2,4Ghz Assan
carbon31 píše:Prepáčte za blbú otázku ale objednával som po prvý raz z HC. Mám tracking number ale neviem ako ho použiť.Poradí niekto?
Velmi podrobné vysvětlení jak na to i se všemi konsekvencemi s tím spojenými najdeš v mé odpovědi viz odkaz.
http://www.rcmania.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=35836&start=13
Tak si to tam podrobně pročti a hned budeš vědět jak na to.