Fox EP Plug & Play (ST-Model)
- m@rtin
- Příspěvky: 257
- Registrován: stř 24.09.2008 0:00
- Bydliště: Praha Prosek. Letiště: Dymokury (Nymburk) a nouzová plocha Kněžice
Ray69 píše:Ne mě se ty serva s těma náhonama vůbec nelíběj, orig serva v koncových polohách pěkně vrčej a když snížim výchylky tak jsou zase špatný reakce.
Přesně tak. Teď sem si vlastně uvědomil, proč možná někteří tvrdí, že mají výchylky ok - hlavně na rcgroups.com, tam psali dokonce, že mají výchylku i 15 mm, já mám 10 mm. Já, přestože sem zvětšoval prostor okolo serv, tak stejně mám na křidélkách zmenšené výchylky na 80%, právě proto, že serva vrčí. Před úpravou vrčely i při ještě menších výchylkách. Pokud někdo létá na plné výchylky bez omezení, bude mít sice větší reakce, ale asi dá servům pěkně zahulit.
Cessna 480 (Pelikán)
Fox EP (ST-Model)
Extra 330SC (Hacker Model)
Hitec Optic 2,4 GHz
Fox EP (ST-Model)
Extra 330SC (Hacker Model)
Hitec Optic 2,4 GHz
- sahara2010
- Příspěvky: 9
- Registrován: ned 31.10.2010 0:00
Nicméně nenechal jsem se odradit a šel do toho. Nebyl jsem schopen to úplně dokonale vytrimovat a seřídit (těžko rozlišit špatné seřízení od vlivu větru), ale i tak jsem si docela zalítal
__________________
Muscle Progression-Workout Routines To Build Muscle
__________________
Muscle Progression-Workout Routines To Build Muscle
- MODYN
- Příspěvky: 531
- Registrován: pon 27.09.2010 0:00
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Tak jakpak vám létá Fox? Já plná spokojenost akorád mi příjde, že létá nějak pomalu už uvažuju o silnějším motoru abych ho mohl postavit na vrtuli
Je to parádní éro opravdu nechá si líbit hodně
Konečně mám pořádnou vysílačku, tak jsem namixoval křidélka jako vztlakové klapky.Ale žádný zázrak minimální rychlost se tím určitě nezmeší spíš naopak, takže klapky nepoužívám...
Sem tam chodím létat s otcem a kámošem...Oba mají Betu 1400 to je vždycky komedie... už jsem se i s jednou Betou ve vzduchu lehce tuknul křídly
Jak se všude píše, že fox potřebuje rychlost...Tak bezproblému letím minimálkou ne li pomaleji než beta 1400 na minimálce.
Chce to ale být v pozoru a dyštak rychle přidat na plynu:)
Je to parádní éro opravdu nechá si líbit hodně
Konečně mám pořádnou vysílačku, tak jsem namixoval křidélka jako vztlakové klapky.Ale žádný zázrak minimální rychlost se tím určitě nezmeší spíš naopak, takže klapky nepoužívám...
Sem tam chodím létat s otcem a kámošem...Oba mají Betu 1400 to je vždycky komedie... už jsem se i s jednou Betou ve vzduchu lehce tuknul křídly
Jak se všude píše, že fox potřebuje rychlost...Tak bezproblému letím minimálkou ne li pomaleji než beta 1400 na minimálce.
Chce to ale být v pozoru a dyštak rychle přidat na plynu:)
- m@rtin
- Příspěvky: 257
- Registrován: stř 24.09.2008 0:00
- Bydliště: Praha Prosek. Letiště: Dymokury (Nymburk) a nouzová plocha Kněžice
Já letošní letovou sezónu uzavřel 14. listopadu, kdy sem si skvěle zalítal s Cessnou i Foxem. Sice trochu foukalo, ale vítr byl stabilní. Dělal sem s Foxem okruhy, 30 vteřin po větru a 3 minuty zpátky
, chvílemi skoro stál na místě. S Foxem jsem taky spokojený, silnější motor by určitě neuškodil, nicméně i s tím setovým slušně stoupá. Ale na 3D akrobacii to určitě není. Co mě pořád trápí, jsou ty malé výchylky křidélek a špatně spasované křídlo, tudíž mám neustále vitrimovaná křidélka do kontra. Ale i s tímto handicapem dosahuju okolo 25-minutových letů na 6-7 minut běhu motoru, takže to není až tak zlé. Oproti návodu mám těžiště o něco vzaději a ještě trimem trochu přitaženou výškovku. Fox pak déle plachtí. Ve správném nastavení podle návodu je výrazně rychlejší, ale také rychleji klesá. Zatím létám stylem plný knedlík nahoru a pak plachtím. Až budu chtít létat a blbnout s tím jako s hotlinerem, vrátím těžiště zpátky.
Tak asi tak. Už se pomalu těším na jaro, až zase ty kuličkolety trochu provětrám
. Přemýšlím, že bych ten mezičas využil k nějakým úprávám. Minimálně Foxovi vyrobím transportní krabici, ale taky se chci zamyslet nad tím křídlem a křidélky.
Tak asi tak. Už se pomalu těším na jaro, až zase ty kuličkolety trochu provětrám
Cessna 480 (Pelikán)
Fox EP (ST-Model)
Extra 330SC (Hacker Model)
Hitec Optic 2,4 GHz
Fox EP (ST-Model)
Extra 330SC (Hacker Model)
Hitec Optic 2,4 GHz
Fox EP Plug & Play
Ahoj
Taky jsem zakoupil Foxe ve verzi větroň předělávám ho na motor. Motor jsem tam dal Axi 2212/34 s vrtulí 11/8 3čl lipol 1100. Tuhle sestavu jsem měl už na jiným letadle a tahle sestava umí pěkně zahýbat s érem o váze 800g. A tak se rád podělím o problémech na který jsem narazil. Podélně jsem letadlo ještě nevyvažoval ale taky mi padá na jednu stranu. Váha letadla se pohybuje cca 700g. A ta skelka na náběžnou hranu je dobrá věc osvědčila se mi na letadle easy glider. Směrovka byla taky skroucená a tak jsem jí v ruce srovnal a měla výstupky na jedny straně tak jsem je začistil. Až se dostanu dál tak se podělím o další zkušenosti s tímhle letadlem.
Taky jsem zakoupil Foxe ve verzi větroň předělávám ho na motor. Motor jsem tam dal Axi 2212/34 s vrtulí 11/8 3čl lipol 1100. Tuhle sestavu jsem měl už na jiným letadle a tahle sestava umí pěkně zahýbat s érem o váze 800g. A tak se rád podělím o problémech na který jsem narazil. Podélně jsem letadlo ještě nevyvažoval ale taky mi padá na jednu stranu. Váha letadla se pohybuje cca 700g. A ta skelka na náběžnou hranu je dobrá věc osvědčila se mi na letadle easy glider. Směrovka byla taky skroucená a tak jsem jí v ruce srovnal a měla výstupky na jedny straně tak jsem je začistil. Až se dostanu dál tak se podělím o další zkušenosti s tímhle letadlem.
- m@rtin
- Příspěvky: 257
- Registrován: stř 24.09.2008 0:00
- Bydliště: Praha Prosek. Letiště: Dymokury (Nymburk) a nouzová plocha Kněžice
Vítej v klubu!
Dej pak vědět, kolik si musel přidat zátěže na podelné dovážení. Taky mě zajímá, jak ti bude s tím motorem létat. Já z toho setového motoru moc nadšený nejsem. U "akrobatického" větroně bych čekal trochu výkonnější pohon. Ale na "poletování", plachtění a sem tam nějakou blbinku to zatím stačí. Aby se s Foxem dalo pořádně akrobatit, potřebuje kromě motoru ještě zvětšit výchylku křidélek, což se obávám půjde jenom jejich předěláním (serva u křidélek).Ta křidélka mě pálí asi nejvíc. Teď ale nelétám, je moc zima. Do jara si na Foxe chci udělat nějakou transportní krabici, abych to nevozil poházené v kufru auta.
Dej pak vědět, kolik si musel přidat zátěže na podelné dovážení. Taky mě zajímá, jak ti bude s tím motorem létat. Já z toho setového motoru moc nadšený nejsem. U "akrobatického" větroně bych čekal trochu výkonnější pohon. Ale na "poletování", plachtění a sem tam nějakou blbinku to zatím stačí. Aby se s Foxem dalo pořádně akrobatit, potřebuje kromě motoru ještě zvětšit výchylku křidélek, což se obávám půjde jenom jejich předěláním (serva u křidélek).Ta křidélka mě pálí asi nejvíc. Teď ale nelétám, je moc zima. Do jara si na Foxe chci udělat nějakou transportní krabici, abych to nevozil poházené v kufru auta.
Cessna 480 (Pelikán)
Fox EP (ST-Model)
Extra 330SC (Hacker Model)
Hitec Optic 2,4 GHz
Fox EP (ST-Model)
Extra 330SC (Hacker Model)
Hitec Optic 2,4 GHz
Ahoj
Tak jsem zase o kus dál. Vyvážil jsem letadlo podélně stačilo pouhých 2,5g na konec jednoho křidla. Tohle jsem u svých předešlých letadel nedělal. Ještě mi zbývá vyvážit těžiště seřídit serva a počkat až nebude foukat vítr. V trupu je dost místa na pohyb bat. tak snad nebudu muset dodávat zbytečnou zátěž navíc. Co mě víc štve že když se podívám ze předu na letadlo tak nejde souběžně výškovka a křídla. Tahle nerovnost bude asi dělat pěknou neplechu kterou budu muset dohánět na křidélkách. A to píšou vysoká kvalita výrobku s tímhle jsem se nesetkal u předešlých letadel. Dále když jsem se podíval na kabinu tak mě přečuhuje na jedné straně cca 1mm ze předu. O chlazení s nebojím mám turbo vrtuly takže si nasává vzduch čelně.
Tak jsem zase o kus dál. Vyvážil jsem letadlo podélně stačilo pouhých 2,5g na konec jednoho křidla. Tohle jsem u svých předešlých letadel nedělal. Ještě mi zbývá vyvážit těžiště seřídit serva a počkat až nebude foukat vítr. V trupu je dost místa na pohyb bat. tak snad nebudu muset dodávat zbytečnou zátěž navíc. Co mě víc štve že když se podívám ze předu na letadlo tak nejde souběžně výškovka a křídla. Tahle nerovnost bude asi dělat pěknou neplechu kterou budu muset dohánět na křidélkách. A to píšou vysoká kvalita výrobku s tímhle jsem se nesetkal u předešlých letadel. Dále když jsem se podíval na kabinu tak mě přečuhuje na jedné straně cca 1mm ze předu. O chlazení s nebojím mám turbo vrtuly takže si nasává vzduch čelně.
- MODYN
- Příspěvky: 531
- Registrován: pon 27.09.2010 0:00
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
No já jsem foxe momentálně odložil, protože mám zatím jeden přijímač a nechce se mi ho furt přehazovat z cessny, která je momentálně na prvním místě, protože s foxem jsem chodil i o chumelenicích a už ho mám olétaného...takže se těším na léto, abych ho vyzkoušel v termice...
Moc dlouho nevydržím klidně létat takže spíše pořád létám na hranici foxových možností...Dříve mi výkon motoru stačil, ted ale opravdu ne takže testujte motory at pak vím co tam na jaře dát
Křidélka mě dost vytáčí...Výchylky by ušly (nemám diferenciaci a serva jedou na 100%) ale co mě vytáčí- když foxe pustím z výšky na max. rychlost a křidélka jsou neovladatelná...Asi díky tomu blbému mechanizmu to serva prostě neutáhnou...
Fox je mé první letadlo takže si pořád říkám, ještě že jsem vybral univerzální letadlo, protože kdybych si koupil nějakého termika, tak bych ho asi rozštípal ve vzduchu...Křídla se při obratech pořádně vlní ale fox si ve vzduchu nechá líbit opravdu vše při jakékoli rychlosti...
)
Moc dlouho nevydržím klidně létat takže spíše pořád létám na hranici foxových možností...Dříve mi výkon motoru stačil, ted ale opravdu ne takže testujte motory at pak vím co tam na jaře dát
Křidélka mě dost vytáčí...Výchylky by ušly (nemám diferenciaci a serva jedou na 100%) ale co mě vytáčí- když foxe pustím z výšky na max. rychlost a křidélka jsou neovladatelná...Asi díky tomu blbému mechanizmu to serva prostě neutáhnou...
Fox je mé první letadlo takže si pořád říkám, ještě že jsem vybral univerzální letadlo, protože kdybych si koupil nějakého termika, tak bych ho asi rozštípal ve vzduchu...Křídla se při obratech pořádně vlní ale fox si ve vzduchu nechá líbit opravdu vše při jakékoli rychlosti...
- m@rtin
- Příspěvky: 257
- Registrován: stř 24.09.2008 0:00
- Bydliště: Praha Prosek. Letiště: Dymokury (Nymburk) a nouzová plocha Kněžice
Výškovku jsem musel podložit, abych dosáhl rovnoběžnosti s křídlem. Směrovku jsem také rovnal. A kabina mi taky nelícuje, ale zdá se, že ta nemá na letové vlastnosti vliv. Myslel jsem si, že to jen problém mého "kusu", ale vypadá to, že jsou všechny modely stejné, takže soudruzi v Číně mají křivé formy nebo co...
O neovladatelných křidélkách při vysoké rychlosti jsem četl na rcgroups.com, dělají to všechny modely. Já jsem se s tím ještě nesetkal, zatím jsem na delší střemhlavý let s Foxem nenašel odvahu
. Spojovací uhlíková trubka je dost pružná, takže za letu křídla "mávají". Na rcgroups.com řada lidí tu trubku mění za pevnější, čímž se mimo jiné zbavili i "rozlézání" křídel za letu. Mimochodem to řešení s lepící páskou na koncích trubky funguje perfektně
.
O neovladatelných křidélkách při vysoké rychlosti jsem četl na rcgroups.com, dělají to všechny modely. Já jsem se s tím ještě nesetkal, zatím jsem na delší střemhlavý let s Foxem nenašel odvahu
Cessna 480 (Pelikán)
Fox EP (ST-Model)
Extra 330SC (Hacker Model)
Hitec Optic 2,4 GHz
Fox EP (ST-Model)
Extra 330SC (Hacker Model)
Hitec Optic 2,4 GHz
Ahoj
Tak jsem zase pokročil už mám éro vyvážený a seřízený teďka už budu čekat na počasí kdy nebude foukat. Abych udělal první zálet a dotrimoval nedostatky letadla. Kolik se vám pohybuje váha letadla ? pokud nemáte komplet už od výrobce. Škoda jen že nemá oplastovaný čumák jak to má ASW - 15 byl by ten předek daleko víc odolný na hrubý zacházení a občasný chyby pilota. U tohohle éra se mi libý že je všude dostatek místa což se u některých letadel říct nedá. A pokud tyto serva odejdou během používání tak je nahradím SG - 90. Jsou tišší a pořizovací cena je lidová.
Tak jsem zase pokročil už mám éro vyvážený a seřízený teďka už budu čekat na počasí kdy nebude foukat. Abych udělal první zálet a dotrimoval nedostatky letadla. Kolik se vám pohybuje váha letadla ? pokud nemáte komplet už od výrobce. Škoda jen že nemá oplastovaný čumák jak to má ASW - 15 byl by ten předek daleko víc odolný na hrubý zacházení a občasný chyby pilota. U tohohle éra se mi libý že je všude dostatek místa což se u některých letadel říct nedá. A pokud tyto serva odejdou během používání tak je nahradím SG - 90. Jsou tišší a pořizovací cena je lidová.