SebArt Sukhoi 29S 50E

Budoucnost klepe na dveře. Zde se diskutuje o různých aspektech elektropohonu - motorech, akumulátorech a regulátorech, klidně i o převodovkách a vrtulích.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
slavoo
Příspěvky: 977
Registrován: pát 31.10.2008 0:00
Bydliště: Holíč (SK)
Kontaktovat uživatele:

#211 Příspěvek od slavoo »

ubosek píše:
sidi píše:Já mám stějné letadlo a tak čekám jak jsi to osadil. Já jsem zkoušel motor TR 50-55 a /400 a na baterii lipol 6 s, vrtule 15x8 to dává 840 W a tah 4.5 kg.
Motor važí 300g a je lehčí o 100 g ,než sk 50-65.


so Slavom tam davame AXI 4120/20 on na 5s


Nejak takto bych si to predstavoval:
Obrázek
glupy

#212 Příspěvek od glupy »

sidi píše:Já mám stějné letadlo a tak čekám jak jsi to osadil. Já jsem zkoušel motor TR 50-55 a /400 a na baterii lipol 6 s, vrtule 15x8 to dává 840 W a tah 4.5 kg.
Motor važí 300g a je lehčí o 100 g ,než sk 50-65.

Získavaš cenu za perpetum mobile 8O
840W pri 6S je cca 38A. Vrtuľa 15/8 aby dala ťah 4,5kg potrebuje príkon tak 1,5kW a to jest 65A +-
Niečo mi tu nesedí :D
Uživatelský avatar
slavoo
Příspěvky: 977
Registrován: pát 31.10.2008 0:00
Bydliště: Holíč (SK)
Kontaktovat uživatele:

#213 Příspěvek od slavoo »

glupy píše:
sidi píše:Já mám stějné letadlo a tak čekám jak jsi to osadil. Já jsem zkoušel motor TR 50-55 a /400 a na baterii lipol 6 s, vrtule 15x8 to dává 840 W a tah 4.5 kg.
Motor važí 300g a je lehčí o 100 g ,než sk 50-65.

Získavaš cenu za perpetum mobile 8O
840W pri 6S je cca 38A. Vrtuľa 15/8 aby dala ťah 4,5kg potrebuje príkon tak 1,5kW a to jest 65A +-
Niečo mi tu nesedí :D


Tak,tak... :lol:
Uživatelský avatar
sidi
Příspěvky: 511
Registrován: sob 23.01.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#214 Příspěvek od sidi »

Na watmetru mi to ukázalo 840 W a 44 amper.
glupy

#215 Příspěvek od glupy »

sidi píše:Na watmetru mi to ukázalo 840 W a 44 amper.

840/44=19,09 a to je 3,2V/ článok.
3,2V na článok odpovedá odberu 30-40C, alebo super mäkké baterky. Tie by však neroztočili vrtuľu 15" na ťah 4,5kg
Takže stále mi tu niečo nesedí :wink:
Uživatelský avatar
sidi
Příspěvky: 511
Registrován: sob 23.01.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#216 Příspěvek od sidi »

Zkoušel jsem to na třilistou vrtuli 13x8 a ukázalo to 770 w a 36A. Baterky jsem používal dvě lipolky zapojene do serie 20-ti C ,vrtule master aircrew.
glupy

#217 Příspěvek od glupy »

sidi píše:Zkoušel jsem to na třilistou vrtuli 13x8 a ukázalo to 770 w a 36A. Baterky jsem používal dvě lipolky zapojene do serie 20-ti C ,vrtule master aircrew.

Ty tu tvrdíš niečo a mne to nesedí
Já mám stějné letadlo a tak čekám jak jsi to osadil. Já jsem zkoušel motor TR 50-55 a /400 a na baterii lipol 6 s, vrtule 15x8 to dává 840 W a tah 4.5 kg.
Uživatelský avatar
sidi
Příspěvky: 511
Registrován: sob 23.01.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#218 Příspěvek od sidi »

To jsou fakta a ne propočty.

5S = APC 14x8.5 "> Schub 3,0 kg / Luftstrom 100 km / h / 31A
5S = APC 14x12 "> Schub 3,8 kg / Luftstrom 130 km / h / 42A
5S = APC 16x10 "> Schub 4,5 kg / Luftstrom 100 km / h / 50A

6S = Graupner Sonic 16x8 "> Schub 5,0 kg / Luftstrom 100 km / h / 53A
6S = APC 15x8 "> Schub 4,5 kg / Luftstrom 100 km / h / 48A
6S = APC 14x10 "> Schub 4,2 kg / Luftstrom 125 km / h / 47A
6S = APC 13x10 "> Schub 3,7 kg / Luftstrom 130 km / h / 38A
Uživatelský avatar
AR1
Příspěvky: 5332
Registrován: ned 20.11.2005 0:00
Kontaktovat uživatele:

#219 Příspěvek od AR1 »

A to máš odkaď?

Myslím, že to co nesedí je proud. Není těžký získat ze 6S lipo 4,5kg tahu, to vymáčknu i ze 4S, ale ten proud...
http://ar1.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
JMalik
Příspěvky: 16582
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00

#220 Příspěvek od JMalik »

sidi píše:To jsou fakta a ne propočty..........................................


Jak jsi k těm faktům přišel?
Uživatelský avatar
sidi
Příspěvky: 511
Registrován: sob 23.01.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#221 Příspěvek od sidi »

Letadlo jsem za ocas přivazal ke stromu s mincířem, který ukazoval tah. Mezi baterii a regulator jsem napojil watmetr, který ukazoval W,A. Strom nejlépe třešeň o průměru více jak 5 cm. Místo provazu jsem použil hedvábný šátek od manželky.
Uživatelský avatar
JMalik
Příspěvky: 16582
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00

#222 Příspěvek od JMalik »

sidi píše:Letadlo jsem za ocas přivazal ke stromu s mincířem, který ukazoval tah. Mezi baterii a regulator jsem napojil watmetr, který ukazoval W,A. Strom nejlépe třešeň o průměru více jak 5 cm. Místo provazu jsem použil hedvábný šátek od manželky.


Když jsi to sám měřil, proč nemáš tu tabulku v úředním jazyku této země? :wink:
Uživatelský avatar
sidi
Příspěvky: 511
Registrován: sob 23.01.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#223 Příspěvek od sidi »

Já jsem to jen prověřil, zda to souhlasí a rozdíl byl minimální plus mínus 2 A .Tabulku jsem jen zkopíroval z cizího webu.
glupy

#224 Příspěvek od glupy »

sidi píše:Já jsem to jen prověřil, zda to souhlasí a rozdíl byl minimální plus mínus 2 A .Tabulku jsem jen zkopíroval z cizího webu.

Vykrúcaš sa ako had :lol:
Proste mi to nesedí :wink:
Uživatelský avatar
L.Bily
Příspěvky: 1174
Registrován: ned 14.02.2010 0:00
Bydliště: Holíč
Kontaktovat uživatele:

#225 Příspěvek od L.Bily »

nemate to jedno, tak si to nameral, elebo nenameral on stym bude lietat, skor by ma zujimalo ci nemate nejaky typ na tabulku merani na axi 4120/20?
Extra 300 60´ EXP Extreme Flight , Thunder 3D Krill 1,92, S-BACH 342 29% RC-PILOT 2,2m
Odpovědět

Zpět na „Elektropohon“