Volantovka Fly Sky FS-GT3B (Eurgle 2,4GHz 3Ch)
-
Doktor
- Příspěvky: 5851
- Registrován: ned 29.04.2007 0:00
- Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
- Kontaktovat uživatele:
Volantovka Fly Sky FS-GT3B (Eurgle 2,4GHz 3Ch)
Zdravim.
Ač se nejedná o modelářský vysílač pro modely letadel, ale pro modely aut/lodí, tak sem si dovolil umístnit dotaz i sem, neboť fóra zaměřená na auta mi přídou celkem jako "chcípnul pes". Navíc se tu vyskytujou i modeláři jež provozují i modely aut.
Napadá mi, zda by se tu nemohla třeba zřídit malá sekce "auta" z důvodu aby se podobné dotazy směřovali tam.
Tak se tedy ptám, vlastní někdo zde z diskutérů toto rádio? Potřeboval bych konzultovat funkci EXP na tomto rádiu.
Díky.
Ač se nejedná o modelářský vysílač pro modely letadel, ale pro modely aut/lodí, tak sem si dovolil umístnit dotaz i sem, neboť fóra zaměřená na auta mi přídou celkem jako "chcípnul pes". Navíc se tu vyskytujou i modeláři jež provozují i modely aut.
Napadá mi, zda by se tu nemohla třeba zřídit malá sekce "auta" z důvodu aby se podobné dotazy směřovali tam.
Tak se tedy ptám, vlastní někdo zde z diskutérů toto rádio? Potřeboval bych konzultovat funkci EXP na tomto rádiu.
Díky.
-
Doktor
- Příspěvky: 5851
- Registrován: ned 29.04.2007 0:00
- Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
- Kontaktovat uživatele:
Díky za reakci!
Já mam problém ten, že mi právě ta citlivost jde jen na jednu stranu řízení. Tedy třeba při řízení vlevo je to pomalejší z neutrálu a pak to zrychluje s přibývající výchylkou (to je ok), ale když dam řízení vpravo, tak se to otočí a nejvíc citlivé je to bohužel kolem neutrálu a teprve s rostoucí výchylkou to začne zpomalovat (to už neni ok).
V tom případě sem kápnul asi zrovna na "nemocnej" kousek.
Já se chtěl jen ujistit zda je to SW vlastnost rádia, nebo zmetek.
Já mam problém ten, že mi právě ta citlivost jde jen na jednu stranu řízení. Tedy třeba při řízení vlevo je to pomalejší z neutrálu a pak to zrychluje s přibývající výchylkou (to je ok), ale když dam řízení vpravo, tak se to otočí a nejvíc citlivé je to bohužel kolem neutrálu a teprve s rostoucí výchylkou to začne zpomalovat (to už neni ok).
V tom případě sem kápnul asi zrovna na "nemocnej" kousek.
Já se chtěl jen ujistit zda je to SW vlastnost rádia, nebo zmetek.
-
Doktor
- Příspěvky: 5851
- Registrován: ned 29.04.2007 0:00
- Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
- Kontaktovat uživatele:
No tak já mam dost problém řídit auto rovně (asi ruce nebo seřízení podvozku
). Tak sem si myslel že by ta EXP mohla pomoct.
Jinak je tam ještě fičura v podobě D/R (dvojité výchylky). Tak jak ji znam z létání, tak D/R potřebude jaksi přepínač kterým se aktivuje. GT-3B ale narozdíl od GT3 tímto přepínačem nedisponuje. Takže její využití vidim akorát jako jakési společné nastavení výchylek L+R. Tedy něco jako E.Point, akorát s rozdílem, že hodnota se nastavuje současně na obě strany pohybu třeba serva.
Jinak je ta GT3B hezký rádio se slušnou ergonomií stejně jako GT2.
Třeba GT3 je softem dál, ale ergonomií mi vůbec nesedí ovladač plynu. Dřív než domáčknu plyn naplno, tak se mi opře ukazovák o ten nos pod ovladačem. A to mam úzký prsty. Vzít to do ruky někdo kdo má ruce jak medvěd, tak nevim. Je taky hrozně velká a dost těžká. Proto už má zřejmě narozdíl od GT2 a GT3B očko na popruh.
Jinak je tam ještě fičura v podobě D/R (dvojité výchylky). Tak jak ji znam z létání, tak D/R potřebude jaksi přepínač kterým se aktivuje. GT-3B ale narozdíl od GT3 tímto přepínačem nedisponuje. Takže její využití vidim akorát jako jakési společné nastavení výchylek L+R. Tedy něco jako E.Point, akorát s rozdílem, že hodnota se nastavuje současně na obě strany pohybu třeba serva.
Jinak je ta GT3B hezký rádio se slušnou ergonomií stejně jako GT2.
Třeba GT3 je softem dál, ale ergonomií mi vůbec nesedí ovladač plynu. Dřív než domáčknu plyn naplno, tak se mi opře ukazovák o ten nos pod ovladačem. A to mam úzký prsty. Vzít to do ruky někdo kdo má ruce jak medvěd, tak nevim. Je taky hrozně velká a dost těžká. Proto už má zřejmě narozdíl od GT2 a GT3B očko na popruh.
Vypadá to asi na vadnou sérii, problém jsem popsal tady:
http://www.rc4x4.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1554
http://www.rc4x4.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1554
Vážení, s GT3B se konečně blýská na lepší časy. Doporučuji přečíst - http://rc.305.cz/view.php?nazevclanku=v ... 2011030007
Týká se možnosti upravit a flešnout firmware.
Týká se možnosti upravit a flešnout firmware.
Na mých stránkách začal vycházet na pokračování návod na přeprogramování GT3B.
Zatím tři díly, Úvod, Programátor, Instalace software, další budou následovat během pár dní.
http://rc.305.cz
Zatím tři díly, Úvod, Programátor, Instalace software, další budou následovat během pár dní.
http://rc.305.cz
Ouplně nový firmware pro GT3B.
Viz Nový firmware pro vysílačku Flysky GT3B uvolněn k testování!
Vlastnosti:
* standardní funkce - expa, D/R, end points, ABS
* globální menu pro nastavení společných parametrů
* kalibrační menu pro kalibraci nastavení kanálů
* testovací menu pro test tlačítek a displeje
* až 40 pamětí pro modely
* možnost kopírování obsahu mezi paměťmi
* reset paměti modelu
* reset všech pamětí modelů
* reset globálních nastavení
* kalibrace řízení, plynu a třetího kanálu
* kalibrace napětí baterie
* nastavení subtrimů
* zobrazení verze firmware
* nastavitelná doba podsvícení displeje
* nastavitelné napětí pro signalizaci podpětí baterie (indikace zvuk + displej)
* nastavitelný krok trimů
* nastavitelný dead-band (mrtvá zóna) pro neutrál řízení i plynu
* třetí kanál typu on/off nebo momentový
* vypínatelná zvuková signalizace stisku tlačítek
* vypínatelný autorepeat pro trimy a D/R
* indikace a výstrahy pro usnadnění pohybu v menu a nastavení funkcí
Viz Nový firmware pro vysílačku Flysky GT3B uvolněn k testování!
Vlastnosti:
* standardní funkce - expa, D/R, end points, ABS
* globální menu pro nastavení společných parametrů
* kalibrační menu pro kalibraci nastavení kanálů
* testovací menu pro test tlačítek a displeje
* až 40 pamětí pro modely
* možnost kopírování obsahu mezi paměťmi
* reset paměti modelu
* reset všech pamětí modelů
* reset globálních nastavení
* kalibrace řízení, plynu a třetího kanálu
* kalibrace napětí baterie
* nastavení subtrimů
* zobrazení verze firmware
* nastavitelná doba podsvícení displeje
* nastavitelné napětí pro signalizaci podpětí baterie (indikace zvuk + displej)
* nastavitelný krok trimů
* nastavitelný dead-band (mrtvá zóna) pro neutrál řízení i plynu
* třetí kanál typu on/off nebo momentový
* vypínatelná zvuková signalizace stisku tlačítek
* vypínatelný autorepeat pro trimy a D/R
* indikace a výstrahy pro usnadnění pohybu v menu a nastavení funkcí
Návod na přeprogramování firmware vysílačky GT3B - 4. část - Vysílačka a kabel
Předposlední díl. V posledním se už bude cucat a programovat
Předposlední díl. V posledním se už bude cucat a programovat