LV píše:Do gulaku narež závit M3 (to aby v čom mal držať sekunďák), dve kvapky sekunďáku a vtlačíš tyčku 2,5mm a vymalované.
Myslíš konkrétne do tohto http://www.mpjet.com/market/index.php?m ... cts_id=286
alebo uz väčšieho gulaku..
LV píše:Do gulaku narež závit M3 (to aby v čom mal držať sekunďák), dve kvapky sekunďáku a vtlačíš tyčku 2,5mm a vymalované.
slavoo píše:LV píše:Do gulaku narež závit M3 (to aby v čom mal držať sekunďák), dve kvapky sekunďáku a vtlačíš tyčku 2,5mm a vymalované.
Myslíš konkrétne do tohto http://www.mpjet.com/market/index.php?m ... cts_id=286
alebo uz väčšieho gulaku..
LV píše:Ideálne by bolo M2,5/2
http://www.mpjet.com/market/index.php?m ... ts_id=1428
JMalik píše:ubosek píše:a preco by tam nestacilo dat ocelovu tycku so zavitom na obidvoch koncoch? Akosi mi unika podstata, kvoli 2 gramom?
Stačilo by to. Ale nebude to jen o 2 gramy.
Surgical píše:Hm, nevím, 20g do ocasu je u akrobata relativně dost, ono v poměru délky před těžištěm a za těžištěm na vyvážení bude potřeba cca čtyřnásobek hmotnosti, když se to nezadaří rozmístěním pohonu a elektroniky, může to ve výsledku znamenat celkový nárůst hmotnosti až 100 g, tedy 10 deka a to už nemusí být docela nevýznamné, obvykle se bojuje o každý gram a tady najednou je to jedno? Myslím, že není.
sidi píše:Já mám stějné letadlo a tak čekám jak jsi to osadil. Já jsem zkoušel motor TR 50-55 a /400 a na baterii lipol 6 s, vrtule 15x8 to dává 840 W a tah 4.5 kg.
Motor važí 300g a je lehčí o 100 g ,než sk 50-65.