Dnes som bol nešikovný, potreboval som ručne dotrimovať, dával som dole tiahlo serva a ulomila sa mi tá gulička na doske cykliky. Pozor na to, ide to dolu pomerne ťažko, musí sa pritlačiť a nevydržalo to.
Zlepil som to, snáť do bude ešte chvíľu držať pokope. Škoda že sa ešte nepredávajú tuningové hliníkové diely na 120-ku.
Naposledy upravil(a) blade120 dne pát 22.10.2010 22:15, celkem upraveno 1 x.
Dnes som si pekne zalietal, lepidlo drží, nový motorček tiež.
Napriek počiatočným problémom som si tento Blade 120 SR
obľúbil. Je to super relax, len tak si polietať pred barákom.
Je to primerane poslušné, dá sa to zvládnuť aj bez tréningu na simulátore, ale stále ešte dostatočne adrenalínové (hlavne pri nejakom tom vetríku) aby to nezačalo nudiť ako statický koaxiál a nemusím sa báť že s tým niekomu ublížim, ak sa mi pripletie do cesty. Vďaka jeho váhe je väčšina pádov (do trávy) bez následkov.
Človek si pri tom "vyčistí" hlavu a nie je to stresujúce a nákladné ako ovládať "ozajstný" 6 kanálový 3D vrtulník.
To sú zhruba všetky dôvody prečo je to ideálny vrtulníček pre mňa.
Naposledy upravil(a) blade120 dne ned 17.10.2010 20:41, celkem upraveno 8 x.
Jsou to stejné problémy jako u mSR. U toho zadního motorku pozor na prachovku mezi vrtulkou tělem motorku. Nesmíte příliš natlačit vrtulku na osu. Pokud létáte doma v kruzích, záleží jestli doprava nebo doleva, protože po směru hodin, doprava zatěžujete zadní motorek minimálně
Pre istotu zopakujem ešte raz. Problém s motorčekmi bol spôsobený defektnou vrtuľkou, vôbec som si nevšimol že má asymetricky sklonené listy. Vrtuľka nedávala potrebný ťah, motorček išiel na doraz, prehrieval sa, až sa zapiekol.
Dík za tip na točenie v smere hodinových ručičiek, je to logické, ale nenapadlo ma to.
Naposledy upravil(a) blade120 dne pon 25.10.2010 8:25, celkem upraveno 5 x.
Zeditoval som svoje príspevky na tému zadné motorčeky, všetko je inak ako sa zdalo.
Dnes som si skúsil zalietať s novou DX6i v móde 1, setovku som mal v móde 2. Zistil som že už nie som schopný sa preorientovať, návyk je už prisilný a hlavne v krízových situáciách zmätkujem.
Dneska som machroval pred bratom a podarilo sa mi otestovať odolnosť Blejda pri total crash teste v plnej rýchlosti v kolmom náraze do oráčiny. Odniesla to len kabínka, uhlíkový držiak kabínky a podvozok, ostatné OK.
Tady je lepší cena a pokud si tam zavoláte dá se domluvit ještě levněji
Tady v tom obchodě se dá domluvit všechno od Astry a Pelikána za méně než na internetu nejlevněji javascript:emoticon(':D')
Dnes som otestoval hranice možnosti Blade 120 SR v lietaní proti vetru. Nemám to čím odmerať, tak sa iba spolieham na údaje z Windguru.cz, fúkal vietor od 4-6 m/s v nárazoch do10m/s.
Vylietal som 4 baterky a vďaka sústredenej pilotáži v obtiažnych poveternostných podmienkach som ani raz nehavaroval, iba asi 1 x na každú baterku som núdzovo pristával pri extrémnych závanoch.
Blejda mám na advancet setape (zväčšené výchylky).
Proti plynulému vetru 4-6 m/s som nemal problém. Blade bol iba pomalší, ale dobre manévroval, problémy spôsoboval iba nárazový vietor, ten Blejda vedel poriadne vykopnúť z dráhy letu, ale mal som dostatok priestoru to umanévrovať. Pre mňa to bol dnes najlepší letový deň z Blejdom, bez nehody s kopou adrenalínu, ale stále to bola zábava.
A aby som iba nechválil, treba sa pripraviť na to, že to tvrdších pádoch bude treba meniť kabínku, podvozok a držiak baterky, to sú hodne poddimenzované súčiastky. A z času na čas bude treba vymeniť zadný motorček a vrtuľku.
Letové časy sú 5-7 min v závislosti od kvality baterky a agresivity pilotáže.
Naposledy upravil(a) blade120 dne čtv 09.12.2010 20:33, celkem upraveno 6 x.
Takže by jste Blade 120 SR dopotučili??? Ja jsi vyřešil problémy s tím motorkem ?? DOPORUČIL BY JSI HO ?? oDKUD JSI ??? MOHLI BY JSME SE DOMLUVIT A NĚKDY ZALÍTAT ??
V podstate som už všetko napísal. Ano, je to dobrý vrtulník, doporučujem.
Teraz už cca 3 týždne lietam skoro denne (6 bateriek) a bez problémov, ocas drží. Ten problém s motorčekom bol spôsobený zle vylisovanou vrtuľkou, ktorá nemala symetricky sklonené listy a "bila" sa sama so sebou. Vrtuľka mala slabý ťah a motorček sa to snažil dohnať až vyhorel. Po výmene za novú vrtuľku už motorček funguje OK (teraza má za sebou cca 100 letov = cca 10 hodín vo vzduchu.
Treba sa ale pripraviť na to, že keď budeš lietať, budeš aj búrať, zo začiatku určite. Pri pádoch odchádzajú iba tieto diely - podvozok, kabínka a držiak baterky, ostatné vydrží hodne.
Ovládať sa to dá aj so setovou vysielačkou, nie je nutné hneď kupovať DX6i, radšej si na začiatok nakúp baterky a nejaké diely.
Videí na YouTube je dosť nato, aby si si urobil predstavu ako to lieta.