Blade mSR by E-flite
Tak jsem chtěl pořídit baterky do vrtulníku a tchán mi našel tenhle krámek.
pro ty co nemají zařízený pay pal je to myslím ideální volba.
Cena jedné baterie je 59 kč. Dneska mi dorazily domů,ale jen jedna je v úplném pořádku, na jednu lítá asi polovinu letové doby a na další dvě se jen vznese a přistane.
Napsal jsem email prodejci, který se mi omluvil, baterie mám zaslat zpátky, on je proměří a pošle mi jiné.
Jak to dopadne dám vědět.
Tady je odkaz : http://www.emotors.cz/elsa/eshop/5-1-BATERIE/23-2-TURNIGY/5/158-Turnigy-138mAh-1S-10C-Kyosho-E-flite-Parkzone-Etc
pro ty co nemají zařízený pay pal je to myslím ideální volba.
Cena jedné baterie je 59 kč. Dneska mi dorazily domů,ale jen jedna je v úplném pořádku, na jednu lítá asi polovinu letové doby a na další dvě se jen vznese a přistane.
Napsal jsem email prodejci, který se mi omluvil, baterie mám zaslat zpátky, on je proměří a pošle mi jiné.
Jak to dopadne dám vědět.
Tady je odkaz : http://www.emotors.cz/elsa/eshop/5-1-BATERIE/23-2-TURNIGY/5/158-Turnigy-138mAh-1S-10C-Kyosho-E-flite-Parkzone-Etc
Před týdnem jsem lítal jak šutr, teď lítám jak postřelená kachna 
zdema píše:Takže raději lítám na čas.
Ahoj,
mohol by si upresnit kolko minut davas na jednu baterku, ake mas baterie a ake su stare? A stale mi vrta v hlave kolko hodin prevádzky vydrzia motory. Neviete to nahodou niekto? A ako sa prejaví ich opotrebovanie?
Sice to asi není na mě tenhle dotaz,ale já lítám okolo 5 minut.
Já kupoval vrtulník starší zhruba před měsícem. určitě jsem vylítal aspoň 50 baterek a doufám že to nezakřiknu,ale na motorech nic nepozoruju, aspoň prozatím. Až to přijde mám v sáčku úplně novou ocasní část i s motorem.
Já myslím že až bude odcházet zadní motorek, začne být řízení vrtulníku obtížné až nemožné a bude mít tendenci se točit kolem své osy.
Pokud kecám, ať mě zkušenější opraví.
Před týdnem jsem lítal jak šutr, teď lítám jak postřelená kachna 
spritetom píše:zdema píše:Takže raději lítám na čas.
Ahoj,
mohol by si upresnit kolko minut davas na jednu baterku, ake mas baterie a ake su stare? A stale mi vrta v hlave kolko hodin prevádzky vydrzia motory. Neviete to nahodou niekto? A ako sa prejaví ich opotrebovanie?
Sice to asi není na mě tenhle dotaz,ale já lítám okolo 5 minut.
Já kupoval vrtulník starší zhruba před měsícem. určitě jsem vylítal aspoň 50 baterek a doufám že to nezakřiknu,ale na motorech nic nepozoruju, aspoň prozatím. Až to přijde mám v sáčku úplně novou ocasní část i s motorem.
Já myslím že až bude odcházet zadní motorek, začne být řízení vrtulníku obtížné až nemožné a bude mít tendenci se točit kolem své osy.
Pokud kecám, ať mě zkušenější opraví.
No neviem, ja som uz odlietal s vrtulnickom o hodne viac hodin. bateriek mam 10 ks, boli dni ked sa mi podarilo vylietat cele sady aj 2x za den, cize 20bateriek za den a az na tu znizenu minutaz letu, teraz okolo 4 minuty, sa vtrulnik sprava normalne. Nepozorujem ziadne zmeny v ovladani. Kdesi na tomto fore som vsak cital ze tie motorceky sa casom opotrebuju a znicia. Prave preto sa snazim dopatrat ako sa prejavuje to opotrebovanie, pretoze znizenie letoveho casu prislo dost odrazu, nie nejako nenapadne pomaly. Nevylucujem ze jednoducho baterky su uz opotrebovane. Po lietani ich necham na nabijacke vybit a az potom ich nabijam, pri vybití ma prekvapuje ze je v nich este dost energie. Podla nabijacky aj 40-50 Mah, co by som radsej vyuzil na lietanie.
zdema píše:spritetom píše:zdema píše:Takže raději lítám na čas.
Ahoj,
mohol by si upresnit kolko minut davas na jednu baterku, ake mas baterie a ake su stare? A stale mi vrta v hlave kolko hodin prevádzky vydrzia motory. Neviete to nahodou niekto? A ako sa prejaví ich opotrebovanie?
Sice to asi není na mě tenhle dotaz,ale já lítám okolo 5 minut.
Já kupoval vrtulník starší zhruba před měsícem. určitě jsem vylítal aspoň 50 baterek a doufám že to nezakřiknu,ale na motorech nic nepozoruju, aspoň prozatím. Až to přijde mám v sáčku úplně novou ocasní část i s motorem.
Já myslím že až bude odcházet zadní motorek, začne být řízení vrtulníku obtížné až nemožné a bude mít tendenci se točit kolem své osy.
Pokud kecám, ať mě zkušenější opraví.
No neviem, ja som uz odlietal s vrtulnickom o hodne viac hodin. bateriek mam 10 ks, boli dni ked sa mi podarilo vylietat cele sady aj 2x za den, cize 20bateriek za den a az na tu znizenu minutaz letu, teraz okolo 4 minuty, sa vtrulnik sprava normalne. Nepozorujem ziadne zmeny v ovladani. Kdesi na tomto fore som vsak cital ze tie motorceky sa casom opotrebuju a znicia. Prave preto sa snazim dopatrat ako sa prejavuje to opotrebovanie, pretoze znizenie letoveho casu prislo dost odrazu, nie nejako nenapadne pomaly. Nevylucujem ze jednoducho baterky su uz opotrebovane. Po lietani ich necham na nabijacke vybit a az potom ich nabijam, pri vybití ma prekvapuje ze je v nich este dost energie. Podla nabijacky aj 40-50 Mah, co by som radsej vyuzil na lietanie.
podle mých zkušeností ( každý ojetý motorek jsem "odborně" rozebral) se omele komutátor od kartáčků tak, že dochází ke zkratu mezi vinutími kotvy. To se projevuje vibracemi a nepříjemným kvičením motoru. Já osobně jsem to zkoušel tak, že jsem u ocasního motoru sundal vrtulku a motor připojil přímo na baterku. Hlavní motor jsem bohužel musel demontovat. Motor je dobrý, pokud při tomhle testu jede klidně. Těžko se to popisuje, ale je stejně dobré mít jednu sadu v záloze a s tou to porovnat.
Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG
Kúpil som DX6i k Blade 120 SR, chcel by som si ho naprogramovať. Východzie hodnoty by som chcel použiť z uvedeného videa, našiel som iba video s nasteveniami DX6i pre Blade MSR, kedže 120 SR je iba zmäčšenina MSR, bude to asi podobné.
video Eflite Blade MSR DX6i Settings
http://www.youtube.com/watch?v=chH6e7BIKSY
Bol by niekto ochotný okomentovať funkciu a dôsledky týchto nastavení?
V akej polohe majú byť páčky Elev D/R, Ail D/R, Rudd D/R (0/1) ?
Sory za základné otázky, ale zatiaľ sa s tým iba zoznamujem,
na prý raz je toho na mňa veľa priveľa.
video Eflite Blade MSR DX6i Settings
http://www.youtube.com/watch?v=chH6e7BIKSY
Bol by niekto ochotný okomentovať funkciu a dôsledky týchto nastavení?
V akej polohe majú byť páčky Elev D/R, Ail D/R, Rudd D/R (0/1) ?
Sory za základné otázky, ale zatiaľ sa s tým iba zoznamujem,
na prý raz je toho na mňa veľa priveľa.
blade120 píše:Ešte doplním, ide mi o nastavenie pre agresívne lietanie vonku, nie pohodové v miestnosti. Na setovej vysielačke to mám zmáknuté už celkom dobre. Od DX6i očakávam hlavne väčšiu istotu a presnosť v ovládaní.
Stačila by mi aj odpoveď, nastav mód helicopter a nechaj všetko na default.
Pokud mohu hovořit za sebe, tak jsem ze začátku taky experimentoval, až jsem všechny přepínače a korekce vyházel a nechal základní nastavení vysílače. Samozřejmě heli mod a cyklika 90 stupnu (mám pocit že je nastavená defaultně).
Nevím co si představuješ pod agresivním lítáním venku, ale pokud necháš základní nastavení tak kromě zvětšení citlivosti kolem neutrálu kniplů a zvětšení výchylek serv s tím nic moc neuděláš. Já osobně to považuji za zbytečné, protože pokud Ti foukne větříček, tak Ti stejně nic nepomůže.
Na internetu se vyskytují různá doporučená nastavení, někteří fajnšmekři nastavují např. i kanál gyra, i když ten se u elektroniky MsR vůbec řídit nedá. Na letových vlastnostech se to nijak projevit nemůže a v tomto směru je zbožné přání otcem myšlenky.
Nicnéně - pokud mohu doporučit - nechal bych základní nastavení, a pokud Ti něco v řízení nevyhovuje, tak podle manuálu zkusit upravit.
Žádné extra zázraky bych od toho ale nečekat. Ta msr má k přesnosti šestikanálu dost daleko, má svoje muchy, a tohle žádný mix spravit nemůže. Tím ji nazatracuji - jako relax a nácvik páčkování svoje opodstatnění určitě má.
Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG
Našel jsem baterky za 100Kč. Nemá někdo zkušenost?
http://www.rcauto.cz/zbozi/4707/ZIPPY-F ... 1S-10C.htm
http://www.rcauto.cz/zbozi/4707/ZIPPY-F ... 1S-10C.htm

kilian píše:Našel jsem baterky za 100Kč. Nemá někdo zkušenost?
http://www.rcauto.cz/zbozi/4707/ZIPPY-F ... 1S-10C.htm
Zkušenost mají asi všichni
- František Koudelka
- Příspěvky: 1250
- Registrován: ned 28.11.2010 0:00
- Bydliště: Anglie, nebo Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj jsem tu novy a poridil jsem si tento vrtulnik na trenink v mistnosti pres zimu...par nehod s Twistrem 3D me k tomu donutilo...mSR je skoro nerozbitny jak zatim zjistuji a da se s nim i venku, co jsem zatim neprisel jak presne se nasazuje ten kalibracni nastroj na desku cykliky...koukal jsem na to vsude mozne na internetu a ma se to nasadit a pak zmacknout..ale jak mackam tak mackam nikde se nic nedeje.....mate nekdo stejny vrtulnik...diky za reakci
Nezlob se Béďo, já mám dneska špatnej den
postup:
http://www.youtube.com/watch?v=6ddN5jDo52w
pokud mas vrtulnik v pohode, nic se nestane. pokud je rozhozeny napr. ranou, prestane utikat do stran ci se vrtet, vibravot apod.
http://www.youtube.com/watch?v=6ddN5jDo52w
pokud mas vrtulnik v pohode, nic se nestane. pokud je rozhozeny napr. ranou, prestane utikat do stran ci se vrtet, vibravot apod.
- František Koudelka
- Příspěvky: 1250
- Registrován: ned 28.11.2010 0:00
- Bydliště: Anglie, nebo Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
presne tohle video jsem videl asi desetkrat a on tam nejak hybe s tou deskou cykliky a pak jak to primackne tak je videt ze se mu to posune ale ja mackam a mackam a nikde s nicim pohnout nejde
... co se tyka vrtulniku tak leta vice mene v poradku ale bouracek zazil dost tak jsem to chtel prekontrolovat, diky za odpoved jirka
Nezlob se Béďo, já mám dneska špatnej den