SebArt Sukhoi 29S 50E

Budoucnost klepe na dveře. Zde se diskutuje o různých aspektech elektropohonu - motorech, akumulátorech a regulátorech, klidně i o převodovkách a vrtulích.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Doktor
Příspěvky: 5851
Registrován: ned 29.04.2007 0:00
Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od Doktor »

slavoo píše:
Doktor píše:
LV píše:...Tým ušetríš gramy a dostaneš sa hlboko pod 2,5 kila s letovkou

A že né! (teda pokud božský Seby nekecá, že to s motorem 395g, standardníma servama, napájením z BECu 70A reglu a bez poh. aku váží 2400g)


Ale ano no zasa treba riešit všetko inak ako je to navrhnuté teda prekopat a nanovo vmyslieť ovládanie ocasných plôch zo servmi v kabíne. A to sa mi moc nechce, lebo neviem jak. A zasa na prestavbu narastá váha.. :?


Já jenom vycházim z údaje výrobce. Vem si do ruky kalkulačku!

Váží to 2400g. Na motoru ušetříš 100g. Na servech cca 60g. Na reglu neušetříš nic. Nic jiného tam asi neodlehčíš. Takže si na 2240g bez aku. Přihoď si k tomu aku 5S 3,3Ah a podívej kde si. Nepředpokládam že Seby je takovej tydýt, aby uváděl u svého výrobku vyšší hmotnost než je ve skutečnosti. Asi bych pohledal na netu hodně info o modelu a jeho letové váze s jakou výbavou. Aby ten tuning na 5S měl vůbec nějakej smysl (viz. odkaz cos dával na "Ivanův" model s 300g motorem kterej hmotí 2,9kg). Jinými slovy zda má smysl tenhle model tunit na 3D.
Uživatelský avatar
JMalik
Příspěvky: 16582
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00

#62 Příspěvek od JMalik »

Ale půjde to.
Vyhodíš podvozek, dáš uhlík, něco váží ten kužel, taky existuje lehčí. Táhla sem jdou ještě uhlíkové trubičky, není nutná ocel... a pak stačí aku do 3000mAh.
Uživatelský avatar
slavoo
Příspěvky: 977
Registrován: pát 31.10.2008 0:00
Bydliště: Holíč (SK)
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od slavoo »

Doktor píše:Asi bych pohledal na netu hodně info o modelu a jeho letové váze s jakou výbavou. Aby ten tuning na 5S měl vůbec nějakej smysl (viz. odkaz cos dával na "Ivanův" model s 300g motorem kterej hmotí 2,9kg). Jinými slovy zda má smysl tenhle model tunit na 3D.


Udrel si klinec na hlavičku.. Zrovna som si písal z autorom Ivanom a mal takisto namotorovaného SU podobne ako planujem ja a odpísal mi toto:
Ako som povedal 4020/14 s 5S na 3D nebude. Nezaviselo to a harrieri sa to len tak plácalo.


Prešiel so už skoro všetky fóra a stou váhou to riešia že volia výkonnejší motor na min. 6S.
Doktor
Příspěvky: 5851
Registrován: ned 29.04.2007 0:00
Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od Doktor »

On si tý váhy je vědom asi i sám Seby. Proto tam doporučuje pohon 6S.
Uživatelský avatar
LV
Příspěvky: 9200
Registrován: pát 05.01.2007 0:00
Bydliště: Trenčianska Turná
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od LV »

Doktor píše:On si tý váhy je vědom asi i sám Seby. Proto tam doporučuje pohon 6S.

Bavíme sa stále o SU od sebarta 50E ???
Tak potom pohon na 6S je totálna PIČOVINA :!: :!: :!:
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
Uživatelský avatar
LV
Příspěvky: 9200
Registrován: pát 05.01.2007 0:00
Bydliště: Trenčianska Turná
Kontaktovat uživatele:

#66 Příspěvek od LV »

slavoo píše:Prešiel so už skoro všetky fóra a stou váhou to riešia že volia výkonnejší motor na min. 6S.

Cesta do pekiel...
Výkonejší motor = ťažší motor väčšie ťažšie baterky... ach jo :roll:
Takto nejak sa vyrábajú tehly
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
Doktor
Příspěvky: 5851
Registrován: ned 29.04.2007 0:00
Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od Doktor »

>LV
No vono de o to, zda už neni cihla samotnej model (drak). Pak se to musí bohužel dohánět výkonem. Že se to projeví asi i na letových vlastnostech je jasný.

Vycházim jenom z toho co se tu dočtu.
Uživatelský avatar
slavoo
Příspěvky: 977
Registrován: pát 31.10.2008 0:00
Bydliště: Holíč (SK)
Kontaktovat uživatele:

#68 Příspěvek od slavoo »

Doktor píše:zda už neni cihla samotnej model (drak).


Aj mne sa zdá.. :wink:
Uživatelský avatar
LV
Příspěvky: 9200
Registrován: pát 05.01.2007 0:00
Bydliště: Trenčianska Turná
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od LV »

Doktor píše:>LV
No vono de o to, zda už neni cihla samotnej model (drak). Pak se to musí bohužel dohánět výkonem. Že se to projeví asi i na letových vlastnostech je jasný.

Vycházim jenom z toho co se tu dočtu.

Prosím ťa už tu nepíš.... lebo píšeš bludy
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
Uživatelský avatar
jirkati
Příspěvky: 145
Registrován: pon 25.01.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od jirkati »

Mimochodem, když už se to tak rozebírá - jaká je podle vás asi tak "přijatelná" vzletová hmotnost pro tohle letadlo?

Samozřejmě že čím míň, tím líp, ale kde je u tohodle Suchoje asi tak hranice mezi cihlou a slušně lítajícím letadlem?
Doktor
Příspěvky: 5851
Registrován: ned 29.04.2007 0:00
Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od Doktor »

LV píše:Prosím ťa už tu nepíš.... lebo píšeš bludy

Asi jo. :wink:

P.S.: Napiš mail Silvestrimu, že tam má v doporučení pohonu u SU 29S 50E chybu! Že se upsal o článek!
Uživatelský avatar
JMalik
Příspěvky: 16582
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00

#72 Příspěvek od JMalik »

Doktor píše:On si tý váhy je vědom asi i sám Seby. Proto tam doporučuje pohon 6S.


Podívej se, co doporučuje Seby do té dvoumetrovky a co tam mám já.
Jsou to dobrá letadla, ale manuály k nim se nezměnily od doby uvedení na trh. Vývoj elektriky se ale nezastavil.
Přesně jak píše LV. Postav to klidně těžší a vykompenzuj to výkonem pohonu. Ten ale bude taky těžký. Výsledek?
Dlabaný ingot.

(Ber v úvahu, že ještě před nedávnem nebyly k dispozici taková céčka u baterek. Řešilo se to počtem článků, případně motorem s převodovkou, aby jsi nešel na tak vysoké proudy)
Uživatelský avatar
AR1
Příspěvky: 5332
Registrován: ned 20.11.2005 0:00
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od AR1 »

Tudle jsem u nějakého našeho výrobce dočetl, že jeho akrobat na 6-8,5ccm se může pohánět elektrikou na 8S lipo.

No, i když asi může.... :D
Uživatelský avatar
JMalik
Příspěvky: 16582
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00

#74 Příspěvek od JMalik »

jirkati píše:Mimochodem, když už se to tak rozebírá - jaká je podle vás asi tak "přijatelná" vzletová hmotnost pro tohle letadlo?

Samozřejmě že čím míň, tím líp, ale kde je u tohodle Suchoje asi tak hranice mezi cihlou a slušně lítajícím letadlem?


Hranice není žádná. Plynule se z toho stává stíhačka.
Uživatelský avatar
JMalik
Příspěvky: 16582
Registrován: čtv 13.11.2008 0:00

#75 Příspěvek od JMalik »

AR1 píše:Tudle jsem u nějakého našeho výrobce dočetl, že jeho akrobat na 6-8,5ccm se může pohánět elektrikou na 8S lipo.

No, i když asi může.... :D


Viz odpověď nad Tvým dotazem.
Odpovědět

Zpět na „Elektropohon“