Budoucnost klepe na dveře. Zde se diskutuje o různých aspektech elektropohonu - motorech, akumulátorech a regulátorech, klidně i o převodovkách a vrtulích.
slavoo píše:ešte raz zvažujem od LV ten S4020-14 i napriek tým ložiskám.
Máš ešte možnosť aj od Hyperionu, ZS4020-12. Scorpion prvej generácie je dnes už (elektromagneticky) prekonaný, treba sa podľa mňa orientovať na SII alebo ZS.
SII - 40 sa nerobí.
A ktoré motory prekonali Scorpion elektromagneticky?
Pokud do toho letadla přijde 300g motor a 5s li-pol tak bude podle mně potřeba dát serva VOP a SOP do kabiny a natáhnout lanka/táhla dozadu.
Anebo probourat zadní stěnu motorovýho domku a strkat baterky až do něj.
jirkati píše:Pokud do toho letadla přijde 300g motor a 5s li-pol tak bude podle mně potřeba dát serva VOP a SOP do kabiny a natáhnout lanka/táhla dozadu. Anebo probourat zadní stěnu motorovýho domku a strkat baterky až do něj.
Práve toho sa obávam ako to bude potom treba dovážit, ked budem v predu až moc ľahký..
Serva z chvostu nechcem dávať do trupu!
V tom případě zapomeň že bys do ocasu dal "standardní" serva (45g).
Anebo fakt udělat díru zezadu do motorovýho domku a strkat aku tam. Tohle tuším někdo popisoval v článku v RCR u Katany 50e - dal tam elektromotor MVVS 8 a pak to vyvážení řešil takhle.
jirkati píše:V tom případě zapomeň že bys do ocasu dal "standardní" serva (45g). Anebo fakt udělat díru zezadu do motorovýho domku a strkat aku tam. Tohle tuším někdo popisoval v článku v RCR u Katany 50e - dal tam elektromotor MVVS 8 a pak to vyvážení řešil takhle.
To je jasné že tam nepôjdu standart serva ale asi HS-225MG a stou batériou som tiež tam videl na fóre.
Uvidíme.
Mimochodom tam ešte dávajú S4025-12 ale to už nebude na 5S.
jirkati píše:Pokud do toho letadla přijde 300g motor a 5s li-pol tak bude podle mně potřeba dát serva VOP a SOP do kabiny a natáhnout lanka/táhla dozadu. Anebo probourat zadní stěnu motorovýho domku a strkat baterky až do něj.
Práve toho sa obávam ako to bude potom treba dovážit, ked budem v predu až moc ľahký.. Serva z chvostu nechcem dávať do trupu!
jirkati píše:Pokud do toho letadla přijde 300g motor a 5s li-pol tak bude podle mně potřeba dát serva VOP a SOP do kabiny a natáhnout lanka/táhla dozadu. Anebo probourat zadní stěnu motorovýho domku a strkat baterky až do něj.
Práve toho sa obávam ako to bude potom treba dovážit, ked budem v predu až moc ľahký.. Serva z chvostu nechcem dávať do trupu!
V každém případě dej serva VOP i SOP do trupu. Přidělal by sis spoustu problémů. Na tom dvoumetrovém Sůčku od Sebarta jsem to původně namontoval do ocasu a potom to přendaval. (Fotky jsou v akrobacii - vlákno o Sukhoi 29S).
Domek bourat nemůžeš, už takhle je to subtilní. Přendej ty serva, máš na to celou zimu
I kdyby jsi to na křeč dovážil, tak budeš mít hmotnost na ocase a v čumáku. Příliš veliké setrvačné síly na 3D. Ideální je, všechno sestrkat do těžiště !
LV píše:...Tým ušetríš gramy a dostaneš sa hlboko pod 2,5 kila s letovkou
A že né! (teda pokud božský Seby nekecá, že to s motorem 395g, standardníma servama, napájením z BECu 70A reglu a bez poh. aku váží 2400g)
Ale ano no zasa treba riešit všetko inak ako je to navrhnuté teda prekopat a nanovo vmyslieť ovládanie ocasných plôch zo servmi v kabíne. A to sa mi moc nechce, lebo neviem jak. A zasa na prestavbu narastá váha..
slavoo píše:.......... treba riešit všetko inak ako je to navrhnuté teda prekopat a nanovo vmyslieť ovládanie ocasných plôch zo servmi v kabíne. A to sa mi moc nechce, lebo neviem jak. A zasa na prestavbu narastá váha..
Už som pozeral.. Možno že by opravdu stačilo len to servo na SOP umiestnit do kabíny.
Čo k tomu potrebujem ja akú bižu napr, páku na SOP, lanká do kĺbov a pod. aby som to mohol takto prerobiť, lebo nemám stým skúsenosti ?
Už som pozeral.. Možno že by opravdu stačilo len to servo na SOP umiestnit do kabíny. Čo k tomu potrebujem ja akú bižu napr, páku na SOP, lanká do kĺbov a pod. aby som to mohol takto prerobiť, lebo nemám stým skúsenosti ?