Síla serv pro motýla u F3F (rozpětí 2,7m)
Síla serv pro motýla u F3F (rozpětí 2,7m)
Ahoj, poradili byste, jakou sílu by měla mít serva pro motýla v F3F klasické konstrukce (křídlo dýha + polystyren, trup laminátový vyztužený uhlíkem)? Rozpětí 2,65m, délka 1,35m. Hmotnost 1900g + tak 100g baterka.
Koupil jsem lítaný model, ale pouze s jedním standardním servem v motýlu místo dvou.
Koupil jsem lítaný model, ale pouze s jedním standardním servem v motýlu místo dvou.
Re: Síla serv pro motýla u F3F (rozpětí 2,7m)
kubajs píše:Ahoj, poradili byste, jakou sílu by měla mít serva pro motýla v F3F klasické konstrukce (křídlo dýha + polystyren, trup laminátový vyztužený uhlíkem)? Rozpětí 2,65m, délka 1,35m. Hmotnost 1900g + tak 100g baterka.
Koupil jsem lítaný model, ale pouze s jedním standardním servem v motýlu místo dvou.
Bohatě stačí 2,5kg serva pokud se jedná o klapku na motýlu. Ve Stingovi mám už asi 7 let HS81MG a žádný problém.
- vitousek
- Příspěvky: 1227
- Registrován: úte 02.10.2007 0:00
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
kubajs píše:Co případně na křidélka u takového éra?
http://www.horejsi.cz/Pages/DetailProdu ... cislo=1168
Rychlost, výška, myšlenka.Pro úspěšné létání je třeba mít alespoň dvě.
-
avionic
- Příspěvky: 513
- Registrován: sob 24.03.2007 0:00
- Bydliště: okr. Kladno
- Kontaktovat uživatele:
to kubajs:
možná bych se nebál těchto serv :
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... 5sec_/_23g
něco málo je o nich napsáno zde:
http://www.rceo.eu/Elektronika/Serva-Tu ... nic-MG-14/
možná bych se nebál těchto serv :
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... 5sec_/_23g
něco málo je o nich napsáno zde:
http://www.rceo.eu/Elektronika/Serva-Tu ... nic-MG-14/
kubajs píše:Jaké byste doporučili u tohoto éra (viz nadpis) výchylky na křidélkách a motýlu? Klapky to nemá.
křidélka jsem dělal vždy co to dovolí-respektive délka páky serva odpovídá délce páky kormidla-křidélka a výškovku,aby při přistání po větru na svahu-kdy jde model na minimálce-stále ovladatelný model bylo v poslední chvíli kam tahat-na doraz ještě zvedne čumák -následně padne ztrátou rychlosti,při přemetu je pro mě při nastavení limit,kdy model začne vrtat-případně je to tak utažené,že hrozí zborcení konstrukce křídla-obojí však z rezervou-netahám páky na doraz-to nechávám opravdu pro nečekanou anomálii-třeba v klesáku se muže tahat víc a pokud je větron seřízen na doraz pák,tak už není kam tahat.Ale je to asi hlavně o zvyklostech a model od modelu.
Na výškovku si udělej pro první hod dvojité a startuj na menší výchylku někde,kde mužeš přistát i rovně do pole,občas se pokud máš nervy ten přepínač schová do vysílačky a nenašmatáš ho když ho nejvíc potřebuješ
- vitousek
- Příspěvky: 1227
- Registrován: úte 02.10.2007 0:00
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
kubajs píše:Jaké byste doporučili u tohoto éra (viz nadpis) výchylky na křidélkách a motýlu? Klapky to nemá.
Podívej se třeba sem. http://www.jitom.com/pages/products/airplanes/f3b.html
U každého letadla najdeš doporučené výchylky a to i v jednotlivých letových režimech. Pro to, aby jsi měl představu to musí stačit.
Rychlost, výška, myšlenka.Pro úspěšné létání je třeba mít alespoň dvě.
