Kumulonimbus? Hmm tak to mi vyprávěl kámoš - zážitek na celý život asi.Troll píše:Tak to jsi určitě ještě nevisel na padáku pod bouřkovým mrakem![]()
.
RC HELI-Co je lepsi Mod 1 neco 2 a proc?piste zkusenosti.dik
- Kenny McCormick
- Příspěvky: 3250
- Registrován: pát 28.08.2009 0:00
- Bydliště: Prešov, SK
Pridavam sa k vam do party...psena píše:zdzd píše:Ono to taky asi bude i o té hmotě mezi ušima. Mně jdou například líp levé zatáčky. V pravé mi dá víc práce udržet výškovou rovinu, mám v ní tendenci stoupat.
Mam temer presne to stejne, leve zatacky me lip drzi jak v realu tak i na simu, jak dopredne tak couvane. V pravych jdu taky mirne nahoru a bojim se vic klopit a dohanim to ocasem. Jo a kdyz provadim pravou zatacku vlevo od me nebo pred sebou tak nevadi, vadi me nejvic pokud je cela v sektoru uplne v pravo.
Tiez dolava s prstom v nose, do prava stale nieco dorovnavam.
O cuvani sa mi ale ani nesniva.
Nesuvisi to s modom? 1/2?
O tom, ze pravotociva zatacka je lahsia, pisal Mikelo, uz som myslel ze som totalne lavy, ked u mna je to opacne, ale podla toho tu je to individualne, u kazdeho inak.
To je zajímavý. S kolegy máme zkušenost, že kvedlačka s pravotočivým rotorem drží pravou zatáčku skoro sama a do levé se musí přesvědčovat a aktivně v ní držet. Přesto jeden z nás lítá mnohem lépe levé než pravé.
Mně šly pravé skoro samy, v době kdy jsem se do levé odvážil jen jako do akrobatického prvku
Mně šly pravé skoro samy, v době kdy jsem se do levé odvážil jen jako do akrobatického prvku
ten problém s udržením stejné letové víšky je jen Fyzika - respektive ten problém jemě nakousl Mikelo ...... + ovlivňuje to spousta dálších věcí keré bych nerad popisoval (nemám oprávnění) ......
Jediný kdo mne napadá že by mohl toto pomoci objasnit je asi Troll
Jediný kdo mne napadá že by mohl toto pomoci objasnit je asi Troll
NEBE - PEKLO - RÁJ (...prej zlatá prostřední cesta
...)
T-rex 500 CF-> po ráně ->GF
AURORA 9
easy copter XS metal (na domácí acro)
T-rex 500 CF-> po ráně ->GF
AURORA 9
easy copter XS metal (na domácí acro)
psena píše:Troll píše:krtek2k píše:lepší stoupat než klesat - to je jasný
Tak to jsi určitě ještě nevisel na padáku pod bouřkovým mrakem![]()
.
Ale asi to neni v te chvili mocvtipny.
Ono to není moc vtipné ani v opačném gardu. Když visíš pod PTCH-65, což byl neřiditelný kus pumpující hadry, přičemž pod tebou je hangár, nevypadají hromosvody vůbec srandovně. Ale ustál jsem to.
- chevrolet.sc
- Příspěvky: 30
- Registrován: úte 25.05.2010 0:00
- Bydliště: Seychelles - Mahe
zdzd píše:psena píše:Troll píše:krtek2k píše:lepší stoupat než klesat - to je jasný
Tak to jsi určitě ještě nevisel na padáku pod bouřkovým mrakem![]()
.
Ale asi to neni v te chvili mocvtipny.
Ono to není moc vtipné ani v opačném gardu. Když visíš pod PTCH-65, což byl neřiditelný kus pumpující hadry, přičemž pod tebou je hangár, nevypadají hromosvody vůbec srandovně. Ale ustál jsem to.
Tak pod mrakem jsem jsem zavisel celkem bez problemu. Zklapnul jsem usi a byl jsem venku na to tata. Ovsem kdyz doslo na pristani, na petihektarove louce, co mela uprostred pytel jsem si udelal tak pekny rozpocet, ze jsem ho trefil...
mimochodem to na cem jsi skakal ty zdzd neznam, ale my pouzivali OVP-68 a take jsem se jednou prosel nejake babicce po strese... par tasek a kotnik jinak pohoda... jo na pristani ja jsem machr....
Na 68 jsem taky visel, proti 65 to byl mercedes. Ta 65 měla takovou rychlost otáčení, že při výsadku ze 600m jsi mohl teoreticky stihnout otáčku asi o 180°. Zkrátka podle toho, kde jsi z éra vypadnul, podle toho jsi někde dopadnul. Navíc při pádu pumpovala jako bílá medůza, padal jsi potom jako po schodech. Hádej ve které fázi tě to hodilo na zem. V pomalé, nebo rychlé?
P.S.: 68 měla verzi OVP a PTCH. Jedna byla civilní červenobílá, druhá vojenská, maskáčová. Ale jinak to bylo totéž.
P.S.: 68 měla verzi OVP a PTCH. Jedna byla civilní červenobílá, druhá vojenská, maskáčová. Ale jinak to bylo totéž.
zdzd píše:P.S.: 68 měla verzi OVP a PTCH. Jedna byla civilní červenobílá, druhá vojenská, maskáčová. Ale jinak to bylo totéž.
OVP-68 byl zeleno hnědý padák, pro vojáky,nic moc řiditelný . Ta druhá verze byl OVP-68A, bílý, pro sport ale měli ho i vojáci,mnohem rychleji točivý a i zdálo se mi, že i trošku rychlejší. Dalo se s ním trefovat celkem spolehlivě do 5 metrů od cíle. Užil jsem si oba docela dost.
Léta jsem lítal v módu 1, ale nakonec jsem přešel na mód 2. U letadel ta jednička byla v pohodě, ale zkoušel jsem to s helinou (na simulátoru) a vůbec mi to nesedělo. Prostě kolektiv u mne musí být na jedný ruce, jinak to nebylo intuitivní a furt jsem za to tahal blbě.
Přechod mi kupodivu nijak nevadil ani na letadlech. Dokonce jsem si prakticky okamžitě odvykl přidávat pravou plyn, a to i v krizovkách (v zimě asi tak dva týdny cvičení na simu).
No a k tý pravý a levý zatáčce: na helině ještě nevím
, ale u letadel mi všechny obraty včetně jednoduchého nízkého průletu, souvratu, prosté zatáčky a nakonec i přistání jde líp, když éro letí zleva doprava. V opačném směru se i po létech musím vždycky o trochu víc soustředit.
Přechod mi kupodivu nijak nevadil ani na letadlech. Dokonce jsem si prakticky okamžitě odvykl přidávat pravou plyn, a to i v krizovkách (v zimě asi tak dva týdny cvičení na simu).
No a k tý pravý a levý zatáčce: na helině ještě nevím
Mne jde prava taky lip, leva zatacka mi jakoby sklouzava po kridle. Aby to nedelala tak ji klonenim musim kontrovat a vubec je takova silene kostrbata. Teda ne ze by prava nebyla, ale leva je echt kostrbata.Mikelo píše:Mně šly pravé skoro samy, v době kdy jsem se do levé odvážil jen jako do akrobatického prvku
[i]MiniTitan[/i]
[i]Futaba T7C[/i]
[url=xmpp://kmarty@jabber.bluetone.cz][img]http://jabber.bluetone.cz/status/kmarty-phpbb.gif[/img][/url]
[i]Futaba T7C[/i]
[url=xmpp://kmarty@jabber.bluetone.cz][img]http://jabber.bluetone.cz/status/kmarty-phpbb.gif[/img][/url]