Bez čeho jste přistáli?
- sachssport
- Příspěvky: 228
- Registrován: úte 04.11.2008 0:00
- Bydliště: Nepomuk
- Kontaktovat uživatele:
Bez čeho jste přistáli?
Nedávno se mi stalo, že se mi odpojilo táhlo od křidélka na CAPu 232 a zdárně jsem přistál. Bylo to drobet stresující, ale uřídit se to rozhodně dalo. Kamarádovi upadlo směrové kormidlo na vlečnej 2500mm a bez problémů přistál. Další kolega stratil celou polovinu VOP a dosedl také bez problémů. Co se kdy stalo vám a jak jste dopadli??? 
Naposledy upravil(a) sachssport dne úte 06.07.2010 22:02, celkem upraveno 4 x.
Jirka
- sachssport
- Příspěvky: 228
- Registrován: úte 04.11.2008 0:00
- Bydliště: Nepomuk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bez čeho jste přistály?
Tak teď jsi to teda "vylepšil"sachssport píše:Bez čeho jste přistály?
Nedávno se mi stalo, že se mi odpojilo táhlo od křidélka na CAPu 232 a zdárně jsem přistál. Bylo to drobet stresující, ale uřídit se to rozhodně dalo. Kamarádovi upadlo směrové kormidlo na vlečnej 2500mm a bez problémů přistál. Další kolega stratil celou polovinu VOP a dosedl také bez problémů. Co se kdy stalo vám a jak jste dopadly???
ICQ 638556901
lítám aircombat takže výčet toho co éro nepotřebuje je fakt velkej:čtvrtka křídla,polovina výškovky,pohyblivá část výškovky vysící pouze na spojovacám drátu,upadlá křidélka(i obě),bez výfuku,občas i bez motoru(ale to padá jak list),s podálně rozřízlim trupem,bez směrovek.A sem tam i za letu něco přibyde,jako třeba koncový oblouk.
Naděje umírá až po nás.
Re: Bez čeho jste přistály?
Kamarád kdysi na Rané zanořil až VOP dostala strach (klepotici) z té rychlosti a raději opustila zbytek éra když bylo na zádech. Eroplán bez dalších škod doklouzal na zádech do pole. Profil byl v opačné poloze asi jako autostabil.
Mě se podařilo zahodit jedno kolo u motoráka při startu. Přistání na jedno kolo bylo také OK. Horší to bylo když mi z el. větroně za letu vyběhl motor a zůstal viset na kabelech ve 100m výšce. Přistání bez dalších škod do vzrostlé kukuřice a 3 hodiny hledání.
Jednou prokazatelně za celých 30 let modelaření jsem přistál s EPP motorákem bez signálu. Prostě rádio stávkovalo za letu. Po neřízeném přistání zase vše fungovalo. Jinak to vždy byla závada ruční, oční či mozková. Jednou se mi závodech F3F na Rané podařilo přistát bez el. energie. Ze 170m kolmo k zemi. Trup po vytažení (25cm) byl celý, na křídle pouze šmouha od přeseklé větve (prům asi 4cm) a zásek ve VOP. Pevnější eroplán jsem nikdy jiný neměl. Byla to Zuzana od Marcela Vondrušky, který stavět uměl velmi dobře.
Mě se podařilo zahodit jedno kolo u motoráka při startu. Přistání na jedno kolo bylo také OK. Horší to bylo když mi z el. větroně za letu vyběhl motor a zůstal viset na kabelech ve 100m výšce. Přistání bez dalších škod do vzrostlé kukuřice a 3 hodiny hledání.
Jednou prokazatelně za celých 30 let modelaření jsem přistál s EPP motorákem bez signálu. Prostě rádio stávkovalo za letu. Po neřízeném přistání zase vše fungovalo. Jinak to vždy byla závada ruční, oční či mozková. Jednou se mi závodech F3F na Rané podařilo přistát bez el. energie. Ze 170m kolmo k zemi. Trup po vytažení (25cm) byl celý, na křídle pouze šmouha od přeseklé větve (prům asi 4cm) a zásek ve VOP. Pevnější eroplán jsem nikdy jiný neměl. Byla to Zuzana od Marcela Vondrušky, který stavět uměl velmi dobře.
Naposledy upravil(a) stilet3 dne úte 06.07.2010 22:46, celkem upraveno 1 x.