Bezpádlo BeastX Microbeast
- Bizon
- Příspěvky: 1040
- Registrován: stř 10.12.2008 0:00
- Bydliště: Jižní Morava(Veseli n. M.); Praha 10 (Chodov-Kunratice)
Tak Beast už došel, tento týden jsem nainstaloval a zalítal, a musím říct že je to paráda!
Upravení hlavy mi trvalo tak 30 minut, instalace a nastavení Beasta tak 40 minut, 2 lety na doladění a helina najednou lítá naprosto snově! Přitom je to moje první střetnutí s bezpádlem, helinu mám relativně low-cost (se vším všudy 7200kč), a hlavu jen přebastlenou pádlovou s ovládáním na odtokovce. Takže skládám poklonu výrobcům MicroBeasta, pochybuju že je na trhu systém s lepším poměrem cena/výkon/jednoduchost nastavení.
Upravení hlavy mi trvalo tak 30 minut, instalace a nastavení Beasta tak 40 minut, 2 lety na doladění a helina najednou lítá naprosto snově! Přitom je to moje první střetnutí s bezpádlem, helinu mám relativně low-cost (se vším všudy 7200kč), a hlavu jen přebastlenou pádlovou s ovládáním na odtokovce. Takže skládám poklonu výrobcům MicroBeasta, pochybuju že je na trhu systém s lepším poměrem cena/výkon/jednoduchost nastavení.
- Bizon
- Příspěvky: 1040
- Registrován: stř 10.12.2008 0:00
- Bydliště: Jižní Morava(Veseli n. M.); Praha 10 (Chodov-Kunratice)
To Gamer007: Změnilo se to víc než jsem čekal. Nejsu na vrtulníky moc nadaný, za rok lítání jsem se nenaučil ani solidní osmičku, jak ta 450 pořád někam ujížděla tak jsem prostě neměl žádnou jistotu. Na simu jsem nalítal určitě přes sto hodin, ale v reálu jsem byl při létání nonstop ve stresu. Po přechodu na bezpádlo se helina začala chovat prostě víc jako na simu, daleko líp ve vzduchu "sedí", a drží si orientaci bez ohledu na prováděný manévr. Ta jistota heliny dodala jistotu i mně, a za poslední týden jsem udělal větší pokrok než za celý předchozí rok. Najednou to lítá tam kam chcu a tak jak chcu, místo stresu cítím jen nadšení. Předtím jsem pořád přemýšlel nad Tarotem PRO nebo PRO Super Combem, ale teď s Beatem jsem ztratil potřebu tunit stroj, teď potřebuju natunit prsty na páčkách=)
Netuším ale jaký to bude mít efekt na větší mašině, ty sedí ve vzduchu líp samy o sobě, a samotného mně zajímá jestli je u nich bezpádlo stejně velký skok jako u té 450. Snad bude znát odpověď někdo zkušenější...
Netuším ale jaký to bude mít efekt na větší mašině, ty sedí ve vzduchu líp samy o sobě, a samotného mně zajímá jestli je u nich bezpádlo stejně velký skok jako u té 450. Snad bude znát odpověď někdo zkušenější...
tomanos píše:nájde sa niekto kto to má na protosovi ?
ja som síce ešte s heli skoro panic, ale predbežne ma zaujíma ten rozdiel.
Já jsem na Protosovi létal Gyrobota a prostě bezpádlo je bezpádlo a Protos je sám o sobě žihadlo. No a když sundáš pádla, tak je to Ferrari.
´Já na Beasta ještě pořád čekám, takže potom sem hodím nějaké fotky a zkušenosti/rozdíly mezi Beast a Gyrobot.
Jo a to víte, že se Protos vyrábí asi 30km od Ferrari?! že by stejný chov?
bavarianDemon 3X a 3SX
SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
psena píše:Slyslel jsem, ze treba vykruty jdouci za sebou bezpadlo provede bez zastaveni v rychlosti, kdezto s padlama se bez korekce klopeni samozrejme rychlost vyrazne zpomali.
A to je jen jeden priklad, tak je to docela maso... jen doufam, ze heliny nebodou za chvili litat na nase slovni povely samy.
To je věčné téma. BEZPÁDLO NENÍ AUTOPILOT! To zanmená, že obrat musíš udělat TY a řídit to musíš taky TY!
S bezpálem řídíš a neopravuješ neustále něco. Prostě letí tam kam má a kam ho pošleš. Nevylétává z obratů jako pádla, takže je jednodušší něco zaletět, protože prostě neopravuješ. Výhoda je, že je vše konstatní a předvídatelné, což je velice příjemné. Na vlastní oči jsem viděl nastavené bezpádlo co nejvíc jedovatě a tak rychle jsem vrtulník nikdy neviděl se otáčet kolem jakékoli svojí osy! Prostě tam ty pádla nezavazí bych řekl.
Je to budoucnost ať si říká kdo chce co chce. Na vrtulce máte taky všichni gyro s heading hold, no ne?!
bavarianDemon 3X a 3SX
SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Sám jsem si tuto cestu už vyšlapal.
Začínal jsem na pádlech, pak vyšel Gyrobot a tak jsem ho nacpal do Protose. Po několika týdnech trápení se mi podařilo ho rozchodit k mé spokojenosti. Lítal jsem s ním rok. Pak jsem pořídil Trexe 700 a další Gyrobot by samozřejmostí. Po zalítání a seřízení jsem ale zjistil, že v letových vlastnostech až zas takový rozdíl, aby to vyvážilo náklady na ND a palivo, není. Samozřejmě viditelnost atd. je o něčem jiném. Ale obratnost a stabilita byla fakt nastavitelná do té míry, že se Protos a Trex 700 chovali dost podobně. Tak šel Trex z domu. Proč platit zbytečně.
Pak jsem rozebral Protose na šroubky o asfalt. Nebylo zrovna moc peněz a tak jsem prodal co se dalo i s Gyrobotem a koupil Trexe 450PRO normálně s pádly a gyrem. No a začalo to. Učil jsem se lítat úplně znova. To co jsem uměl zaletět bez jakéhokoliv stresu najednou nešlo. Prostě řízení heli s pádly je náročnější a člověk se učí pomaleji.
No a teď přišel čas se k bezpádlu vrátit. Vyzkoušel jsem si Align3G ale vůbec mě nenadchl. Pak Beasta a jsem spokojen. Helina lítá jak po kolejích, předvídatelně. Nastavení je velmi jednoduché.
Takže závěr jsem si utvořil asi takový. Pokud bezpádlo, tak ano, ale je potřeba se smířit s tím, že už nikdy jinak.
A proč nelítá světová špička s bezpádly? Bezpádlo bude ze své podstaty vždy mít nepatrné zpoždění v odezvě na řízení. My normální lidé to nemáme šanci poznat. Ale oni to poznají. Navíc pokud takový člověk jezdí po soutěžích a buduje si jméno, nemá čas učit se lítat znova. Pro ně je příjemnější lítat tak jak už to umí. Navíc tam fungují a jisté další komerční zájmy. Samozřejmě předvedou bezpádlo v letu, proč ne.
Nevím, možná se mylím, ale daleko od pravdy nebudu.
Vývoj se ale zastavit nedá a myslím si že přesto všechno budoucnost bezpádlu patří.
Začínal jsem na pádlech, pak vyšel Gyrobot a tak jsem ho nacpal do Protose. Po několika týdnech trápení se mi podařilo ho rozchodit k mé spokojenosti. Lítal jsem s ním rok. Pak jsem pořídil Trexe 700 a další Gyrobot by samozřejmostí. Po zalítání a seřízení jsem ale zjistil, že v letových vlastnostech až zas takový rozdíl, aby to vyvážilo náklady na ND a palivo, není. Samozřejmě viditelnost atd. je o něčem jiném. Ale obratnost a stabilita byla fakt nastavitelná do té míry, že se Protos a Trex 700 chovali dost podobně. Tak šel Trex z domu. Proč platit zbytečně.
Pak jsem rozebral Protose na šroubky o asfalt. Nebylo zrovna moc peněz a tak jsem prodal co se dalo i s Gyrobotem a koupil Trexe 450PRO normálně s pádly a gyrem. No a začalo to. Učil jsem se lítat úplně znova. To co jsem uměl zaletět bez jakéhokoliv stresu najednou nešlo. Prostě řízení heli s pádly je náročnější a člověk se učí pomaleji.
No a teď přišel čas se k bezpádlu vrátit. Vyzkoušel jsem si Align3G ale vůbec mě nenadchl. Pak Beasta a jsem spokojen. Helina lítá jak po kolejích, předvídatelně. Nastavení je velmi jednoduché.
Takže závěr jsem si utvořil asi takový. Pokud bezpádlo, tak ano, ale je potřeba se smířit s tím, že už nikdy jinak.
A proč nelítá světová špička s bezpádly? Bezpádlo bude ze své podstaty vždy mít nepatrné zpoždění v odezvě na řízení. My normální lidé to nemáme šanci poznat. Ale oni to poznají. Navíc pokud takový člověk jezdí po soutěžích a buduje si jméno, nemá čas učit se lítat znova. Pro ně je příjemnější lítat tak jak už to umí. Navíc tam fungují a jisté další komerční zájmy. Samozřejmě předvedou bezpádlo v letu, proč ne.
Nevím, možná se mylím, ale daleko od pravdy nebudu.
Vývoj se ale zastavit nedá a myslím si že přesto všechno budoucnost bezpádlu patří.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16