Tak jsem se dnes dokopal k odměření pohonu pro Bristola. Zatím s motorem
TGY 1811-2000. V rámci přiměřené tolerance bude srovnatelný s zde prosazovaným
AXN 1404N.
Oba motory mají reálné KV cca 2200RPM. Proto je vrtule GWS HD 5x3 už moc "velká".
GWS HD 5x3 - odběr s 240mAh 2S LiPol byl 2,01A při 6,77V a 10674 RPM
GWS HD 5x3 - odběr s 360mAh 2S LiPol byl 2,38A při 7,6V a 11650 RPM
(Je z toho vidět, že akumulátor dostává pěkně zabrat a ty opět prosazované 100mAh žížalky odejdou do kopru co nevidět.)
Optimální pro tento akumulátor a motor je vrtule
GWS HD 4x2,5 - odběr do 1,5A (7V čerstvá aku), otáčky 12000 RPM - to odpovídá 70g tahu a tedy prakticky poměru 1:1 s hmotností modelu.
Ještě tu mám na stole
Turnigy C1822/20. Vzhledem k jeho hmotnosti a otáčkám není na Bristola vhodný - spíš do nějakého depron "warbirda" stejné hmotnosti a velikosti jako je Bristol...
Osobně stále kladu největší "naděje" do motoru
Turnigy 1811-1500. Bude pro Bristola nejoptimálnější. Jen je dlouhodobě "backorder". Ale mám jej objednán. Až dorazí, poreferuji...