Blade 400 vs. T-Rex 450 vs. Minititan

Vrtulníky do velikosti 450

Pro který hlasujete ?

Blade 400 (E-flite)
6
10%
T-Rex 450 (Align)
34
57%
Minititan e325 (Thunder Tiger)
20
33%
 
Celkem hlasů: 60

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 4179
Registrován: stř 09.12.2009 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od psena »

pkotatko: diky za takovy pionyry! Zajimaji me oba dva body, sam planuju (a vidim ze to bude driv nez jsem myslel), ze koupim novy combo, protoze me to zaprve prijde cenovy vyhodny kdyz se divam na ceny nahradnich dilu a za druhe chci mit opet krasavce netknutyho, s tim ze bych na jednom trenoval a druhyho me spis na paradu.
A padlo vs bezpadlo to ani nemusim komentovat, to zajima vsechny, ale ja spis mlhave planuju do nejake vetsi heliny 500-600, jak jsem si vsiml tak uz jsou comba s vyberem bud padlo nebo bezpadlo, coz je urcite usetreni penez,cenovej rozdil nebyl nijak propastny, ovsem mam pocit, ze takova varianta neexistuje u 450. Ja jsem to videl u 700ky http://www.rcheliresource.com/breaking- ... trex-700e/
Uživatelský avatar
pkotatko
Příspěvky: 6687
Registrován: sob 13.01.2007 0:00
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od pkotatko »

Jinej rám, kardan, jiná hlava rotoru, jiné uložení serv, jinej motor.
Měl jsem starýho, a kdysi jsem se zařekl že už mi do baráku nesmí. Pak jsem viděl PRO u kolegy a už jsem pro něj mazal. Od tý doby je to moje nejoblíbenější helina. Mám ji místo simu. Fakt to lítá dobře a výkonu na rozdávání.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Uživatelský avatar
pkotatko
Příspěvky: 6687
Registrován: sob 13.01.2007 0:00
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od pkotatko »

To Psena: No já zas takovej průkopník nejsem. Spíš realista. Vysvětlím.
Stěhuju se na jih, kde na každej díl budu čekat min 6 týdnů, než proleze byrokratickou celnicí. Takže se zásobuju ND. V rámci šetření jsem vzal mimo jiné i jedno celé combo abych měl náhradní regl, motor, gyro, serva atd. Bezpádlovku chci vyzkoušet, protože pokud to fungovat bude a budu spokojenej, budu mít na helině míň věcí co dají rozbít.
S bezpádlovkou už nějaké zkušenosti mám, tak chci vidět jak se to povedlo šikmáčům.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Uživatelský avatar
flee
Příspěvky: 16
Registrován: sob 20.03.2010 0:00
Bydliště: Hradec Králové - Praha

#19 Příspěvek od flee »

1ondra9 píše:Hlasoval jsem pro MT (plastová verze) a to z jednoho prostého důvodu a to že rexů ve velikosti 450 je několko variant a ty jsi neuvedl o jakou se jedná (ta jedna (první)je kvalitou dost podobná blade)

A je tady ještě jedna věc.......... tyto tři vrtulníky nemůžes seřadit vedle sebe (hruštičky / jablíčka)
jelikož blade je ve verzi RTF (elektrosvinstvo)
a ty dva zbylé T/MT jsou v podobě stavebnice a elektronádobíčko teprve vybíráš a dokupuješ (pokud možno kam až došáhneš(finančně))

A pokud jsi z rexů původně myslel verze PRO - tak asi nemá cenu se nadále o ničem bavit a přeju ti hodně švandy při výuce

450PRO nevlastním ale jestli jen malinko nad ním přemýšlíš - vypusť vše ostatní z hlavy a ber T-rex 450PRO


Původně jsem to chtěl udělat jen T-Rex (vzal jsem to obecně, nevěděl jsem že jsou tak velké rozdíly ve verzích) vs. Minititan a pak jsem přidal i Blade. Zatím jsem zkoušel pouze na Phoenixu a nevím proč, ale asi mi minititan padl více do oka při zkoušení. Jinak pokud doporučuješ rovnou T-Rexe PRO, tak o tom opravdu zauvažuji :)

psena píše:pkotatko: diky za takovy pionyry! Zajimaji me oba dva body, sam planuju (a vidim ze to bude driv nez jsem myslel), ze koupim novy combo, protoze me to zaprve prijde cenovy vyhodny kdyz se divam na ceny nahradnich dilu a za druhe chci mit opet krasavce netknutyho, s tim ze bych na jednom trenoval a druhyho me spis na paradu.
A padlo vs bezpadlo to ani nemusim komentovat, to zajima vsechny, ale ja spis mlhave planuju do nejake vetsi heliny 500-600, jak jsem si vsiml tak uz jsou comba s vyberem bud padlo nebo bezpadlo, coz je urcite usetreni penez,cenovej rozdil nebyl nijak propastny, ovsem mam pocit, ze takova varianta neexistuje u 450. Ja jsem to videl u 700ky http://www.rcheliresource.com/breaking- ... trex-700e/


Jaký to má výhody to bezpádlo a jakto funguje jestli můžu zeptat. Díky
Uživatelský avatar
Bizon
Příspěvky: 1040
Registrován: stř 10.12.2008 0:00
Bydliště: Jižní Morava(Veseli n. M.); Praha 10 (Chodov-Kunratice)

#20 Příspěvek od Bizon »

flee píše:Jaký to má výhody to bezpádlo a jakto funguje jestli můžu zeptat. Díky


Pádla u "pádlovky" stabilizují vrtulník podél osy klonění a klopení gyroskopickým efektem, zatímco bezpádlo má v sobě pro tyto osy další gyra, a stabilizace probíhá elektronicky.

Výhody jsou jednak v letových vlastnostech, jak to řídí elektronika tak to pak lítá "jako po kolejích", nevadí tomu moc vítr, a má to široké možnosti nastavení, třeba ve visu může být helina maximálně klidná a při zabrání páčkama zas pekelně ostrá.
Dál se pak sníží spotřeba protože odpadá aerodynamický odpor pádel, a odpadne dost částí v rotorové hlavě takže crashe by měly vyjít levněj.

A nevýhody jsou zatím cena, plus nějaké detaily jako že při vzletu jsou ty gyra trochu zmatené takže to chce odlepit od země rázně...
Uživatelský avatar
1ondra9
Příspěvky: 741
Registrován: pon 20.07.2009 0:00
Bydliště: Praha 5 Smíchoff

#21 Příspěvek od 1ondra9 »

flee píše:
1ondra9 píše:Hlasoval jsem pro MT (plastová verze) a to z jednoho prostého důvodu a to že rexů ve velikosti 450 je několko variant a ty jsi neuvedl o jakou se jedná (ta jedna (první)je kvalitou dost podobná blade)

A je tady ještě jedna věc.......... tyto tři vrtulníky nemůžes seřadit vedle sebe (hruštičky / jablíčka)
jelikož blade je ve verzi RTF (elektrosvinstvo)
a ty dva zbylé T/MT jsou v podobě stavebnice a elektronádobíčko teprve vybíráš a dokupuješ (pokud možno kam až došáhneš(finančně))

A pokud jsi z rexů původně myslel verze PRO - tak asi nemá cenu se nadále o ničem bavit a přeju ti hodně švandy při výuce

450PRO nevlastním ale jestli jen malinko nad ním přemýšlíš - vypusť vše ostatní z hlavy a ber T-rex 450PRO


Původně jsem to chtěl udělat jen T-Rex (vzal jsem to obecně, nevěděl jsem že jsou tak velké rozdíly ve verzích) vs. Minititan a pak jsem přidal i Blade. Zatím jsem zkoušel pouze na Phoenixu a nevím proč, ale asi mi minititan padl více do oka při zkoušení. Jinak pokud doporučuješ rovnou T-Rexe PRO, tak o tom opravdu zauvažuji :)


Tam se jedná u té verze PRO o to že v podstatě nemusíš na nastrojení vrtulníku už nic dokupovat a elektronika kerá je společně ve škatulce s vrtulníkem je dost kvalitní a nepotřebuje žádných úprav, výměn.....

Pokud jsi již zauvažoval nad TPRO tak neber nic jinýho
(né že by MT nebyl kvalitní vrtulník - naopak létá jak budeš chtít (ostrá mrcha neodpouštějící chyby / poslušná mašinka naložená aku A123 (autobus) ) ;-)

a jedna věc eště MT bude na provoz lacinější tzn. pokud ho pošleš čumáčkem napřed do země rána tě vijde na malinko menší peníze než s tim trex PRO

já bejt tebou tak šáhnu po tom PROčku a vůbec nad ničim nepřemejšlim :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NEBE - PEKLO - RÁJ (...prej zlatá prostřední cesta :roll: ...)

T-rex 500 CF-> po ráně ->GF ;-)
AURORA 9
easy copter XS metal (na domácí acro) :)
Uživatelský avatar
demolátor
Příspěvky: 866
Registrován: úte 18.08.2009 0:00
Bydliště: Turnov

#22 Příspěvek od demolátor »

Vy mi dáváte, já s bladem 400 to tu čtu a slzy mi tečou co jsem si to zase koupil. :roll: :cry:
Uživatelský avatar
oskar 007
Příspěvky: 504
Registrován: stř 31.12.2008 0:00
Bydliště: Petřvald u Karviné - Čejč (hodonín)
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od oskar 007 »

Když si koupíš blade 400 s dx6i tak si nemysli, že půjdeš hned do vzduchu. Budeš někoho potřebovat, aby ti to zalítl. U blada je trochu výhoda ta dx6i ale to si můžeš dokoupit ke které koliv heli. Jako jeho velké mínus je elekrtonika (regl, gyro a serva se sypou...) a vůbec. neváhej a jdi do rexe!
www.hrabanek-sroubky.cz
[img]http://alefnula.wz.cz/modely/rcmania/rcheliholics.png[/img]
Uživatelský avatar
demolátor
Příspěvky: 866
Registrován: úte 18.08.2009 0:00
Bydliště: Turnov

#24 Příspěvek od demolátor »

To bohužel vím i z praxe(už ho mám rok) Na trexe nejsou zatím peníze.
Letos plánuji koupit dobrou nabíječku + baterku. U trexe 450 pro super combo není nabíječka v balení ne???
Uživatelský avatar
pkotatko
Příspěvky: 6687
Registrován: sob 13.01.2007 0:00
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od pkotatko »

Ne tam je regulátor, motor, serva a gyro. Nabíječku, baterky a radio budeš potřebovat.
Apropo, jakou nabíječku plánuješ? Dost si to rozmysli ať neuděláš další botu. Vzhledem k vývoji baterek je dobré mít nabíječku co možná nejsilnější. Jinak zase nevyužiješ potenciál baterky.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Uživatelský avatar
flee
Příspěvky: 16
Registrován: sob 20.03.2010 0:00
Bydliště: Hradec Králové - Praha

HK450

#26 Příspěvek od flee »

Tak jsem se byl podívat u jednoho modeláře co má HK450 a překvapilo mne, oproti tomu co jsem se dočetl tady na fóru, že je s tím v podstatě nadmíru spokojen. Nemá s tím moc problémy a když s tím spadne, tak koupí náhradní díl za pár babek a je to. To kdyby si člověk pořídil rovnou T-Rexe tak je to s origo komponentama někde jinde.

Tak jsem teď na vážkách, jestli pro začátek si nekoupit HK450 omlátit to trochu a pak třeba přemýšlet jestli 450 Pro nebo třeba 500.
Uživatelský avatar
1ondra9
Příspěvky: 741
Registrován: pon 20.07.2009 0:00
Bydliště: Praha 5 Smíchoff

Re: HK450

#27 Příspěvek od 1ondra9 »

flee píše:Tak jsem se byl podívat u jednoho modeláře co má HK450 a překvapilo mne, oproti tomu co jsem se dočetl tady na fóru, že je s tím v podstatě nadmíru spokojen. Nemá s tím moc problémy a když s tím spadne, tak koupí náhradní díl za pár babek a je to. To kdyby si člověk pořídil rovnou T-Rexe tak je to s origo komponentama někde jinde.

Tak jsem teď na vážkách, jestli pro začátek si nekoupit HK450 omlátit to trochu a pak třeba přemýšlet jestli 450 Pro nebo třeba 500.



............. HK neni dobrá volba a jestli kupuješ vrtulník na to aby jsi s nim mlátil o zem tak to se vyprdni úplně na všechno
vysvětlim - když si koupíš toho ,,předraženého" T450PRO tak na začátek k tomu budeš přistupovat daleko zodpovědněji jelikož nastane vidina rány za větší peníze než u HK budeš se učit (alespoň ze začátku) daleko opatrnějš a základy budeš umět líp ..........

s hk by to bylo 15 baterk odviset (jo to už je v pohodě to zvládám) a šup už poletovat po obloze a bum s tim o zem (ale co dyk to tolik nestojí ) a znova bum s tim o zem a znova a znova a znova a dohromady budeš umět 0.00

nehledě na to že ten pán u kterého jsi to viděl měl to HK na trénink něčeho jiného nž na vis ........ že???
NEBE - PEKLO - RÁJ (...prej zlatá prostřední cesta :roll: ...)

T-rex 500 CF-> po ráně ->GF ;-)
AURORA 9
easy copter XS metal (na domácí acro) :)
Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 4179
Registrován: stř 09.12.2009 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od psena »

Uplne bych nesouhlasil, celkove samozrejme souhlasim s PROckem, ale co se tyka uvedomeni si ceny heliny nemuzu souhlasit s tim, ze si davas vetsi pozor. Samozrejme kazdej jsme jinej, ale z mych zacatecnickych zkusenosti jsem si spis povsiml urcityho svazani pri pomysleni, ze spadnu treba 4. den po seobe :) a melo to vliv jak na pocity pri litani tak i na moji "formu". Uz jsem psal, ze se to sevreni uvolnilo pote, co dosel balik s kupou nahradnich dilu tak na 7-10 velkych padu.
Navic si myslim, ze padama se clovek uci, zatim musim rict, ze ani jednu chybu jsem zatim neopakoval dvakrat.... bohuzel je ale tolik variant, ze to neznamena zadny snizeni frekvence padu :D
Uživatelský avatar
flee
Příspěvky: 16
Registrován: sob 20.03.2010 0:00
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: HK450

#29 Příspěvek od flee »

1ondra9 píše:
............. HK neni dobrá volba a jestli kupuješ vrtulník na to aby jsi s nim mlátil o zem tak to se vyprdni úplně na všechno
vysvětlim - když si koupíš toho ,,předraženého" T450PRO tak na začátek k tomu budeš přistupovat daleko zodpovědněji jelikož nastane vidina rány za větší peníze než u HK budeš se učit (alespoň ze začátku) daleko opatrnějš a základy budeš umět líp ..........

s hk by to bylo 15 baterk odviset (jo to už je v pohodě to zvládám) a šup už poletovat po obloze a bum s tim o zem (ale co dyk to tolik nestojí ) a znova bum s tim o zem a znova a znova a znova a dohromady budeš umět 0.00

nehledě na to že ten pán u kterého jsi to viděl měl to HK na trénink něčeho jiného nž na vis ........ že???


No jak se znám, tak bych nevěřil že budu tak obezřetný abych padal jednou za rok. Jinak ten pán měl prvně Esky Belt CP 2 a pak si koupil tohle. Už se s tím tak nějak naučil lítat po tréningu na phoenixu předem samozřejmě a chtěl by si teď koupit HK500 a případně na tomhle zkoušet něco akorbatickýho.

Nejde tu zase o to, že díky levným dílům by s tím člověk furt bouchal o zem a bylo mu to jedno. Zase strach z pádu mne bude neustále držet spíše zpět v pokroku.
Uživatelský avatar
1ondra9
Příspěvky: 741
Registrován: pon 20.07.2009 0:00
Bydliště: Praha 5 Smíchoff

Re: HK450

#30 Příspěvek od 1ondra9 »

psena píše: Uplne bych nesouhlasil, celkove samozrejme souhlasim s PROckem, ale co se tyka uvedomeni si ceny heliny nemuzu souhlasit s tim, ze si davas vetsi pozor. Samozrejme kazdej jsme jinej, ale z mych zacatecnickych zkusenosti jsem si spis povsiml urcityho svazani pri pomysleni, ze spadnu treba 4. den po seobe a melo to vliv jak na pocity pri litani tak i na moji "formu". Uz jsem psal, ze se to sevreni uvolnilo pote, co dosel balik s kupou nahradnich dilu tak na 7-10 velkych padu.
Navic si myslim, ze padama se clovek uci, zatim musim rict, ze ani jednu chybu jsem zatim neopakoval dvakrat.... bohuzel je ale tolik variant, ze to neznamena zadny snizeni frekvence padu


Já to měl zase opačně :) bez finančního zázemí jsem pořídil T500 a vidina havárie mě naučila prostě vše dotahovat do konce ale pokud patříš k majetnějšim tak neváhej a bourej jak se ti zlíbí - ale je to malinko proti srsti mé ideologii (kerou ti samozřejmě necpu) jelikož já pořizoval vrtulník kůli letu - né kůli ránám ........... (sem malinko maketově zaměřený)
samozřejmě i u mě rána přišla taková malá neškodná do tý doby něž bylo sečteno podtrženo tak věděl jsem že tak dva měs. si nezalítám - to pak člověk (nebo alespoň já) začne létat s rozvahou a nežene se nikam tam kde to neumí .............. a eště jedna věc - poprví když jsem rexu roztáčel tak jsem z toho neměl strach ale nuvěřitelnou (až dětskou) radost páč sem si splnil svůj malej sen ......... možná respekt to ano ale strch mi nikdy u heli ruce nesvazoval při výuce ;-)

s pozdravem ...............
NEBE - PEKLO - RÁJ (...prej zlatá prostřední cesta :roll: ...)

T-rex 500 CF-> po ráně ->GF ;-)
AURORA 9
easy copter XS metal (na domácí acro) :)
Odpovědět

Zpět na „Heli - do 450“