Jo, a koupil jsem si jeste treti baterku,takze se ted uz muzu ulitat az k smrti
Easycopter V4 COLIBRI
tak jsem nakonec vcera jeste podvozek sehnal tady http://www.peckamodel.cz/cz/kategorie/kontakty.aspx
Sice na webu meli ubvedeno, ze maji jen jeden a to nekde u Ruzyne, ale zavolal jsem do prodejny ve Zlatnicky a tam ho meli. Rovnou jsem si koupil jeste jedne do zasoby, ale predpokladam, ze az se neco znici, tak to bude jiste neco jineho.
Jo, a koupil jsem si jeste treti baterku,takze se ted uz muzu ulitat az k smrti
Jo, a koupil jsem si jeste treti baterku,takze se ted uz muzu ulitat az k smrti
I TU sa dá zohnať i z komplet náhradnými dielmi.
edit:
otázka na skúsenejších vlastníkov toho micro vrtulníčka od Nine Eagles, aký mi doporučujete základný výber náhradných dielov pre začiatok ??
edit:
otázka na skúsenejších vlastníkov toho micro vrtulníčka od Nine Eagles, aký mi doporučujete základný výber náhradných dielov pre začiatok ??
Tak jsem si po dlouhe dobe neco urazil = konec vahadla:-) - no, jedu si dnes pro novy a asi rovnou vezmu dve (pak ho urcite neznicim, kdyz budu mit nahradni. Mam uz takhkle doma i z minula podvozek
)
Trebor píše:tak jsem nakonec vcera jeste podvozek sehnal tady http://www.peckamodel.cz/cz/kategorie/kontakty.aspxSice na webu meli ubvedeno, ze maji jen jeden a to nekde u Ruzyne, ale zavolal jsem do prodejny ve Zlatnicky a tam ho meli. Rovnou jsem si koupil jeste jedne do zasoby, ale predpokladam, ze az se neco znici, tak to bude jiste neco jineho.
Jo, a koupil jsem si jeste treti baterku,takze se ted uz muzu ulitat az k smrti
- kasssy
- Příspěvky: 1128
- Registrován: pát 15.09.2006 0:00
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,jak dlouho vám vydrží aku na Colibri? já je mám po půl roce na odpis a to proběhlo max 50cyklů. Zničeho nic obě v čudu. nabíjení trvá tak minutu, měřák ukáže 4.2V ale let trvá taky tak minutu. Nikdy jsem nelítal na doraz a zpočátku jsem po každým nabití a vybití aku měřil a nikdy žádnej extrém...
Chybama se člověk učí..hmm asi jsem jeden z nejvzdělanějších lidí...
Je tahle baterie vhodná do V4? Budu kupovat vrtulníček pro dcerku, tak aby měla víc acu.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... duct=14730
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... duct=14730
No ja nevim, prej to sou sunty z daleko nizsi kapacitou nez original.
Ja budu kupovat tento original. Pro jistotu.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... duct=11003
Co myslis?
Edit: Tak kupuju obe dve, za tu cenu se to da vyzkouset.
Edit2: Nestve vas ta vysilacka? Plyn jde hrozne lehko a pruziny jsou u stredu hrozne tuhy.
Ja budu kupovat tento original. Pro jistotu.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... duct=11003
Co myslis?
Edit: Tak kupuju obe dve, za tu cenu se to da vyzkouset.
Edit2: Nestve vas ta vysilacka? Plyn jde hrozne lehko a pruziny jsou u stredu hrozne tuhy.
Blade 400 3D, T-rex 500 ESP, E-maxx brushless a pak mraky dalších, nevejde se mi to sem :-)
Problém s Easycopter V4 COLIBRI
Pánové,
docela se zájmem jsem si přečetl vaše rady a zkušenosti.
Prosím o radu. Včera jsem si přivezl Easycoptera a po prvním vzletu a přistání se současně ulomila tyč stabilizátoru a jedna nožička podvozku.
Na to, že to nebyla žádná řacha, byl jsem velmy smutně překvapený. Trošku podezřívám prodejce, od kterého jsem to přivezl, že model vystavoval a ten podvozek byl už načatý. Stabilizátor,jak jsem si tu přečetl, je problém a tak to i beru. Večer jsem pak špekuloval jak to opravit a napadlo mě to dát do dlahy. Sekunďákem jsem slepil k sobě tu praslou tyčku. Moc to nedrželo a tak jsem do sirky vybrousil dřážku, tak že byla profilu L a po přepůlení jsem ji z obou stran přiložil na zlomeniku a slepil. Musím říc, že to drží dost pevně a zatím to je jak origo. Příště budu asi přemýšlet nad víměnou za ocelovou tyčku, jak radíte.
PROBLÉM je ale to, že dnes jsem lítal a po dosednutí na zem se rozblikala v čumáku červená dioda a vrtulník je hluchý. Nereaguje na nic.
Opakované vypínání vrtulníku a ovladače nepomohlo. Nevíte co by mohlo být příčinou?
Díky za vaše příspěvky a pomoc.
Jirka.
docela se zájmem jsem si přečetl vaše rady a zkušenosti.
Prosím o radu. Včera jsem si přivezl Easycoptera a po prvním vzletu a přistání se současně ulomila tyč stabilizátoru a jedna nožička podvozku.
Na to, že to nebyla žádná řacha, byl jsem velmy smutně překvapený. Trošku podezřívám prodejce, od kterého jsem to přivezl, že model vystavoval a ten podvozek byl už načatý. Stabilizátor,jak jsem si tu přečetl, je problém a tak to i beru. Večer jsem pak špekuloval jak to opravit a napadlo mě to dát do dlahy. Sekunďákem jsem slepil k sobě tu praslou tyčku. Moc to nedrželo a tak jsem do sirky vybrousil dřážku, tak že byla profilu L a po přepůlení jsem ji z obou stran přiložil na zlomeniku a slepil. Musím říc, že to drží dost pevně a zatím to je jak origo. Příště budu asi přemýšlet nad víměnou za ocelovou tyčku, jak radíte.
PROBLÉM je ale to, že dnes jsem lítal a po dosednutí na zem se rozblikala v čumáku červená dioda a vrtulník je hluchý. Nereaguje na nic.
Opakované vypínání vrtulníku a ovladače nepomohlo. Nevíte co by mohlo být příčinou?
Díky za vaše příspěvky a pomoc.
Jirka.
Lenost je hnací motor pokroku
Podívej se sem: http://www.ajgl.cz/vrtulniky/Krouzeni.htm
.
.
Přehled vrtulníků: http://www.ajgl.cz/vrtulniky
Super, ďakujem za dobrú web stránku. Bol to skutočne vnútorný hriadeľ, pritom nebolo vôbec vidno akékoľvek jeho poškodenie, prípadne ohnutie.
Vymenil som ho a hneď bol vrtulníček krásne stabilný. Zobral som ho vyskúšať na záhradu a tam som zachytil dosť silno o bandasku a bol som zase tam, kde predtým.
Tak som si hneď kúpil ďalší vnútorný hriadeľ a zas to je v poriadku.
Prekvapuje ma ale, že je až príliš náchylný na otrasy ten vnútorný hriadeľ.
Doteraz som lietal len obyčajným Double Horsom 9098, čo sa týka lietania, bol tiež veľmi stabilný a veľmi precízne sa dalo s ním lietať a ten zažil oveľa viac týchto otrasov, ale nijako to nemalo vplyv na kvalitu lietania, stále bol vynikajúco stabilný.
Lenže to bol 3-kanal a ja som chcel vyskúšať 4-kanal.
Ináč som ale veľmi spokojný tým Free Spiritom od Nine Eagles, len trocha ma hnevá ten vnútorný hriadeľ.
Aké máte vy s tým skúsenosti?
Vymenil som ho a hneď bol vrtulníček krásne stabilný. Zobral som ho vyskúšať na záhradu a tam som zachytil dosť silno o bandasku a bol som zase tam, kde predtým.
Tak som si hneď kúpil ďalší vnútorný hriadeľ a zas to je v poriadku.
Prekvapuje ma ale, že je až príliš náchylný na otrasy ten vnútorný hriadeľ.
Doteraz som lietal len obyčajným Double Horsom 9098, čo sa týka lietania, bol tiež veľmi stabilný a veľmi precízne sa dalo s ním lietať a ten zažil oveľa viac týchto otrasov, ale nijako to nemalo vplyv na kvalitu lietania, stále bol vynikajúco stabilný.
Lenže to bol 3-kanal a ja som chcel vyskúšať 4-kanal.
Ináč som ale veľmi spokojný tým Free Spiritom od Nine Eagles, len trocha ma hnevá ten vnútorný hriadeľ.
Aké máte vy s tým skúsenosti?
Re: Easycopter V4 COLIBRI
Zdar,
trochu bych oživil tohle vlákno.
Prcka jsem dostal teď k vánocům. Přes počáteční nezdary, než jsem zjistil co a jak funguje a po vytrimování, byla cesta do visu celkem rychlá, cca 6 baterek po 10 minutách. Musím říct, že jsem byl šokován z toho co vydrží. "Lítat" (spíše narážet do vybavení) se s ním učila celá rodina a málokdo byl tak ohleduplný a citlivý jako já
Ale za celou dobu se nic neulomilo ani nezničilo. Akorát vždycky vypadlo vahadlo. Po asi 7 vypadnutí už jsem přišel na grif jak ho tam vrátit takže v pohodě. Už jsem se ním seznámil tak jsem začal "lítat ostřeji" a blbnout. Mám ale problém.
Byl jsem v hale a při stabilním visení a pohnutí páčky dopředu se vrtulník rozjede živě dopředu. Postupně ale začne zpomalovat až zastaví a začne klesat k zemi. A přitom pořád mám plnou výchylku páčky. Když páčku pustím, tak začne couvat nebo se rozkýve a spadne k zemi. Jediná možnost jak ho přinutit ke stálému letu vpřed je stálé přidávání a ubírání plynu. Když jsem se díval z boku Tak při začátku se čumák nahne dolů a začne se hýbat dopředu, postupně se ale potom vrtulník vyrovná a letí dopředu rovnoběžně se zemí, což si myslím, že by dělat neměl a měl letět pořád mírně nahnutý. Nebo se mýlím? Zajímalo by mě jestli máte podobnou zkušenost?
Bohužel nevím jestli to dělá od začátku nebo je to způsobeno necitlivým zacházením.
trochu bych oživil tohle vlákno.
Prcka jsem dostal teď k vánocům. Přes počáteční nezdary, než jsem zjistil co a jak funguje a po vytrimování, byla cesta do visu celkem rychlá, cca 6 baterek po 10 minutách. Musím říct, že jsem byl šokován z toho co vydrží. "Lítat" (spíše narážet do vybavení) se s ním učila celá rodina a málokdo byl tak ohleduplný a citlivý jako já
Byl jsem v hale a při stabilním visení a pohnutí páčky dopředu se vrtulník rozjede živě dopředu. Postupně ale začne zpomalovat až zastaví a začne klesat k zemi. A přitom pořád mám plnou výchylku páčky. Když páčku pustím, tak začne couvat nebo se rozkýve a spadne k zemi. Jediná možnost jak ho přinutit ke stálému letu vpřed je stálé přidávání a ubírání plynu. Když jsem se díval z boku Tak při začátku se čumák nahne dolů a začne se hýbat dopředu, postupně se ale potom vrtulník vyrovná a letí dopředu rovnoběžně se zemí, což si myslím, že by dělat neměl a měl letět pořád mírně nahnutý. Nebo se mýlím? Zajímalo by mě jestli máte podobnou zkušenost?
Bohužel nevím jestli to dělá od začátku nebo je to způsobeno necitlivým zacházením.