Mustang P-51D Parkzone

Začínáte nebo chcete začít s letadlem.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Lazariny
Příspěvky: 223
Registrován: sob 08.03.2008 0:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Instalace serv VOP a SOP

#106 Příspěvek od Lazariny »

Papajik píše:Zdravím,chtěl jsem se zeptat jak jste vyřešily připevnění serv SOP a VOP v trupu?Někde jsem četl že někdo to vyřešil dřevěnými količky vlepenými do trupu.Nějak si to nedokážu představit.Děkuju za odpovědi


Ahoj,já je tam zapasoval a lehce zakápl,drží to skvěle.
Kolega si tam dal dř.destičku a přes ní to prošrouboval , to je určitě idálnější pro případnou výměnu.
Po pravdě jsem toto moc neřešil , Epp... :-)
Futaba T10 CG
Uživatelský avatar
Papajik
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 25.06.2009 0:00
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

#107 Příspěvek od Papajik »

Někde jsem viděl že ty serva zalepily tavnou pistolí.Asi to udělám podobně.Další věc je motor.Koukal jsem že tu většina má nějaké TR 35-30,jinde mají TR35-36 a viděl jsem i jedince co měli TR35-42.Jak to lítá Vám?
Lazariny
Příspěvky: 223
Registrován: sob 08.03.2008 0:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#108 Příspěvek od Lazariny »

Papajik píše:Někde jsem viděl že ty serva zalepily tavnou pistolí.Asi to udělám podobně.Další věc je motor.Koukal jsem že tu většina má nějaké TR 35-30,jinde mají TR35-36 a viděl jsem i jedince co měli TR35-42.Jak to lítá Vám?


TR 3530 SK - lítá skvěle :wink:
Futaba T10 CG
Uživatelský avatar
norinco
Příspěvky: 62
Registrován: stř 26.03.2008 0:00
Bydliště: Slatiňany (Východní Čechy)

fotky

#109 Příspěvek od norinco »

Díky Lazariny za ty fotky. Máš zajímavý forichtuňk na mustanga. Přemýšlel jsem na co ho dát a pak mě napadly ty lahváče viz fotky:

http://img26.imageshack.us/img26/1508/fotografie237.jpg

http://img180.imageshack.us/img180/3697 ... fie238.jpg

BTW měl bych jeden dotaz. Asi jsem úplně blbej, ale fakt si s tím nevím rady. Kromě tohoto Mustanga mám ještě na takový to pohodový létání (na baterku to vydrží ve vzduchu i přes hodinu) větroně - Radian, taky od Parkzone (obě éra jsou tovární výroby, tzv RTF). Oba modely ovládám jedním vysílačem DX5e. No a teď jádro problému. Když přitáhnu knipl výškovky k sobě u Mustanga se správně výškovka zvedne, ale u toho Radiana se vychýlí dolů.
Takže musím stále přehazovat reverse u výškovky, když nejprve létám s jedním a pak s druhým. Mám ale strach, že na to někdy zapomenu. Nešlo by to nějak vyřešit na letadle?
Díky moc za radu Nor
Wild Hawk -> Radian -> P-51D Mustang BL
Uživatelský avatar
Papajik
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 25.06.2009 0:00
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

#110 Příspěvek od Papajik »

Možná blbá odpověď ale nepomhlo by otočit servo o 180° u jednoho z modelů?
Lazariny
Příspěvky: 223
Registrován: sob 08.03.2008 0:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: fotky

#111 Příspěvek od Lazariny »

Není za co , řešil jsem to taky ale moji dobří kolegové mi poradili a díky jim za to :wink:
Flašky jsou legrační ale co někdo to hodí na prsty a je to.. :wink:

To moje je bývalý držák na truhlíky s kytkama :lol:

každopádně by jsi toho dolnoplocha měl vyvažovat kabinou dolů ale pokud ti to lítá v pohodě tak to nech..

S tím problémem ti bohužel neporadím , Spektrum DX5 neznám!
Ale je to zvláštní , zapomenout nesmíš - já i když vím že se mi reverz prohodit nemůže(nebo by neměl) tak si vždy vše před každým letem kontroluji , takhle jsem to jednou nezkontroloval a EG byl na dvě půlky - ale to bylo špatně nastavené ode mě při prvním zalétávání,samo ne.
Futaba T10 CG
Uživatelský avatar
Rajny
Příspěvky: 1055
Registrován: úte 16.09.2008 0:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#112 Příspěvek od Rajny »

jsou dve moznosti jak to vyresit :-)

bud si koupis lepsi radio, ktery ma pamet na vic modelu

nebo

jak psal papajik, otocit servo o 180 stupnu, nemusis cely servo pokud je tam zadelany, ale staci je paka o 180 stupnu
Uživatelský avatar
norinco
Příspěvky: 62
Registrován: stř 26.03.2008 0:00
Bydliště: Slatiňany (Východní Čechy)

přemet

#113 Příspěvek od norinco »

Ahoj chlapi, zkoušeli jste někdo s tímhle letadlem provést opačný přemet, tzn. ten jak se začíná směrem dolů? Minulý model jsem při tomto prvku zrušil... a to jsem měl dostatečnou výšku.
Wild Hawk -> Radian -> P-51D Mustang BL
Uživatelský avatar
Kovboj
Příspěvky: 3424
Registrován: pon 19.07.2004 0:00
Bydliště: kousek od Hradec Králové

#114 Příspěvek od Kovboj »

Papajik píše:Možná blbá odpověď ale nepomhlo by otočit servo o 180° u jednoho z modelů?


Nebo koupit elektronický revers a dát ho mezi servo a přijímač.
Uživatelský avatar
norinco
Příspěvky: 62
Registrován: stř 26.03.2008 0:00
Bydliště: Slatiňany (Východní Čechy)

létání

#115 Příspěvek od norinco »

Tak jsem na radu Lazarinyho vyvážil Mustanga kabinkou dolů a rozdíl je znát. Před tím to bylo moc těžké na čumák, teď se letové vlastnosti ještě o něco zlepšily.
Zkusil jsem i ten opačný přemet, tzn. ten jak se začíná směrem dolů a úplně v pohodě. Mustang s tím nemá jediný problém.

Chtěl bych se zeptat ještě všech letců s tímto modelem. Jak se vám zdá to uchycení křídla k trupu. Ten jeden šroubek není zrovna nejspolehlivější řešení. Utáhl jsem ho na fest, ale stejně se křídla trošku vyklaj.
Mám docela strach, aby se ten šroubek při nějakém agresivnějším letu nevytrhl...
Nor
Wild Hawk -> Radian -> P-51D Mustang BL
Lazariny
Příspěvky: 223
Registrován: sob 08.03.2008 0:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: létání

#116 Příspěvek od Lazariny »

Tak super že je to po tom vyvážení lepší 8)

Mě se malinko taky vaklá kříldlo , ale na to že to je bublinka tak pohoda.
Ten šroubek drží dostatečně,když se na to podíváš tak to kolegové z Parkzone udělali celkem na výbornou :lol:

Neboj to se rozloží jedině až na zemi :lol: :lol:
Futaba T10 CG
Lazariny
Příspěvky: 223
Registrován: sob 08.03.2008 0:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: létání

#117 Příspěvek od Lazariny »

Tak super že je to po tom vyvážení lepší 8)

Mě se malinko taky vaklá kříldlo , ale na to že to je bublinka tak pohoda.
Ten šroubek drží dostatečně,když se na to podíváš tak to kolegové z Parkzone udělali celkem na výbornou :lol:

Neboj to se rozloží jedině až na zemi :lol: :lol:
Futaba T10 CG
Uživatelský avatar
norinco
Příspěvky: 62
Registrován: stř 26.03.2008 0:00
Bydliště: Slatiňany (Východní Čechy)

batery

#118 Příspěvek od norinco »

Chtěl bych se chlapi ještě optat, jestli víte... Když mám tu tovární výbavu v Mustangu (viz odkaz)
http://parkzone.com/Products/Default.as ... ID=PKZ1880

Jakou tam můžu dát nejsilnější baterku?
Wild Hawk -> Radian -> P-51D Mustang BL
Lazariny
Příspěvky: 223
Registrován: sob 08.03.2008 0:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: batery

#119 Příspěvek od Lazariny »

Myslíš asi kapacitu aku.. :roll:
Tak to ti nepovím , já to mám osazené TGY takže netuším co tam je za vybavení od PZ..
př.já mám aku 3S 2200 mAh , to by neměl být problém i pro tebe.
Futaba T10 CG
Uživatelský avatar
norinco
Příspěvky: 62
Registrován: stř 26.03.2008 0:00
Bydliště: Slatiňany (Východní Čechy)

Karambol

#120 Příspěvek od norinco »

Tak jsem v neděli vyzkoušel odolnost našeho Mustanga. V nízké výšce, za přispění silnějšího větru, se mi nepovedl výkrut a Mustang byl během mžiku na zemi.
Rána jak z děla, ještě se z toho zakouřilo... (později jsem zjistil, že to byl zvířený prach, nikoliv požár). Už z dálky jsem viděl, že křídlo leží cca
metr od trupu, který byl na dva kusy.
Stav havárie byl následující: Trup se rozlomil v místě baterie, s tím, že ten ochranný plast kolem motoru se roztříštil na kousky.
A křídlo se vytrhlo z trupu i s tím pouzdrem, do kterého byl zašroubován šroub. Takže samotný šroub drží v tom pouzdru opravdu pevně.
Je mi ale záhadou, že vrtule a ten kužel jsou netknutý. Jinak se zdá, že elektronické součastky jsou také v pořádku.
Tak mám co spravovat...
Wild Hawk -> Radian -> P-51D Mustang BL
Odpovědět

Zpět na „Letadla - začátečník“