T-rex 450 Pro - zkušenosti
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Převody používám z HD 1810 ( myslím že je to správně ), plastový za cca 100 peněz. Jsou stejné.
Jinak se mi ( pokud nestihnu autorotaci ) vždy střihne šroub držící rotorovou hlavu na hřídeli a nebo stejný šroub na hlavním kole. Dost to ušetří. Šikmáčům se povedlo nevědomky vytvořit deformační bod.
Bezpádlovku jsem sháněl, protože jsem ji chtěl ještě tento týden zprovoznit a odladit. Bohužel nesehnal. Je objednána z venku. Teď odjíždím služebně pryč. 4.Května se vracím a bezpádlovka na mě bude čekat. Pak se hned do toho pustím.
Jinak se mi ( pokud nestihnu autorotaci ) vždy střihne šroub držící rotorovou hlavu na hřídeli a nebo stejný šroub na hlavním kole. Dost to ušetří. Šikmáčům se povedlo nevědomky vytvořit deformační bod.
Bezpádlovku jsem sháněl, protože jsem ji chtěl ještě tento týden zprovoznit a odladit. Bohužel nesehnal. Je objednána z venku. Teď odjíždím služebně pryč. 4.Května se vracím a bezpádlovka na mě bude čekat. Pak se hned do toho pustím.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Ahoj, uz jsem tu psal s mim problemem ohledne smajdani hl. ozubeneho kola k nahonu vrtulky (autoratacni). Ale koukam, ze nejsem jediny kdo si obcas skrtne vrtulkou o neco (u me snih a trava
) a vzdy me to osekalo zuby na na ozub. kolecku ktere prileha k autoratacnimu kolu. Nekdo tu psal, ze pri skrtnuti jen zarovna listy a je to v cajku, coz me trosku irituje, protoze jak mile si ja skrtnu, zuby jdou vzdy dolu. A tak se ptam jestli to muze mit neco spolecneho se smajdanim autorotacniho kola nebo je neco jineho sptane ?
Diky
Diky
Kdysi dávno:
T-Rex 450 Pro
Hitec Optic 6 Jeti Duplex
T-Rex 450 Pro
Hitec Optic 6 Jeti Duplex
cosmoun píše:Ahoj, uz jsem tu psal s mim problemem ohledne smajdani hl. ozubeneho kola k nahonu vrtulky (autoratacni). Ale koukam, ze nejsem jediny kdo si obcas skrtne vrtulkou o neco (u me snih a trava) a vzdy me to osekalo zuby na na ozub. kolecku ktere prileha k autoratacnimu kolu. Nekdo tu psal, ze pri skrtnuti jen zarovna listy a je to v cajku, coz me trosku irituje, protoze jak mile si ja skrtnu, zuby jdou vzdy dolu. A tak se ptam jestli to muze mit neco spolecneho se smajdanim autorotacniho kola nebo je neco jineho sptane ?
Diky
A nemáš moc utažené listy na vrtulce.....?? - možná by stačilo je malinko povolit .......
NEBE - PEKLO - RÁJ (...prej zlatá prostřední cesta
...)
T-rex 500 CF-> po ráně ->GF
AURORA 9
easy copter XS metal (na domácí acro)
T-rex 500 CF-> po ráně ->GF
AURORA 9
easy copter XS metal (na domácí acro)
cosmoun píše:Ahoj, uz jsem tu psal s mim problemem ohledne smajdani hl. ozubeneho kola k nahonu vrtulky (autoratacni). Ale koukam, ze nejsem jediny kdo si obcas skrtne vrtulkou o neco (u me snih a trava) a vzdy me to osekalo zuby na na ozub. kolecku ktere prileha k autoratacnimu kolu. Nekdo tu psal, ze pri skrtnuti jen zarovna listy a je to v cajku, coz me trosku irituje, protoze jak mile si ja skrtnu, zuby jdou vzdy dolu. A tak se ptam jestli to muze mit neco spolecneho se smajdanim autorotacniho kola nebo je neco jineho sptane ?
Diky
Já jsem minulý víkend také škrtnul vrtulkou o krtinu na trávě (fakt jen lehce a zuby byly v háji. Autorotační kolo mi také trochu šmajdá. Podle mně je lepší, když se ojede jen to kolečko a ne nic dalšího. Nevím, jak kdo narovnává listy, ale já když škrtnu, zuby jdou také vždy dolů, takže bych v tom problém neviděl, hold někde to povolit musí...Jinak Trexík je super, když ho srovnám s minititanem, létá se mi s ním o hodně lépe.
1ondra9 píše:cosmoun píše:...
A nemáš moc utažené listy na vrtulce.....?? - možná by stačilo je malinko povolit .......
Nene, listy jsou utazene akorat (doufam), pokud se zadni rotor zastavi listy se sami vlastni vahou sklopi dolu (teda jeden uplne a jeden tak na pul).
Ricos píše:...
Na jednu stranu jsem taky rad, ze to neznici nic jineho, ale precejenom kolecko za 150,- (vcetne hridelky a sikmeho ozub.) a co start to v podstate nove (jsem zacatecnik), ikdyz ty skrtance nejsou urcite brutalni, spis naopak, nekdy se mi zda ze sem si ani skrtnout nemohl. Tak proto zjistuji jak je to a neni-li problem jeste nekde jinde. Jinak vule jsou, aspon myslim taky v cajku, asi bych to svedl na to smajdani, kdyz nemaji zuby plny kontakt a vznikne byt mali odpor hned je to utrhne (aspon tak si to vysvetluji).
Kdysi dávno:
T-Rex 450 Pro
Hitec Optic 6 Jeti Duplex
T-Rex 450 Pro
Hitec Optic 6 Jeti Duplex
- Kenny McCormick
- Příspěvky: 3250
- Registrován: pát 28.08.2009 0:00
- Bydliště: Prešov, SK
To ja jsem psal, ze jsem si vyjmecne skrtl (ted uz pristavam spis na predni lyziny), ale to skrtnuti bylo vzdy o hladky beton a opravdu jen mirne, bylo to jen slyset a na vrtulce potom videt jen zanedbatelne.
Myslim, ze sikmy kolo autorotace nemuze delat problem o kterym mluvis, skrtas proste moc. Ja bych v trave ani na nezpevnenym podkladu nepristaval. Jinak jsem na videich videl, ze nekdo si pro zacatky dava dozadu pingpongac na spici ploutve.
Myslim, ze sikmy kolo autorotace nemuze delat problem o kterym mluvis, skrtas proste moc. Ja bych v trave ani na nezpevnenym podkladu nepristaval. Jinak jsem na videich videl, ze nekdo si pro zacatky dava dozadu pingpongac na spici ploutve.
To já na trávě přistávám/vzlítávám pořád a nic.
Před vzletem najdu místo, aby byl ocas výše. Při přistání je to horší, ale dosedám na autorotacia spíš na předek, s tím, že mám povolenou zadní vrtulku - zatím OK.
Před vzletem najdu místo, aby byl ocas výše. Při přistání je to horší, ale dosedám na autorotacia spíš na předek, s tím, že mám povolenou zadní vrtulku - zatím OK.
Spectrum DX6iBlade mSRT-Rex250, T-Rex450PRO, T-Rex500Hyperion 0610i Duo IIa mnoho dalšího.
- pkotatko
- Příspěvky: 6687
- Registrován: sob 13.01.2007 0:00
- Bydliště: Berounsko
- Kontaktovat uživatele:
Je to tak, nemlátit o zem, vybrat heliport, a případně prodloužit ocasní ploutev. Já lítám z posekaný trávy na letišti, občas si taky lehounce škrtnu, na listech vrtulky jsou vidět stopy po trávě a převody drží. Tím šmajdajícím kolem to rozhodně není. Neviděl jsem kolo který by více či méně nešmajdalo.
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Létám toho trex 450pro od konce září a zatím jsem do něj nedal ani korunu (toto prohlášení se mi určitě následně vymstí). Občas jsem při přistání taky něco chytil, buď to se mi namotala tráva nebo její tvrdší seschlé provedení. Nicméně pokud mohu poradit ohledně eliminace škod, je skutečně dobré již od počátku učení se létat používat autorotaci. Zkrátka třeba metr nad povrchem vypnout motor. Jde to i z velké výšky, ale s modeleme této velikosti je to skutečně náročné, ale ten metr byl mohl zvládnout každý. Nevím jaké zkušenosti mají ostatní, ale jelikož jsem se naučil přistávat autorotací již od počátku určitě mi to hodně škod eliminovalo a možná bych měl dnes i problém přistát se zepnutým pohonem. Takže za sebe pokud mohu doporučit tak autorotovat při každém přistání.