Blade SR
no s tim ze se zvaldne msr a presupacis na sr, tak to si nemyslim... proste sr tak hodny vrtas zase neni, je asi hodnejsi nez cp, ale chce to aspon chvili na simulator, nebo, aby pres kabel byl nekdo zkusenej pripojenej jinak se rozhoupe a je vcudu
jinak se slabymi misty na sr, zadni vrtulka, hlavni kolecko, jinak ostatni veci vcelku drzi, zatim 
demolátor píše:Chtěl jsem se zeptat, co se dá nastavit na vysílači k blade sr např oproti dx6i???
Na vysílači je 10 přepínačů, pomocí kterých lze jednotlivé funkce vypnout / zapnout. Možnosti nastavení jsou okopírované z anglického manuálu ale snad to bude jasné (z českého se mi to sem nechce celé přepisovat
Dip Switch 1*
Up – Channel 1/Throttle channel reversed
Down – Channel 1/Throttle channel normal
*For safety, channel 1/throttle channel reversing can only be changed when the transmitter is powered off. All
other dip switch positions/functions can be changed while the transmitter is powered on.
Dip Switch 2
Up – Channel 2/Aileron channel reversed
Down – Channel 2/Aileron channel normal
Dip Switch 3
Up – Channel 3/Elevator channel reversed
Down – Channel 3/Elevator channel normal
Dip Switch 4
Up – Channel 4/Rudder channel reversed
Down – Channel 4/Rudder channel normal
Dip Switch 5
Up – Channel 5/Gear channel reversed
Down – Channel 5/Gear channel normal
Dip Switch 6
Up – Channel 6/Pitch channel reversed
Down – Channel 6/Pitch channel normal
Dip Switch 7
Up – Helicopter Mode (Channel 6 becomes
pitch channel)
Down – Airplane Mode (Channel 6 becomes an extra aileron channel)
Dip Switch 8*
Up – 120-degree Cyclic Collective Pitch Mixing (CCPM)
Down – Standard mixing
*Only functions when in helicopter mode.
Dip Switch 9*
Up – Rudder/Elevator mixing
Down – No mixing
*Only functions when in airplane mode, and no function if switch 10 is in the up position.
Dip Switch 10*
Up – Elevator/Aileron mixing
Down – No mixing
*Only functions when in airplane mode, and no function if switch 9 is in the up position.
pzn16 píše:Pro off: Už máš nové listy a SR po opravě? Jaké listy jsi použil nebo použiješ?
SR je po opravě jen listy mám zatím původní ony nebyly nakonec moc poničené, odnesla to hlavně fólie - sundal jsem z nich fólii zkontroloval přebrousil (zalepil pár podélných prasklin a vytmemil okousání na konci), chystám se je znovu potáhnout, nicméně na cestě mám taky tyhle plasťáky http://www.rcking.eu/rotorove-listy/2900-ea-044-w.html tak uvidím, dám vědět
Zalítnuté to ještě nemám, dělal jsme to včera večer. Jo a u Pedsky jsem Blejdíkovi na usmířenou za necelé pětikilo koupil baterku Hyperion 3S/25C 850 mAh, na tu jsme taky zvědavej
PS: včera v podvečer jsem poprvé na jaře vyndal TREXíka a skončilo to taky pěknou jebou, blbej tejden
k tem baterkam.. ja jsem to stou origo baterkou nedokazal vyvazit, ma asi 80g a podle navodu co jsem tady nekde prectl, vzit za hlavu dat na lezacku do vodorovna aby se nekam neprevracel, dal jsem 1000 hyper. 35C co ma asi 100g, tak to bylo lepsi... a jeste k tem ceckam, i s tou 35C byla baterka vcelku teploucka a to nelitam, jen se to snazim udrzet nekde nad zemi 
off píše:nicméně na cestě mám taky tyhle plasťáky http://www.rcking.eu/rotorove-listy/2900-ea-044-w.html tak uvidím, dám vědět
Takže:
- tyhle plasťáky jsou jednak strašně těžké, a jednak o centimetr delší, což na první pohled nevadí, ale na druhý bohužel ano - při prokmitnutí seknou spodní část svislého stabilizátoru.
- pak jsem zkošel tyhle: https://www.rczona.cz/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=916&category_id=106&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26&lang=cz, ty jsoufakj, ale je s nimi vrtulníček daleko míň stabilní, ale fakt DALEKO míň
- takže jsem skončil u těch originál lupenů a přestože jsou o kolo dražší, objednal jsem nakonec tyhle origoš ještě jedny, fakt je to z hlediska stability někde jinde.
zdravim, chtel jsem se zeptat na takovou vec, na ovladani je prepinani vychylek "HI" - "LO", kdyz mam prepnnuto na "lo" tak se zacne vrtulnik zvedat tak tak v pulce plynu, kdyz dam na "hi" tak az skoro plne nahore plynu... asi trosku tusim ze by to zrejme melo souviset s nejakym natacenim listu, ale nejak se v tom nedokazu zorientovat, neni to nekde jednoduse popsane jak to ma fungovat a jak a kde se to nastavuje... dekuju
Yoshi.CZ píše:Pul kila je tak na bezvětří ... ale spis do haly ... navíc ono to na tom videu vypadá snadno a stabilní ale ten typek evidentne umi létat takže těžko říct co to udělá v rukou začátečníka a v mírném vanku ???
V kazdem případe doporučuji všem počkat až tomu vychytaji mouchy ... mSR jich taky par mělo ;-(
A u mSR je nějaká "verze" kde mouchy vychytali, nebo jak to myslíš ?
pns píše:zdravim, chtel jsem se zeptat na takovou vec, na ovladani je prepinani vychylek "HI" - "LO", kdyz mam prepnnuto na "lo" tak se zacne vrtulnik zvedat tak tak v pulce plynu, kdyz dam na "hi" tak az skoro plne nahore plynu... asi trosku tusim ze by to zrejme melo souviset s nejakym natacenim listu, ale nejak se v tom nedokazu zorientovat, neni to nekde jednoduse popsane jak to ma fungovat a jak a kde se to nastavuje... dekuju
Pravý přepínš (Hi-Lo) by neměl mít vliv na to co píšeš - měl by se týkat jen cykliky a podle mě jen ořezává výchylky - odhadem přepíná mezi cca 70 a 100% výchylek...
Naposledy upravil(a) off dne čtv 15.04.2010 20:58, celkem upraveno 1 x.