Tak jsem se nechal zviklat vesměs kladnými ohlasy na tento stroj, ale bohužel po 1 dni zkoušení se nedá říct že bych byl nějak nadšený.. Je to nepochybně tím, že co se týče 4-kanálu tak jsem úplný začátečník a let s 3-kanálem koaxem to nepřipomíná ani náhodou. Proto chci varovat všechny zelenáče, kteří nemájí s pilotáží 4-kanálu žádné zkušenosti a nemájí na výcvik dostatečně veliký prostor, ať si to raději rozmyslí
Při pokusech v menším prostoru se vám totiž bude dít následující:
1. Nebudete vědět jaký mód ovládání zvolit, aby se vám to lépe řídilo, ale nakonec zjistíte, že je to fuk, že to neuřídíte ani s jedním
2. Hned po startu než se stačíte rozkoukat a promyslet kterou páčkou kam hýbnout tak už je zpavidla pozdě a následuje nepříjemný pohled na havarující stroj.
3. Prakticky hned po prvním pádu se ulomí něco na "podvozku" , protože
už při pohledu na zpracování je jasné, že tyhe tyčky toho moc nevydrží. Nechápu proč tuto kritickou část neudělali silnější.. nějaký ten gram navíc by vrtulník jistě zvládl.
4. Když už se vám podaří jakž takž viset a hned po vteřině nehavarujete, začne vám vadit poměrně výrazný trvalý náklon na stranu.. Vrtulník vypadá nemocně a nakople, ale prej je to normální..
5. Nejdřív zkoušíte lítat jako s 3-kanálem (bez klonění) , ale jak brzo zjistíte,
vrtulník se při bočení chová velice podivně a i obyčejná otočka (obzvlášt rychlejší) podle svislé osy může kvůli nečekaným pohybům vpřed a vzad vést ke karambolu..
Nicméně podle videí a youtube je vidět že se s tím dá lítat hezky, takže
určitě je to v rukách.. jen varuju naprosté začátečníky, že to moc sranda
není (ani na malé výchylky) a jestli si chcte v klidu zalétat po pokoji, tak
bych radši volil KOLIBRI V4.
Nejvíc mi asi vadí příliš subtilní podvozek a pak trvalý náklon ke straně..
Nezkoušeli jste s tím náklonem něco dělat?? Fakt to vypadá nehezky.
Snad se to naučím řídit než to uplně rozsekám
