Easycopter V4.5 COLIBRI
-
vasin
- Příspěvky: 428
- Registrován: pon 20.08.2007 0:00
- Bydliště: Holice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Tak problém se zadním motorkem už asi dorazil i ke mě, musím mít vytrimováno hodně vpravo, ale někdy se to jakoby vrátí do normálu a pak nestíhám točit doleva .o)
Tak nevím zda je motor úplně v háji, nebo zda by stačilo motorek třeba jen promáznout?
Zajímavé na tom je že to bylo po transportuv kufru, před tím nic a po vybalní tohle.
I když musím uznat, že se celej kolibrik chová divně, jakoby hůř než na začátku, je víc nestabilní víc neposednej. Nevím zda to je mými opravami (vše origo díly) a jen to neumím správně sladit (např délky táhel a tak) a nebo úplně něčím jiným. Fakt nevím.
Tak nevím zda je motor úplně v háji, nebo zda by stačilo motorek třeba jen promáznout?
Zajímavé na tom je že to bylo po transportuv kufru, před tím nic a po vybalní tohle.
I když musím uznat, že se celej kolibrik chová divně, jakoby hůř než na začátku, je víc nestabilní víc neposednej. Nevím zda to je mými opravami (vše origo díly) a jen to neumím správně sladit (např délky táhel a tak) a nebo úplně něčím jiným. Fakt nevím.
Torro 900, HomeMade F3K(létá na svahu), F3K TurboGladiator, Tornado XX, Motýl (Lynx), 2M (e-větroň)
tomqw píše:jojo mám se co učit.
Vzhledem k tomu že jsem samouk napadá mě, nemáte někdo nějakej link kde je něco o teorii lítání s helinou?
Koukni na tyto stránky :
http://zd.wwwcity.cz/zd/TeorieLetuHeli.htm
vasin píše:Tak problém se zadním motorkem už asi dorazil i ke mě, musím mít vytrimováno hodně vpravo, ale někdy se to jakoby vrátí do normálu a pak nestíhám točit doleva .o)
Když musíš vytrimovat doprava, tak snižuješ otáčky (výkon) = motor relativně zdravý. Naopak potřeba trimovat doleva, neboli točit doleva, tak zvyšuješ otáčky (výkon) zadního motorku = motor slábne, špatný.
Doufám, že se nepletu, jestli jo, tak mě opravte.
Nevíte někdo jakej je rozdíl mezi nine eagles solo pro a solo pro II?Mně to připadá,že se liší jenom barvou.Nekupoval už jste někdo náhradní díly na kolibříka ze zahraničí?-a když tak od kud.Tady u nás se asi fakt už nic sehnat nedá.Tu hlavní hřídel jsem provrtal trochu křivě,proto mi to s tím pevným drátkem nefunguje.
Postovne zdarma
NA rcking.eu jsou nahradni dily na colibri v4.5 a jedna vychytavka. Nabizeji postovne zdarma. Je to overeny. Me to prislo bez postovnyho, akorat tam nebyla zadna faktura, takze si to z dani odecist nemuzete
Jinak ceny jsou tam oproti napr telink.eu rozdilny. Neco je tam drazsi, neco zase levnejsi. Kazpodadne rcking.eu vitezi.
P.S. ližiny mě rupli už druhý. a unašeč křídel taky moc dlouho nevydržel, ale ram schzytal pozehnane.
P.S. ližiny mě rupli už druhý. a unašeč křídel taky moc dlouho nevydržel, ale ram schzytal pozehnane.
Přesně tak, už jsem to tu psal před pár dny, na rcking.eu mají všechno a přišlo mi to za 36 hodin od objednání!
micey: Je tam rozdíl akorát v barvě kabinky, podvozku a listů, jinak je to identický vrtulník.
micey: Je tam rozdíl akorát v barvě kabinky, podvozku a listů, jinak je to identický vrtulník.
CoperX 450 SEV2 (kopie T-rex), Esky Honey Bee, Esky LamaV4, Free Spirit Solo, Free Spirit Solo Pro, RealFlightSimulator G4.5
(a od E-flite mi nesmí nic do baráku!)
(a od E-flite mi nesmí nic do baráku!)
micey007 píše:Nevíte někdo jakej je rozdíl mezi nine eagles solo pro a solo pro II?Mně to připadá,že se liší jenom barvou.Nekupoval už jste někdo náhradní díly na kolibříka ze zahraničí?-a když tak od kud.Tady u nás se asi fakt už nic sehnat nedá.Tu hlavní hřídel jsem provrtal trochu křivě,proto mi to s tím pevným drátkem nefunguje.
nejlevnější díly jsou asi tady
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... tegory=359
a pokud dáš do balíčku jen 100gramu tak je pošta za 3dolary a vyplatí se to rozdělit na dva když přesáhneš protože pak je pošta 8 místo 6 a zaty ceny se vyplatí předzásobyt
V4.5 COLIBRI PRO,Walkera CB100(Prodáno) Solo Pro 100 3G
HSP Flying Fish 2 Mazda RX-7 1/16
http:/
HSP Flying Fish 2 Mazda RX-7 1/16
http:/
Uvolněná cyklika?
Ahoj,
potřeboval bych poradit po několikátém pádu se mi uvolnily takové ty táhla z kloubů které vedou od cykliky k vrtuli a k pádlům nad vrtulí.
Uvolnily se v kloubu na pádlech . Vrátil jsem to zpět, ale od té doby vrtulník stále couvá a hrozně kmitá. Všimnul jsem si že cyklika je hodně volná na hlavní hřídeli a podle mě je nakloněná moc dozadu a spadlá dost dole.
Má být cyklika nějak zajištěná proti vertikálnímu posunu směrem dolů?
Má se úplně volně hýbat nahoru a dolu, myslel jsem že se jen naklání ?
Nemohl by mi to někdo nafotit jak jsou tam ty táhla správně a trochu to popsat?
Předem moc dík, je to můj první vrtulník a tak moc nevím co stím.
Tomáš
potřeboval bych poradit po několikátém pádu se mi uvolnily takové ty táhla z kloubů které vedou od cykliky k vrtuli a k pádlům nad vrtulí.
Uvolnily se v kloubu na pádlech . Vrátil jsem to zpět, ale od té doby vrtulník stále couvá a hrozně kmitá. Všimnul jsem si že cyklika je hodně volná na hlavní hřídeli a podle mě je nakloněná moc dozadu a spadlá dost dole.
Má být cyklika nějak zajištěná proti vertikálnímu posunu směrem dolů?
Má se úplně volně hýbat nahoru a dolu, myslel jsem že se jen naklání ?
Nemohl by mi to někdo nafotit jak jsou tam ty táhla správně a trochu to popsat?
Předem moc dík, je to můj první vrtulník a tak moc nevím co stím.
Tomáš
Od cykliky jde tvarované táhlo nahoru ke krátké páce na rotoru. Z druhého konce této páky jde táhlo nahoru ke stabiliátoru.
U větších vrtulníků je asi vždy cyklika pevně na hřídeli. U těchto malých vrtulníků je použita plovoucí cyklika, která se volně pohybuje všemí směry i nahoru a dolů. V klidu tu jsou neskutečné vůle, které se při letu vymezí a ku podivu to funguje.
Tento vrtulník je vyráběn hodně převážený vpřed. Proto – aby vrtulník v základní poloze neletěl dopředu ale visel na místě – je v základní poloze cyklika hodně skloněna vzad.
.
Přehled vrtulníků: http://www.ajgl.cz/vrtulniky