Easycopter V4.5 COLIBRI

Vrtulníky do velikosti 450
Odpovědět
Zpráva
Autor
vasin
Příspěvky: 428
Registrován: pon 20.08.2007 0:00
Bydliště: Holice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

#166 Příspěvek od vasin »

Tak problém se zadním motorkem už asi dorazil i ke mě, musím mít vytrimováno hodně vpravo, ale někdy se to jakoby vrátí do normálu a pak nestíhám točit doleva .o)

Tak nevím zda je motor úplně v háji, nebo zda by stačilo motorek třeba jen promáznout?

Zajímavé na tom je že to bylo po transportuv kufru, před tím nic a po vybalní tohle.

I když musím uznat, že se celej kolibrik chová divně, jakoby hůř než na začátku, je víc nestabilní víc neposednej. Nevím zda to je mými opravami (vše origo díly) a jen to neumím správně sladit (např délky táhel a tak) a nebo úplně něčím jiným. Fakt nevím.
Torro 900, HomeMade F3K(létá na svahu), F3K TurboGladiator, Tornado XX, Motýl (Lynx), 2M (e-větroň)
Uživatelský avatar
haro
Příspěvky: 3
Registrován: úte 09.02.2010 0:00
Bydliště: Praha východ

#167 Příspěvek od haro »

ahoj, no tak to na tom jsi s časem letu pořád dobře, já něco přes 4 min, pak už jed dolů

Kolik lítáte ostatní??
Uživatelský avatar
tomqw
Příspěvky: 161
Registrován: pon 20.04.2009 0:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#168 Příspěvek od tomqw »

Tak jsem podvozek slepil vteřiňákem a vyztužil proužkem plastu z kelímku od jogurtu. Byl prasklej přesně v místě kde se připevňuje k zadní části kabiny. Zatím to drží vylétal jsem 1. baterku po opravě. Není to hezlé, ale na učení je to musí stačit.
Uživatelský avatar
giff
Příspěvky: 9
Registrován: stř 10.02.2010 0:00

#169 Příspěvek od giff »

tomqw píše:jojo mám se co učit.
Vzhledem k tomu že jsem samouk napadá mě, nemáte někdo nějakej link kde je něco o teorii lítání s helinou?


Koukni na tyto stránky :
http://zd.wwwcity.cz/zd/TeorieLetuHeli.htm
flegma
Příspěvky: 15
Registrován: pát 15.01.2010 0:00
Bydliště: Brno

#170 Příspěvek od flegma »

vasin píše:Tak problém se zadním motorkem už asi dorazil i ke mě, musím mít vytrimováno hodně vpravo, ale někdy se to jakoby vrátí do normálu a pak nestíhám točit doleva .o)


Když musíš vytrimovat doprava, tak snižuješ otáčky (výkon) = motor relativně zdravý. Naopak potřeba trimovat doleva, neboli točit doleva, tak zvyšuješ otáčky (výkon) zadního motorku = motor slábne, špatný.
Doufám, že se nepletu, jestli jo, tak mě opravte.
Uživatelský avatar
tomqw
Příspěvky: 161
Registrován: pon 20.04.2009 0:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#171 Příspěvek od tomqw »

dík za link
Uživatelský avatar
micey007
Příspěvky: 60
Registrován: ned 14.02.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#172 Příspěvek od micey007 »

Nevíte někdo jakej je rozdíl mezi nine eagles solo pro a solo pro II?Mně to připadá,že se liší jenom barvou.Nekupoval už jste někdo náhradní díly na kolibříka ze zahraničí?-a když tak od kud.Tady u nás se asi fakt už nic sehnat nedá.Tu hlavní hřídel jsem provrtal trochu křivě,proto mi to s tím pevným drátkem nefunguje.
Uživatelský avatar
alda_tk
Příspěvky: 1
Registrován: ned 21.02.2010 0:00

Postovne zdarma

#173 Příspěvek od alda_tk »

NA rcking.eu jsou nahradni dily na colibri v4.5 a jedna vychytavka. Nabizeji postovne zdarma. Je to overeny. Me to prislo bez postovnyho, akorat tam nebyla zadna faktura, takze si to z dani odecist nemuzete :-) Jinak ceny jsou tam oproti napr telink.eu rozdilny. Neco je tam drazsi, neco zase levnejsi. Kazpodadne rcking.eu vitezi.


P.S. ližiny mě rupli už druhý. a unašeč křídel taky moc dlouho nevydržel, ale ram schzytal pozehnane.
Uživatelský avatar
dalik944
Příspěvky: 77
Registrován: pon 20.07.2009 0:00
Bydliště: Hranice

#174 Příspěvek od dalik944 »

Přesně tak, už jsem to tu psal před pár dny, na rcking.eu mají všechno a přišlo mi to za 36 hodin od objednání!
micey: Je tam rozdíl akorát v barvě kabinky, podvozku a listů, jinak je to identický vrtulník.
CoperX 450 SEV2 (kopie T-rex), Esky Honey Bee, Esky LamaV4, Free Spirit Solo, Free Spirit Solo Pro, RealFlightSimulator G4.5
(a od E-flite mi nesmí nic do baráku!)
Uživatelský avatar
maha007
Příspěvky: 75
Registrován: úte 17.11.2009 0:00
Bydliště: Škrovád

#175 Příspěvek od maha007 »

micey007 píše:Nevíte někdo jakej je rozdíl mezi nine eagles solo pro a solo pro II?Mně to připadá,že se liší jenom barvou.Nekupoval už jste někdo náhradní díly na kolibříka ze zahraničí?-a když tak od kud.Tady u nás se asi fakt už nic sehnat nedá.Tu hlavní hřídel jsem provrtal trochu křivě,proto mi to s tím pevným drátkem nefunguje.

nejlevnější díly jsou asi tady
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... tegory=359
a pokud dáš do balíčku jen 100gramu tak je pošta za 3dolary a vyplatí se to rozdělit na dva když přesáhneš protože pak je pošta 8 místo 6 a zaty ceny se vyplatí předzásobyt
V4.5 COLIBRI PRO,Walkera CB100(Prodáno) Solo Pro 100 3G
HSP Flying Fish 2 Mazda RX-7 1/16
http:/
Uživatelský avatar
micey007
Příspěvky: 60
Registrován: ned 14.02.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#176 Příspěvek od micey007 »

Díky za ten link,zkusím to objednat tam.Nemáte někdo zkušenost s oddělením stabilizátoru od hlavní hřídele?Drží to takovej mrněvej kolík.Nevím,jestli si můžu dovolit to vymáčknout třeba jehlou a hlavně jestli to tam pak vůbec půjde nasadit zpátky.
Uživatelský avatar
maha007
Příspěvky: 75
Registrován: úte 17.11.2009 0:00
Bydliště: Škrovád

#177 Příspěvek od maha007 »

je nato potřeba docela dost síly já to dělal kleštěma
V4.5 COLIBRI PRO,Walkera CB100(Prodáno) Solo Pro 100 3G
HSP Flying Fish 2 Mazda RX-7 1/16
http:/
Uživatelský avatar
giff
Příspěvky: 9
Registrován: stř 10.02.2010 0:00

#178 Příspěvek od giff »

Zdravím.
Další poznatky a postřehy tohoto prcka.Odlétáno cca 100 baterek,zničený podvozek a prasklá kabina obé mou vinou,ale jinak vše OK.Akorát se mě zdá,že se baterky začínají malinko nafukovat.Jdou trochu ztuha zastrčit do vrtulníčku.V letu vydrží cca 5 minut.
Uživatelský avatar
tomqw
Příspěvky: 161
Registrován: pon 20.04.2009 0:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Uvolněná cyklika?

#179 Příspěvek od tomqw »

Ahoj,
potřeboval bych poradit po několikátém pádu se mi uvolnily takové ty táhla z kloubů které vedou od cykliky k vrtuli a k pádlům nad vrtulí.
Uvolnily se v kloubu na pádlech . Vrátil jsem to zpět, ale od té doby vrtulník stále couvá a hrozně kmitá. Všimnul jsem si že cyklika je hodně volná na hlavní hřídeli a podle mě je nakloněná moc dozadu a spadlá dost dole.
Má být cyklika nějak zajištěná proti vertikálnímu posunu směrem dolů?
Má se úplně volně hýbat nahoru a dolu, myslel jsem že se jen naklání ?
Nemohl by mi to někdo nafotit jak jsou tam ty táhla správně a trochu to popsat?
Předem moc dík, je to můj první vrtulník a tak moc nevím co stím.
Tomáš
Váhy
Příspěvky: 112
Registrován: pát 26.06.2009 0:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#180 Příspěvek od Váhy »

Obrázek

Od cykliky jde tvarované táhlo nahoru ke krátké páce na rotoru. Z druhého konce této páky jde táhlo nahoru ke stabiliátoru.

U větších vrtulníků je asi vždy cyklika pevně na hřídeli. U těchto malých vrtulníků je použita plovoucí cyklika, která se volně pohybuje všemí směry i nahoru a dolů. V klidu tu jsou neskutečné vůle, které se při letu vymezí a ku podivu to funguje.

Tento vrtulník je vyráběn hodně převážený vpřed. Proto – aby vrtulník v základní poloze neletěl dopředu ale visel na místě – je v základní poloze cyklika hodně skloněna vzad.
.
Přehled vrtulníků: http://www.ajgl.cz/vrtulniky
Odpovědět

Zpět na „Heli - do 450“