Easycopter V4.5 COLIBRI

Vrtulníky do velikosti 450
Odpovědět
Zpráva
Autor
vasin
Příspěvky: 428
Registrován: pon 20.08.2007 0:00
Bydliště: Holice v Čechách
Kontaktovat uživatele:

#121 Příspěvek od vasin »

Tak tou rozlezlou cyklikou to asi není alespon mi to neprijde. Za to jsem zjistil ohle tahlo, ale i kdyz sem tak nejak narovnal porad musim mit silne vytrimovano. Tak nevim.
Torro 900, HomeMade F3K(létá na svahu), F3K TurboGladiator, Tornado XX, Motýl (Lynx), 2M (e-větroň)
Uživatelský avatar
pns
Příspěvky: 649
Registrován: pon 19.01.2009 0:00

#122 Příspěvek od pns »

dobry den, nevite jestli pasuji na sebe dily z colibry V4 a colibry V4.5?
Váhy
Příspěvky: 112
Registrován: pát 26.06.2009 0:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#123 Příspěvek od Váhy »

Možná jsou stejné: zadní motorek, táhla, ozubené kolo a ložiska. Vše ostatní je jiné.

Dá se použít baterie - když si na ni nalepíš vytahovací pásek, a možná cyklika - jestli to bude fungovat na kratších čepech.
.
Přehled vrtulníků: http://www.ajgl.cz/vrtulniky
Uživatelský avatar
giff
Příspěvky: 9
Registrován: stř 10.02.2010 0:00

#124 Příspěvek od giff »

Zdravím pánové.Pořídil jsem si taky tohoto prcka a jako úplnej RC amatér a samouk jsu s ním velice spokojenej.První pokusy o to dostat tuto věcičku do vzduchu byly hrozný,ale teď po týdnu co ho mám jsou pokroky už vidět.Lítám tak 12 baterek denně.Ale co se mě nestalo.Hned druhý den při jednom z mnoha pádů mě pruskly ližiny.A jelikož soudruzi s Číny nestačí dovážet ND tak jsem si urabil vlastní.Jsou z vodov.izolace a mám je ke spodku přilepený oboust.lep.páskou.Neváží to prak.nic a jsou nezničitelné a létám o 100šest dál.Přikládám 2 fota svého výtvoru.
http://giff.rajce.idnes.cz
Dawyx
Příspěvky: 33
Registrován: pát 01.01.2010 0:00
Bydliště: Ostrava

#125 Příspěvek od Dawyx »

Tak tohle byl teda velice originální nápad :-D, vypadá to dobře, jako nějáké letadlo :-D
Huan Qi HQ 827 Dragon
Easycopter V4.5 PRO Profipack
www.vrtasy.blog.cz
Uživatelský avatar
dk_line
Příspěvky: 2
Registrován: pát 12.02.2010 0:00

#126 Příspěvek od dk_line »

tak jak jsem byl ze zacatku celkem nadsenej z tohoto vrtase, tak me sklamal kvalitou a vydrzi zadnich motorku. Aniz bych s nim nekde vedomně prastil, tak asi po 15 baterkach se odporoucel zadni motor. Z vypetim poslednich sil jsem sehnal snad posledni novy ocas s motorem v republice, ale i ten se zhruba po 10ti baterkach bez pardonu odporoucel. Oba pouzite zadni motory zhruba po 1/2 minute letu ztrati vykon a vrtas se zacne bezmocne tocit. Vytrimovat to samozrejme uz nejde.

Vypada to, ze se tak stane po mirnem zahrati motorku, kdy ztrati vykon a neni pak schopnej uz udrzet ocas na svem miste. Vzhledem k tomu, ze uz nikde v republice nejsou nahradni dily, tak zkusim objednat jeste venku a pokud nevydrzi ani treti motor trosku vic, tak jde vrtas z domu.

Stalo se mi to pred casem i na Blade msr, ale ten uz v pohode lita snad 50baterek. Premyslim, ze tam zkusim napasovat motor z Blade, pripadne se pokusim na Colibrika nejak napasovat i jeho celou hlavu i s ocasem... Jen se mi nelibi, ze cena nahradnich dilu je nekde jinde, coz se mi u colibri velice libilo.
Uživatelský avatar
pns
Příspěvky: 649
Registrován: pon 19.01.2009 0:00

#127 Příspěvek od pns »

zdravim, nevite jestli by nejak neslo udelat, aby na vysilacce pri modu2, klopeni bylo na levo a toceni na pravo?
Uživatelský avatar
dk_line
Příspěvky: 2
Registrován: pát 12.02.2010 0:00

#128 Příspěvek od dk_line »

Váhy píše:Možná jsou stejné: zadní motorek, táhla, ozubené kolo a ložiska. Vše ostatní je jiné.


Ten zadni motorek taky neni stejny, V4.5 ma zadni motorek o dost mensi nez jsou oba motory na V4, a s tim ozubenym kolem si taky nejsem uplne jistej, mzslim ze je tam jinej pocet zubu. Stejna situace je s motory i u Blade mcx a msr
Uživatelský avatar
vasek
Příspěvky: 144
Registrován: stř 04.04.2007 0:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#129 Příspěvek od vasek »

Zdravím,
Kolibříka v4.5 mám necelých 8 dní (můj první mixérek), odlétáno přes 80 letů. Když jsem dneska musel sundat kabinku kvůli opravě prasklého podvozku (v místě kde se stýká s držákem baterky - slepil jsem vteřiňákem a z obou stran vyztužil kousky plastu z kelímku od jogurtu) nastavil jsem zároveň vůli serv přitlačením těch černých kotoučků na osičkách. Vůli jsem nechal jen tak, aby tam nějaká zůstala. Výsledek nad očekávání - let se zklidnil řízení zpřesnilo. Doporučuji.
Vašek
Uživatelský avatar
giff
Příspěvky: 9
Registrován: stř 10.02.2010 0:00

#130 Příspěvek od giff »

Zdravím.Mám tohoto prcka 8 dní,nalétáno asi 50 baterek a až na ulomený ližiny zatím žádnej problém;a těch pádů.Asi umím dobře padat :lol: :lol:
ND díly už mám taky preventivně objednaný,ale podle vašich skušeností asi doobjednám ten zadní ocas.Jinak postupně trénuju základy ovládání.Už trochu zvládám let s čumákem od sebe,teď se učím lítat s čumákem ke mě.
Uživatelský avatar
Yetti
Příspěvky: 3
Registrován: pát 12.02.2010 0:00
Bydliště: KA

#131 Příspěvek od Yetti »

Na vánoce jsem dostal "heli" XS Copter Metal. Nabil baterii, vyklidil půl obýváku :-) a zkusil co udělají moje olšové ruce s touto technikou. No, co budu vykládat, žádný učený z nebe nespadl a pilotem se člověk jen vlastnictvím nějakého éra nestává. Přesto jsem po několika pokusech připomínajících řízení RC žáby vzlétl a snažil se model ovládat. Po vybití jedné baterie a potem politém čelu jsem usoudil, že tento vrtulník raději provozovat v hale, než se s ním "zpřátelím". Ale ruce pořád srběly. Co teď? Na základě tohoto vlákna jsem si dnes přivezl domu COLIBRI V4. Nabil baterie, vyklidil půl obýváku a vzhůru do stropu :-)
Po spárování se vrtulníček pěkně rozsvítil a pak se odlepil od země a já se soustředil na vis. No, co Vám zkušeným matadorům budu povídat, vis to nebyl. Po různých pohybech v různých výškách nad zemí jsem si po nějaké době všiml, že se rozblikalo podsvětlení. Při klidu svítí nepřerušovaně. Vyměnil baterii a to samé. Vůbec si neuvědomuji jestli to tak dělalo od začátku mojich pokusů. V návodu není v tomto směru nic. To fakt tak má být? V klidu svítí a po roztočení rotorů bliká?
Dále mi není jasné, jak poznám, že dochází baterie?
Děkuji za odpovědi na blbé otázky. Ale raději se zeptat a vědět, než žít v nevědomosti.
Pohodový let přeji :-) MK
EasyCopter V4 Colibri, Easy XS Copter Metal
Uživatelský avatar
matmatmat
Příspěvky: 75
Registrován: úte 01.12.2009 0:00

#132 Příspěvek od matmatmat »

hm ale v4 != v4.5 .... je tam rozdiel jedneho rotora :P
Blade mSR <== my 1st heli in my life :P
Extra 260 od PA
vetron (rcm pelikan), akrobat z epp
Uživatelský avatar
dalik944
Příspěvky: 77
Registrován: pon 20.07.2009 0:00
Bydliště: Hranice

#133 Příspěvek od dalik944 »

Yetti píše:Na vánoce jsem dostal "heli" XS Copter Metal. Nabil baterii, vyklidil půl obýváku :-) a zkusil co udělají moje olšové ruce s touto technikou. No, co budu vykládat, žádný učený z nebe nespadl a pilotem se člověk jen vlastnictvím nějakého éra nestává. Přesto jsem po několika pokusech připomínajících řízení RC žáby vzlétl a snažil se model ovládat. Po vybití jedné baterie a potem politém čelu jsem usoudil, že tento vrtulník raději provozovat v hale, než se s ním "zpřátelím". Ale ruce pořád srběly. Co teď? Na základě tohoto vlákna jsem si dnes přivezl domu COLIBRI V4. Nabil baterie, vyklidil půl obýváku a vzhůru do stropu :-)
Po spárování se vrtulníček pěkně rozsvítil a pak se odlepil od země a já se soustředil na vis. No, co Vám zkušeným matadorům budu povídat, vis to nebyl. Po různých pohybech v různých výškách nad zemí jsem si po nějaké době všiml, že se rozblikalo podsvětlení. Při klidu svítí nepřerušovaně. Vyměnil baterii a to samé. Vůbec si neuvědomuji jestli to tak dělalo od začátku mojich pokusů. V návodu není v tomto směru nic. To fakt tak má být? V klidu svítí a po roztočení rotorů bliká?
Dále mi není jasné, jak poznám, že dochází baterie?
Děkuji za odpovědi na blbé otázky. Ale raději se zeptat a vědět, než žít v nevědomosti.


Jo, v klidu svítí, při roztočení bliká. Že je slabá baterie poznáš tak, že to na plný plyn neche letět nahoru :-)
CoperX 450 SEV2 (kopie T-rex), Esky Honey Bee, Esky LamaV4, Free Spirit Solo, Free Spirit Solo Pro, RealFlightSimulator G4.5
(a od E-flite mi nesmí nic do baráku!)
Uživatelský avatar
ratedo
Příspěvky: 97
Registrován: sob 06.02.2010 0:00
Bydliště: Louny

#134 Příspěvek od ratedo »

pokud je slabá baterie tak nejen že nemá sílu vzlétnout jak tady řekl kolega a ještě se vrtulníček začna chovat jako když není vytrimrován pár vteřin než nejde vzlétnout :wink:
Uživatelský avatar
micey007
Příspěvky: 60
Registrován: ned 14.02.2010 0:00
Kontaktovat uživatele:

#135 Příspěvek od micey007 »

Nazdárek,taky jsem majitelem téhle heli,ale už jsem ji stihnul rozbít.Ulomil jsem ty menší kolíčky na hlavní hřídeli-tam co se opírají nosné lity.Jak tak na to koukám,s náhradníma dílama to není žádná sláva,i když mě v prodejně ujišťovali,že to bude absolutně bez problémů.Nevíte někdo,jak a kde to objednat někde jinde?Docela mě to štve,protože už mi to začínalo pěkně jít,ale pádům se člověk stejně nevyhne.Nebo jestli máte někdo podobnou zkušenost a povedlo se vám to opravit,budu moc rád za každou radu.Zkoušel jsem to slepit sekunďákem,ale to prostě nedrží.
Odpovědět

Zpět na „Heli - do 450“