Heli HK-450 z HC

Vrtulníky do velikosti 450
Zamčeno

Co si o téhle heli myslíte?

Anketa končí za ned 15.02.2009 11:22

Nepovedený klon
2
13%
Jako vše ostatní,za málo peněz málo muziky
14
88%
 
Celkem hlasů: 16

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Angusss
Příspěvky: 809
Registrován: úte 17.11.2009 0:00

#1471 Příspěvek od Angusss »

ËWRYBADY píše:
Angusss píše:
ËWRYBADY píše:Hele vrčící servo je úplně normální..Co tam teda máš za serva?Jestli tam máš digitální tak to je normální.A jestli analog tak by mělo vrčet asi jen ocasní servo..Kdyby jsi slyšel mého Protose :lol: to je konzert.


Tak na to mám kašlat?Když ono mi na té vrtulce vrčí ikdyž vrtulník stojí - trošičku v servu škube, už mi tu někdo radil snížit citlivost GYRA, ale to pak přestává reagovat a při přetáčení ocasu nestíhá vyrovnávat... TAk jo, nechám ho tam vzadu bzučet no :) Na kolik % se tak nastavuje citlivost toho HH na vysílačce?Mám tam ted 75%


Už máš nastvený mechanický střed vrtulky?Pokud jo tak zvyšuj zisk vrtulky dokud se nezačne rozkmitávat.Pak o trochu sniž a lítej.To že si gyro hraje se servem je uplně normální!Ve vzduchu se to bude chovat stejně jinak.Ještě jaký tam máš ty serva?


Jak myslíš rozkmitávat? Mám tam tohle http://www.hobbyking.com/hobbycity/stor ... ec_/_10.9g
ËWRYBADY
Příspěvky: 828
Registrován: úte 15.04.2008 0:00
Bydliště: Červený Kostelec
Kontaktovat uživatele:

#1472 Příspěvek od ËWRYBADY »

No tak to je normální.
Když dáš moc zisku tak vrtulka bude ve vzduchu kmitat ze strany na stranu.A ty musíš najít místo kde vrtulka nebude kmitat,ale zisk bude co nejvyšší :) ..Takže ho postupně zvyšuj,pak zavis,atd....
Chopso 7EW , MSH PROTOS 500 , Torsion SOLID Blades
Futaba 8FG
Uživatelský avatar
Angusss
Příspěvky: 809
Registrován: úte 17.11.2009 0:00

#1473 Příspěvek od Angusss »

ËWRYBADY píše:No tak to je normální.
Když dáš moc zisku tak vrtulka bude ve vzduchu kmitat ze strany na stranu.A ty musíš najít místo kde vrtulka nebude kmitat,ale zisk bude co nejvyšší :) ..Takže ho postupně zvyšuj,pak zavis,atd....


Děkuju moc za pomoc. Ten mechanický střed myslíš, když se točí vrtulka tak, že při vypnutém gyru se vrtulník nikam neotáčí?
ËWRYBADY
Příspěvky: 828
Registrován: úte 15.04.2008 0:00
Bydliště: Červený Kostelec
Kontaktovat uživatele:

#1474 Příspěvek od ËWRYBADY »

Angusss píše:
ËWRYBADY píše:No tak to je normální.
Když dáš moc zisku tak vrtulka bude ve vzduchu kmitat ze strany na stranu.A ty musíš najít místo kde vrtulka nebude kmitat,ale zisk bude co nejvyšší :) ..Takže ho postupně zvyšuj,pak zavis,atd....


Děkuju moc za pomoc. Ten mechanický střed myslíš, když se točí vrtulka tak, že při vypnutém gyru se vrtulník nikam neotáčí?


Jo..
Chopso 7EW , MSH PROTOS 500 , Torsion SOLID Blades
Futaba 8FG
Uživatelský avatar
Kenny McCormick
Příspěvky: 3250
Registrován: pát 28.08.2009 0:00
Bydliště: Prešov, SK

#1475 Příspěvek od Kenny McCormick »

ËWRYBADY píše:Tak jak jsem slíbil o víkendu jsem zalítal HK-250GT s gyrem HK-401B.Na vrtulníku byly dost velké vibrace,ale i přes to gyro chodí moc pěkně!Lítal jsem v -2°C a žádný velký teplotní drift jsem nepocítil.Myslím,že za ty peníze dnes neseženete lepší gyro.Můj názor...


Co znamena žádný velký teplotní drift ? Myslis ze by bolo pouzitelne na velkost 450? Odporucas? Hlavne pre zaciatocnikov, aby nemuseli neustale honit ocas... :P
Skusenejsi pilot maly teplotny drift hlavne pri doprednom lete uz snad ani nevnima ale zaciatocnik pri nacviku visu ma co robit, aby "vsetko" stihal. I ked s malym driftom sa to ovladanie mozno aj skor nauci. :D
ËWRYBADY
Příspěvky: 828
Registrován: úte 15.04.2008 0:00
Bydliště: Červený Kostelec
Kontaktovat uživatele:

#1476 Příspěvek od ËWRYBADY »

Kenny McCormick píše:
ËWRYBADY píše:Tak jak jsem slíbil o víkendu jsem zalítal HK-250GT s gyrem HK-401B.Na vrtulníku byly dost velké vibrace,ale i přes to gyro chodí moc pěkně!Lítal jsem v -2°C a žádný velký teplotní drift jsem nepocítil.Myslím,že za ty peníze dnes neseženete lepší gyro.Můj názor...


Co znamena žádný velký teplotní drift ? Myslis ze by bolo pouzitelne na velkost 450? Odporucas? Hlavne pre zaciatocnikov, aby nemuseli neustale honit ocas... :P
Skusenejsi pilot maly teplotny drift hlavne pri doprednom lete uz snad ani nevnima ale zaciatocnik pri nacviku visu ma co robit, aby "vsetko" stihal. I ked s malym driftom sa to ovladanie mozno aj skor nauci. :D


Na 450 bude chodit ještě líp.Pětistovku taky určitě zvládne bez problémů!
Chopso 7EW , MSH PROTOS 500 , Torsion SOLID Blades
Futaba 8FG
Uživatelský avatar
Angusss
Příspěvky: 809
Registrován: úte 17.11.2009 0:00

#1477 Příspěvek od Angusss »

Ahoj, snažím se nastavit mechanický střed vrtulky, má se to nastavovat v modu normal a se ziskem 50%(tzn 0) ? Není mi jasné ale při jaké páce plynu resp. při jakých otáčkách...Není to tak, že při větších otáčkách se bude vrtulník více točit tzn. vrtulka bude muset více vyjet? při jakém plynu se tedy ten střed nastavuje?Děkuju
Uživatelský avatar
Kenny McCormick
Příspěvky: 3250
Registrován: pát 28.08.2009 0:00
Bydliště: Prešov, SK

#1478 Příspěvek od Kenny McCormick »

Nastavuje sa to v normal mode, vo "vise" vrtulniku, ked je dobre nastaveny stred, neotaca sa do ziadnej strany. Otacky - na tom nezalezi, visiet by si mal pri cca 65% plynu, pokial nemas nastavenu plochu krivku 80-80-80...
Zisk sa nastavuje aj podla typu vysielacky. Futaba ma rozsah normal od 0 do -100, nastav cca -35 az -45. /minusove hodnoty/ Vtedy je najlepsie vidiet drift - cize ci to mas nastavene v strede, pri nizsich hodnotach "plava", pri vyssich gyro viac "drzi".
JR rozsah pri normal od 0 do +50, 0 je najvyssia citlivost-zisk, nastav cca 27 az 32 a testuj... :)
Nastavuj posuvanim serva po trubke, nie trimovanim...
ËWRYBADY
Příspěvky: 828
Registrován: úte 15.04.2008 0:00
Bydliště: Červený Kostelec
Kontaktovat uživatele:

#1479 Příspěvek od ËWRYBADY »

Zisk musí být při nastavování mech. středu vždy pod 50% tzn. normal mode.
U každého gyra většinou hranice normal modu je jinde..Ale to poznáš.
Chopso 7EW , MSH PROTOS 500 , Torsion SOLID Blades
Futaba 8FG
Uživatelský avatar
Kalamita
Příspěvky: 126
Registrován: stř 14.10.2009 0:00

#1480 Příspěvek od Kalamita »

Nechcete někdo 250, nebo 450 s komplet elektronikou? Eventuelně bych to vyměnil za letadlo....
Uživatelský avatar
Kenny McCormick
Příspěvky: 3250
Registrován: pát 28.08.2009 0:00
Bydliště: Prešov, SK

#1481 Příspěvek od Kenny McCormick »

Nevzdavaj to... :roll:
Uživatelský avatar
pzn16
Příspěvky: 89
Registrován: pon 05.10.2009 0:00
Bydliště: Chvaletín, Slavonice

#1482 Příspěvek od pzn16 »

V jakém stavu a za jakou cenu ?
Uživatelský avatar
Kalamita
Příspěvky: 126
Registrován: stř 14.10.2009 0:00

#1483 Příspěvek od Kalamita »

pzn16 píše:V jakém stavu a za jakou cenu ?


450 je osazená digi servy, je nelítaná a mám dost věcí navíc. 250 je nová, sestavená, neosazená. Osazení rád "nadiktuju" po telefonu. Cena nevim....ale myslím že když to spočítám, tak 3500,- a 2500,- je tak akorát.
Uživatelský avatar
lesar
Příspěvky: 224
Registrován: sob 15.08.2009 0:00
Bydliště: Novy Bor

#1484 Příspěvek od lesar »

ahooj, chci se zeptat jdou do tech sroubu palcove imbusy? zkousel to tady nekdo???
Uživatelský avatar
c-bob
Příspěvky: 2
Registrován: pát 01.01.2010 0:00

Palcové imbusy

#1485 Příspěvek od c-bob »

Trápil jsem se s 1,5mm než mi došlo, že je to na 0,063" :oops:
Zamčeno

Zpět na „Heli - do 450“