Heli HK-450 z HC

Vrtulníky do velikosti 450
Zamčeno

Co si o téhle heli myslíte?

Anketa končí za ned 15.02.2009 11:22

Nepovedený klon
2
13%
Jako vše ostatní,za málo peněz málo muziky
14
88%
 
Celkem hlasů: 16

Zpráva
Autor
ËWRYBADY
Příspěvky: 828
Registrován: úte 15.04.2008 0:00
Bydliště: Červený Kostelec
Kontaktovat uživatele:

#1426 Příspěvek od ËWRYBADY »

Máš špatně otočený řemínek.
Chopso 7EW , MSH PROTOS 500 , Torsion SOLID Blades
Futaba 8FG
Uživatelský avatar
Angusss
Příspěvky: 809
Registrován: úte 17.11.2009 0:00

#1427 Příspěvek od Angusss »

Ahoj, skoro jsem dostavil HK450 svůj první vrtulník a přemýšlím, mám dát někam vypinač? Díky za radu
ËWRYBADY
Příspěvky: 828
Registrován: úte 15.04.2008 0:00
Bydliště: Červený Kostelec
Kontaktovat uživatele:

#1428 Příspěvek od ËWRYBADY »

Nemusíš.Na tuhle velikost se to ani nedává..
Chopso 7EW , MSH PROTOS 500 , Torsion SOLID Blades
Futaba 8FG
Uživatelský avatar
-Aston-
Příspěvky: 26
Registrován: sob 17.10.2009 0:00

#1429 Příspěvek od -Aston- »

Angusss píše:Ahoj, skoro jsem dostavil HK450 svůj první vrtulník a přemýšlím, mám dát někam vypinač? Díky za radu


podla mna netreba, vypina sa tym ze odpojis baterku, ak ti to ide tazko tak stlac kliestami trosku ten konektor aby sa lahsie zapajal a pojde ako po masle... :lol:
HK 450 with alloy head and tail
Turnigy E500 6T 4000Kv 200W
TURNIGY Plush 60amp Speed Controller
Uživatelský avatar
Angusss
Příspěvky: 809
Registrován: úte 17.11.2009 0:00

#1430 Příspěvek od Angusss »

Neporadil by mi někdo kam všechno připojit do přijímače AR6200?:) Kam všechna serva, napájení reg, gyro atd... Už se mi povedlo spárovat
Uživatelský avatar
Bizon
Příspěvky: 1040
Registrován: stř 10.12.2008 0:00
Bydliště: Jižní Morava(Veseli n. M.); Praha 10 (Chodov-Kunratice)

#1431 Příspěvek od Bizon »

zadní servo cykliky - elev
přední serva cykliky - aile a aux (a pak si pohrát s reversama nebo tyto 2 dráty prohodit aby to chodilo dobře)
regulátor - thro
servo vrtulky přes gyro - rudder
citlivost gyra (1 drátek) - gear
Uživatelský avatar
Angusss
Příspěvky: 809
Registrován: úte 17.11.2009 0:00

#1432 Příspěvek od Angusss »

Bizon píše:zadní servo cykliky - elev
přední serva cykliky - aile a aux (a pak si pohrát s reversama nebo tyto 2 dráty prohodit aby to chodilo dobře)
regulátor - thro
servo vrtulky přes gyro - rudder
citlivost gyra (1 drátek) - gear


Děkuju za pomoc a trpělivost
Uživatelský avatar
Angusss
Příspěvky: 809
Registrován: úte 17.11.2009 0:00

#1433 Příspěvek od Angusss »

Můžu ještě jednu začátečnickou otázku? K čemu se stále probírá nutnost spoždění staru motoru u vrtuníků, když při páčce plynu dole na vysílačce stejně motor nejede? Mám za to, že podle křivky při plynu na 0 se motor netočí a při přidání plynu se začíná více a více točit, je to tak?A souběžně s tím se mění natočení rotorových listů, je to tak?
Zatím v tom ještě plavu, díky za trpělivost
Maxipes
Příspěvky: 1130
Registrován: ned 15.07.2007 0:00
Bydliště: Praha 6, ČR

#1434 Příspěvek od Maxipes »

Angusss píše:Můžu ještě jednu začátečnickou otázku? K čemu se stále probírá nutnost spoždění staru motoru u vrtuníků, když při páčce plynu dole na vysílačce stejně motor nejede? Mám za to, že podle křivky při plynu na 0 se motor netočí a při přidání plynu se začíná více a více točit, je to tak?A souběžně s tím se mění natočení rotorových listů, je to tak?
Zatím v tom ještě plavu, díky za trpělivost


Ano mas pravdu, lze se obejit i bez toho, ale ma to sve "ale".
Pokud treba pouzivas governor tak rotor roztacis prepnutim letoveho rezimu -> tzn. plyn rovou treba na 80%, nebo kdyz mas z pocatku strmou krivku tak na malej pohyb paky plynu pripada velkej rozdil plynu, ujede ti ruka. A pokud nemas plynuly rozebeh tak se ti minimalne sklopi listy nebo si heli lehne na bok. A navic je to pohodlny rovnou dat 100% plynu a akorat si pocakt az nabere otacky a navic to udela krasne plynule.
Obejit se bez toho urcite da - treba spalovak nic podobneho nema a proto musis pridavat postupne a mit v let. rezimu normal krivku pozvolnou (musis mit avic jedel let. rezim jenom na roztoceni). A to ma spalovak vyhodu ze nema tak prudkou reakci a jeste ma spojku.

Takze vyhoda je komfort a snizeni poctu letovych rezimu (napr: normal: plyn 60%, idle1: plyn 80% a roztacis vypnutim autorotace, kdyz to bez pomaleho rozebehu musis normal obetovat na roztaceni)
T-Rex 600N Spirit, Tx Aurora.
Uživatelský avatar
Kenny McCormick
Příspěvky: 3250
Registrován: pát 28.08.2009 0:00
Bydliště: Prešov, SK

#1435 Příspěvek od Kenny McCormick »

Vela ludi tu ma tento motor
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... (450_class)
Alebo jeho brata 2215H

Mam ho tiez. Je pomerne tichy, celkom dobry, ale ked sa vam stane ze po 20-30 vylietanych baterkach sa zrazu neskutocne zmeni hlucnost motora, prerastie az v hukot lokomotivy, hned ho nevyhadzujte, este nemusi byt vobec ani trochu pokazeny. :P :P :P
Skontrolujte, ci sa vam neodlepuje nalepka na boku motora, staci 4mm rozok z nalepky a hukot je to poriadny :!:
Alebo - este lepsie, odlepte obe nalepky a mate pokoj do buducna :idea:
Uživatelský avatar
Angusss
Příspěvky: 809
Registrován: úte 17.11.2009 0:00

#1436 Příspěvek od Angusss »

Ahoj, chtěl bych se zeptat.... pokud budu na páce plynu přidávat - celý kolektiv, tzn. 3 serva se mi budou pohybovat všechny nahoru, je to tak? Jak bude pohyb serv kolektivu při dopředném letu, couvání a bočení? Pořád se snažím nastavit, ale nejde to... Moc děkuju za pomoc a trpělivost
blesk
Příspěvky: 7361
Registrován: úte 22.11.2005 0:00
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

#1437 Příspěvek od blesk »

při letu dopředu se ti musí deska cykliky nahnout dopředu,tj předek dolů,zadek nahoru,když poletíš doleva tak se celá deska cykliky nahne doleva...
Uživatelský avatar
Angusss
Příspěvky: 809
Registrován: úte 17.11.2009 0:00

#1438 Příspěvek od Angusss »

blesk píše:při letu dopředu se ti musí deska cykliky nahnout dopředu,tj předek dolů,zadek nahoru,když poletíš doleva tak se celá deska cykliky nahne doleva...


myslel jsem si to :) tak to musím něco ještě otočit, mám zapojeno tak má být, ale hýbe se to jinak :)
Uživatelský avatar
Kenny McCormick
Příspěvky: 3250
Registrován: pát 28.08.2009 0:00
Bydliště: Prešov, SK

#1439 Příspěvek od Kenny McCormick »

Musis sa s tym pohrat:
bud reverznes niektore servo alebo aj zamenis kablik od serva s inym servom na vstupe do prijmaca. Na futabe 1-6. Na JR myslim ze 1-2 su zamenne.
Uživatelský avatar
Angusss
Příspěvky: 809
Registrován: úte 17.11.2009 0:00

#1440 Příspěvek od Angusss »

Kenny McCormick píše:Musis sa s tym pohrat:
bud reverznes niektore servo alebo aj zamenis kablik od serva s inym servom na vstupe do prijmaca. Na futabe 1-6. Na JR myslim ze 1-2 su zamenne.


jak myslíš zaměnit kablík?
Zamčeno

Zpět na „Heli - do 450“