Vyvážení dvojplošníka
Vyvážení dvojplošníka
Zdravím chlapi,
prosím Vás, můžete někdo poradit jak vyvážit dvojplošníka. Tzn. jestli je těžižtě pod spodním nebo horním křídlem atd. atd. Pokud podepřu dvojplocha 35 mm od náběžky u spodního křídla, tak jak je doporučeno výrobcem, tak se letadlo houpe jak na houpačce jednou se zhoupne, jako že je na předek a podruhé, jako že je na zadek... Prolezl jsem net a nic co by mělo hlavu a patu jsem nenašel. Předem díky ***winter***
prosím Vás, můžete někdo poradit jak vyvážit dvojplošníka. Tzn. jestli je těžižtě pod spodním nebo horním křídlem atd. atd. Pokud podepřu dvojplocha 35 mm od náběžky u spodního křídla, tak jak je doporučeno výrobcem, tak se letadlo houpe jak na houpačce jednou se zhoupne, jako že je na předek a podruhé, jako že je na zadek... Prolezl jsem net a nic co by mělo hlavu a patu jsem nenašel. Předem díky ***winter***
podepřít horní křídlo, to samé jako u dolnoplocha.
oprava dolnoplocha obráceně, prostě aby trup byl pod křídlem na kterém se to vyvažuje.
oprava dolnoplocha obráceně, prostě aby trup byl pod křídlem na kterém se to vyvažuje.
Naposledy upravil(a) corsair dne sob 21.11.2009 20:30, celkem upraveno 1 x.
- honzajs
- Příspěvky: 690
- Registrován: čtv 07.02.2008 0:00
- Bydliště: Skalice nad Svitavou
- Kontaktovat uživatele:
Něco tady:
http://www.rcmania.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=20598
a něco tady:
http://www.rcmania.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=23533&postdays=0&postorder=asc&highlight=t%EC%BEi%B9t%EC&start=15
asi bych si to přenesl na horní křídlo
http://www.rcmania.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=20598
a něco tady:
http://www.rcmania.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=23533&postdays=0&postorder=asc&highlight=t%EC%BEi%B9t%EC&start=15
asi bych si to přenesl na horní křídlo
MENTOR, PROXIMA II, Sprinter
winter,
tak dost legrace. Laco to popisuje dobře. To těžiště leží někde mezi křídly.Aby se to nezvrkávalo při vyvažování, musíš to mít podepřené tak, aby bod těžiště ležel pod místem, kde to chceš podepřít. Podle konstrukce, typu ....buď podepřeš horní křídlo, nebo to dáš podvozkem nahoru a podepřeš spodní křídlo. Pokud se tam nedostaneš (vzpěry...), můžeš to vyvážit podepřením u okrajových oblouků křídla. Dobré je např. provléknout mezi křídla lištu ve které máš našroubovaný, přilepený nějaký bazmek na kterém to jde vyvážit, ale který zároveň nedevastuje křídlo. Takže žádné hroty apod.
tak dost legrace. Laco to popisuje dobře. To těžiště leží někde mezi křídly.Aby se to nezvrkávalo při vyvažování, musíš to mít podepřené tak, aby bod těžiště ležel pod místem, kde to chceš podepřít. Podle konstrukce, typu ....buď podepřeš horní křídlo, nebo to dáš podvozkem nahoru a podepřeš spodní křídlo. Pokud se tam nedostaneš (vzpěry...), můžeš to vyvážit podepřením u okrajových oblouků křídla. Dobré je např. provléknout mezi křídla lištu ve které máš našroubovaný, přilepený nějaký bazmek na kterém to jde vyvážit, ale který zároveň nedevastuje křídlo. Takže žádné hroty apod.
- LV
- Příspěvky: 9200
- Registrován: pát 05.01.2007 0:00
- Bydliště: Trenčianska Turná
- Kontaktovat uživatele:
JMalik píše:winter,
tak dost legrace. Laco to popisuje dobře. To těžiště leží někde mezi křídly.Aby se to nezvrkávalo při vyvažování, musíš to mít podepřené tak, aby bod těžiště ležel pod místem, kde to chceš podepřít. Podle konstrukce, typu ....buď podepřeš horní křídlo, nebo to dáš podvozkem nahoru a podepřeš spodní křídlo. Pokud se tam nedostaneš (vzpěry...), můžeš to vyvážit podepřením u okrajových oblouků křídla. Dobré je např. provléknout mezi křídla lištu ve které máš našroubovaný, přilepený nějaký bazmek na kterém to jde vyvážit, ale který zároveň nedevastuje křídlo. Takže žádné hroty apod.
http://www.elektromodely.sk/1/vyvaz_dvojpl.JPG
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk
www.elektromodely.sk