Elite
Já už to měl rozdělané, než jsi napsal. Takže jsem to uchytil na dvě hmoždinky, ktré jsou zalepeny v trupu. Uhlíkový podvozek jsem ještě přilepil vteřiňákem a pak zchytil dvěma vruty. Ta překližka by asi taky ještě pomohla, aby se zvětšila dosedací plocha na EPP trup, ale vypadá to i tak, že by to mohlo držet, tak uvidím v praxi....
No, jinak už čekám jenom na Axíka a je hotovo... no a vrtule,jasně...
No, jinak už čekám jenom na Axíka a je hotovo... no a vrtule,jasně...
Minimag Multiplex - RAY 2836/08
ELITE VA models - AXI 2217/16
YAK 55, RC Factory
Futaba 7C
ELITE VA models - AXI 2217/16
YAK 55, RC Factory
Futaba 7C
Proč se tu předělává model(upravuje), když ještě ani nelétal? Navíc model CZ. Pochopil bych to u Číny. Neověřené. Ale tolik úprav na něčem, co normálně létá, to nechápu. Něco podobné jsem zažil při stavbě Jaka 54 od RC-F.
Měl jsem Extru-Va, postavenou dle návodu a létala tak, jak bylo v návodu popsáno.
Navíc je to EPP mazec.
Měl jsem Extru-Va, postavenou dle návodu a létala tak, jak bylo v návodu popsáno.
Od pana ME mi to přišlo jako provokace, ale když tomu nerozumí ani další člověk, tak asi musím reagovat....
Já nerozumím zase vám
. Co je špatného na úpravě modelu... k lepšímu? Nevýhody drátěného podvozku jsou mi jasné i po dvouměsíční modelářské praxi a navíc ti co Elite mají a v tomhle vlákně se svěřují se svými zkušenostmi, tak si na něj taky snad všichni stěžují. Nevím proč tam tedy lepit ten původní, určitě funkční - ale s výhradami - zjistit jeho nedostatky na vlastní kůži, pak ho za měsíc mordovat ven a nahrazovat ho uhlíkem, když to můžu udělat hned?
Jinak asi jako každý modelář jsem zvědavaj člověk, tak mě prostě zajímá, jak se ten uhlík bude chovat... a taky se mi víc líbí... atd...
No a co se týče dalších z TOLIKA úprav.... žádné nejsou....
Já nerozumím zase vám
Jinak asi jako každý modelář jsem zvědavaj člověk, tak mě prostě zajímá, jak se ten uhlík bude chovat... a taky se mi víc líbí... atd...
No a co se týče dalších z TOLIKA úprav.... žádné nejsou....
Minimag Multiplex - RAY 2836/08
ELITE VA models - AXI 2217/16
YAK 55, RC Factory
Futaba 7C
ELITE VA models - AXI 2217/16
YAK 55, RC Factory
Futaba 7C
-
rampa_mckvak
- Příspěvky: 2356
- Registrován: čtv 06.11.2008 0:00
- Bydliště: Někde na okraji Mléčné dráhy, kousíček za Alfa Centauri. A tam někde je Lounsko
pilník:
Taky jsem chtěl původně dát do letadla od VA uhlíkovej podvozek. Jenže se občas stane, že nemám přistání zrovna podle "předpisu" a můžu říct, že ten drátovej má i jednu velkou výhodu. Když se ohne dá se narovnat. S uhlíkem to vyrveš z trupu. Jedině, že by se přišrouboval nějkakýma plastovýma šroubama co se ustříhnou.
Taky jsem chtěl původně dát do letadla od VA uhlíkovej podvozek. Jenže se občas stane, že nemám přistání zrovna podle "předpisu" a můžu říct, že ten drátovej má i jednu velkou výhodu. Když se ohne dá se narovnat. S uhlíkem to vyrveš z trupu. Jedině, že by se přišrouboval nějkakýma plastovýma šroubama co se ustříhnou.
Co neubrzdíš neukecáš.
pilnic píše:Od pana ME mi to přišlo jako provokace
To přece nemyslíš vážně? Já jen reagoval na tunění něčeho, co se tunit nedá ani náhodou. Extra byla s drátěným podvozkem v pohodě. Nic jsem nevytrhnul, párkrát jsem narovnal a nakonec jsem ji vyhodil. Už mi neměla co dát.
Tak proč to slovo provokace?
Rampa: jasná konstruktivní přípomínka - díky. Něco na tom bude a uvidim jak se to bude chovat. Sem prostě zvědav.
ME, Steno - kdybych to začal všechno vysvětlovat, tak asi vznikne dlouhá debata a do té se mi fakt nechce... Éro mi dalo dost práce a chci aby bylo co nejlepší, to je jednoduché. Dál to asi není potřeba řešit.
ME, Steno - kdybych to začal všechno vysvětlovat, tak asi vznikne dlouhá debata a do té se mi fakt nechce... Éro mi dalo dost práce a chci aby bylo co nejlepší, to je jednoduché. Dál to asi není potřeba řešit.
Minimag Multiplex - RAY 2836/08
ELITE VA models - AXI 2217/16
YAK 55, RC Factory
Futaba 7C
ELITE VA models - AXI 2217/16
YAK 55, RC Factory
Futaba 7C
Tak Eliťáci, zrovna jsem toho svýho dolepil. Dělal jsem ho co možná nejlehčího. Se vším všudy mi váha ukazuje 600 g, včetně 1300 mA akumulátoru. Serva mám HS 55, motor AXI 2217/16.
Zítra se pokusím zalítnout, tak mám trošku bobky, asi to bude trochu něco jiného než můj hornoploch... Ale adrenalin je potřeba
Tak snad počasí dovolí, zatím to vypadá dobře.
Držte palceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Zítra se pokusím zalítnout, tak mám trošku bobky, asi to bude trochu něco jiného než můj hornoploch... Ale adrenalin je potřeba
Tak snad počasí dovolí, zatím to vypadá dobře.
Držte palceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Minimag Multiplex - RAY 2836/08
ELITE VA models - AXI 2217/16
YAK 55, RC Factory
Futaba 7C
ELITE VA models - AXI 2217/16
YAK 55, RC Factory
Futaba 7C
Tak adrenalinu bylo asi moc, zřejmě se mi moc klepaly ruce nebo co, ale dopadl jsem jak sedlák u Chlumce...
Můj největší problém je s těžištěm. Nevím co udělat, abych při použití 1300 mA aku měl těžiště dostatečně vpředu. Myslel jsem, že to nebude tak zlé, tak jsem to i přesto poslal do vzduchu a byla z toho zlomená vrtule...
Následovalo větší vyosení motoru, což identifikoval jeden přihlížející znaleca a výměna koleček za větší. Navíc se mi šikovně povedlo ukopnout ten vrchní kus směrovky, jak jsem kolem něj poskakoval, čímž jsem i oddělal servo, takže taky výměna...
Byla z toho 3 hodinová oprava, oproti planovaného poletování pod modrou oblohou...
Místo 1300 aku jsem dal 2200 mA, a to jsem ji ještě musel naprat těsně za motorovou přepážku a ještě vertikálně ( prořízl jsem v horizontální přepážce otvor a prostčil ji skrz - na radu zkušenějšího kolegy )
Takhle je těžiště OK, ale je mi to dost líto, protože 600 g letová hmostnost je v tahu.
No a pak zase rychle na louku, zpravit si chuť...
Kdybych tušil co mě čeká...
Při druhém pokusu Elite vzlítl bez problému, těžiště udělalo svý... Vzlétl jsem asi do 5 metrů a rovnal křidélka, letadlo se přitom vzdálilo víc než jsem chtěl, ale zase ne nějak moc. Ale i to stačilo na ztracení orientace, holt nový éro. Navíc jsem byl dost překvapený opravdu dost odlišným chováním. Na směrovku se mi zdálo, že skoro nereaguje. No prostě byl z toho slušný pád, ale těsně nad zemí vyrovnaný, takže na všechny tři kola.
Bohužel to nevydržel čumák s tou cihlou akumulátorem totálně vepředu a zlomil se vejpůl. No a můj luxusní uhlíkový podvozek se samozřejmě vylomil.
Takže přidám do čumáku trochu lepidla, počkám na lepší astrologickou konstelaci a jdu do toho znovu. No a hlavně potrénuju ve Phoenixu
Ale to těžiště je mi záhadou... snad rozříznu vzadu trup a podívám se, jestli jsem tam omylem něco nezalepil
Můj největší problém je s těžištěm. Nevím co udělat, abych při použití 1300 mA aku měl těžiště dostatečně vpředu. Myslel jsem, že to nebude tak zlé, tak jsem to i přesto poslal do vzduchu a byla z toho zlomená vrtule...
Následovalo větší vyosení motoru, což identifikoval jeden přihlížející znaleca a výměna koleček za větší. Navíc se mi šikovně povedlo ukopnout ten vrchní kus směrovky, jak jsem kolem něj poskakoval, čímž jsem i oddělal servo, takže taky výměna...
Byla z toho 3 hodinová oprava, oproti planovaného poletování pod modrou oblohou...
Místo 1300 aku jsem dal 2200 mA, a to jsem ji ještě musel naprat těsně za motorovou přepážku a ještě vertikálně ( prořízl jsem v horizontální přepážce otvor a prostčil ji skrz - na radu zkušenějšího kolegy )
Takhle je těžiště OK, ale je mi to dost líto, protože 600 g letová hmostnost je v tahu.
No a pak zase rychle na louku, zpravit si chuť...
Při druhém pokusu Elite vzlítl bez problému, těžiště udělalo svý... Vzlétl jsem asi do 5 metrů a rovnal křidélka, letadlo se přitom vzdálilo víc než jsem chtěl, ale zase ne nějak moc. Ale i to stačilo na ztracení orientace, holt nový éro. Navíc jsem byl dost překvapený opravdu dost odlišným chováním. Na směrovku se mi zdálo, že skoro nereaguje. No prostě byl z toho slušný pád, ale těsně nad zemí vyrovnaný, takže na všechny tři kola.
Bohužel to nevydržel čumák s tou cihlou akumulátorem totálně vepředu a zlomil se vejpůl. No a můj luxusní uhlíkový podvozek se samozřejmě vylomil.
Takže přidám do čumáku trochu lepidla, počkám na lepší astrologickou konstelaci a jdu do toho znovu. No a hlavně potrénuju ve Phoenixu
Ale to těžiště je mi záhadou... snad rozříznu vzadu trup a podívám se, jestli jsem tam omylem něco nezalepil
Minimag Multiplex - RAY 2836/08
ELITE VA models - AXI 2217/16
YAK 55, RC Factory
Futaba 7C
ELITE VA models - AXI 2217/16
YAK 55, RC Factory
Futaba 7C
to pilnic: dobrý základ na sbírku zlomených vrtulí.
čím víc lítáš , tím míň zlámeš....
někdy platí i teorém "čím víc lítáš, tím víc zlámeš"
mám s tím osobní zkušenosti
Když se vrátim k tématu ELITE. Mám pocit , že na simulátoru AFPD jsou téměř všechny akro éra hodnější než moje Elite.
Taky mám problémek.
Moje Elite se zaletu a za stoupání stáčí po křídle do prava. Vše v nule(VOP, SOP, křidélka) Trimováním se dá při rovném letu sice od tohoto nešvaru pomoci, ale zase to uškodí jinde-třeba na zádech a v různých obratech. Motor mám vyosen podložkou, stupně moc neodhadnu ale zkoumal to kolega a snad bych to měl mít dobře vyoseno. Ale to je jediné kde si nejsem jistý. No, ještě budu bádat
čím víc lítáš , tím míň zlámeš....
někdy platí i teorém "čím víc lítáš, tím víc zlámeš"
Když se vrátim k tématu ELITE. Mám pocit , že na simulátoru AFPD jsou téměř všechny akro éra hodnější než moje Elite.
Taky mám problémek.
Moje Elite se zaletu a za stoupání stáčí po křídle do prava. Vše v nule(VOP, SOP, křidélka) Trimováním se dá při rovném letu sice od tohoto nešvaru pomoci, ale zase to uškodí jinde-třeba na zádech a v různých obratech. Motor mám vyosen podložkou, stupně moc neodhadnu ale zkoumal to kolega a snad bych to měl mít dobře vyoseno. Ale to je jediné kde si nejsem jistý. No, ještě budu bádat