Zjistil jsem že jsem postižený zbíráním malých starých spalováků.. je tu někdo s podobným koníčkem? podmínkou je foto
ještě čekám na OK Cub 049 a Jena diesel 1ccm
jinak na obrázku:
COX PeeWee .020
COX TeeDee .020
COX Surestart .049 - s origo tlumičem
MK-16 ( před renovací - vyběhaný výbrus a píst - čekám jak bude strýc mít čas a jdeme odlévat a makat nasoustruhu )
MK-17
a OTM Kolibri 0.8ccm ( jeden fungl nový, jeden minimálně jetý a jeden po smrti )
Naposledy upravil(a) Apocalypsus dne pon 26.10.2009 17:41, celkem upraveno 1 x.
Ještě bych rád vlastníl nějaký Marz a až opravím to jedno OTM 1,5ccm tak vyměním s Apocalypsem za jeho OTM 0,8ccm. Toť sběratelské kousky, nové motory doma nemám.
Btw. příjde doba (doufám že to bude ale ještě trvat) a zdědím docela rozsáhlou sbírku. Ale představoval bych si to spíš tak na malé domácí muzeum. Ty nikdy ven nepůjdou. Děda tomu už věnoval několik prstů a 45 let života.
to MichoCZ, máš SZ
to Apocalypsus, kdysi jsme se bavili o tom umrlcovi a nějak se to zakecalo. Máš ho ještě volného? Případně bych si podle něj nechal udělat nový píst a kdyby se udělaly rovnou 2, možná by se zprovoznil i ten nebožtík. Jen se obávám, že to bude chtít nové a pevnější ojnice. Ty původní byly měkké a dělaly "esíčka".
Ještě bych rád vlastníl nějaký Marz a až opravím to jedno OTM 1,5ccm tak vyměním s Apocalypsem za jeho OTM 0,8ccm. Toť sběratelské kousky, nové motory doma nemám.
Btw. příjde doba (doufám že to bude ale ještě trvat) a zdědím docela rozsáhlou sbírku. Ale představoval bych si to spíš tak na malé domácí muzeum. Ty nikdy ven nepůjdou. Děda tomu už věnoval několik prstů a 45 let života.
tak nefotil jsem vše.. Surestartu mám 6 PeeWee mám dvě - jen jsem zazdil 1.5 modlea GFS/RC a první model Modela CO2 s mosazným válcem
Pro DAF:
joo nějak jsme to zazdili.. spíše zkusím vyrobit a uvidíme - minimálně se na něm naučím renovovat
... povaluje se mi doma několik kousků MVVS 1,5 (původních D i předělaných na G) a jeden kousek MP JET 1cm3, nemá někdo zájem - do sbírky, na ND, do provozu (hlavně MP JET je, tedy byl, plně funkční) , Už před lety jsem přešel na elektriku a ke spalovákům už se asi nikdy nevrátím - leží mi to tu bez užitku a třebas by to někomu ještě posloužilo.....
novako píše:... povaluje se mi doma několik kousků MVVS 1,5 (původních D i předělaných na G) a jeden kousek MP JET 1cm3, nemá někdo zájem - do sbírky, na ND, do provozu (hlavně MP JET je, tedy byl, plně funkční) , Už před lety jsem přešel na elektriku a ke spalovákům už se asi nikdy nevrátím - leží mi to tu bez užitku a třebas by to někomu ještě posloužilo.....
Co je to konkrétně za typ ten MP JET?, je s rc karburátorem?, je s tlumičem? je to žhavík či diesel? BB? kolik má najeto a v jakém je stavu?
Co si za něj žádáš?
Foto napoví
Apocalypsus píše:Děti bohužel ale ten motor už je můj
sice fyzicky ještě na poště není, ale pracuje se na tom .... je to žhavík, je s Rc karburátorem, je s tlumičem, je ve funkčním stavu (létal do doby, než jej nahradila elektrika) a už jsem "dožádal" ..... foto zatím není, ale však on se Apocalypsus pochlubí .....
to Avenger, oni by ho snad měli zase dělat? Pokud vím, tak před mnoh a mnoha lety s jeho výrobou skončili a zatím nic nenasvědčuje opaku. Máš-li jiné, pozitivnější informace, poděl se o ně. Rád je vyslechnu.