V březnu jsem si objednal u Hobbyareny karbonového Protose s motorem, reglem a listy. Dorazil mi 5 týdnů po potvrzeném termínu s tím, že na moje dotazy, kdy že už Protos dorazí mi p. Homolka odpovídal, že už to bude, už to bude, jednou se zdržel kamion v zácpě na Breneru, pak zase zboží zůstalo na celnici (v EU
V červenci jsem stavěl Protose a po zapojení elektroniky se mi prošlusnul BEC u regulátoru MSH 80A. Pustil 20 V do elektroniky a zničil mi serva (přijímač a gyro snad funguje). Reklamoval jsem, odeslal s dopisem prodejci a čekal. Po 2 týdnech proseb, že chápu, že mají na reklamaci 30 dnů, ale že bych rád v létě lítal, mi bylo řečeno, že se to zdá výrobci sice divné (jak jinak), ale že mi dodají nový regl. Škody na elektronice jsem neuplatňoval. Po dalších týdnech čekání (nedočkání) jsem si koupil jiný regulátor,abych mohl konečně lítat. Další týdny jsem Petru Homolkovi volal minimálně jednou týdně a dozvěděl se,že už to bude,že to připravují, a jiné. Požádal jsem,jestli by mohl místo reglu poslat peníze,protože už jsem si koupil jiný regl. Řekl, že ano,ale že by to bylo pouze 1.000,-Kč. To jsem zase odmítl já a požádal ať tedy pošle regl, že si ho nechám a nebo někomu prodám (nový samostatný stojí 3.000,-), s tím, že ho prodám za 1.500,- a budou 2 spokojení. Před měsícem jsem byl požádán o adresu, na kterou mi pošlou regl a od té doby zase čekám.
Po 4 měsících nemám ani vadný regl, ani nový regl, ani peníze. Kdybych čekal na sliby pana Homolky, tak bych s Protosem ani nevzítl.
Ten člověk je zřejmě patologický lhář nebo extrémní sklerotik a nebo to považuje za nedílnou součást obchodu. Já ovšem ne, takže tu věc předávám ČOIce a v nejhorším si pro ten regl dojedu.