Ještě jednou OPTIC 6 a ECLIPSE versus FX-18
Ještě jednou OPTIC 6 a ECLIPSE versus FX-18
Již jsem téměř rozhodnut koupit OPTIC 6, protože jsem již dříve někde zachytil, že ECLIPSE má prblém se softem. V diskusi, která se tu řešila na toto téma minulý týden mě zaujal názor, že OPTIC má málo kanálů. Proti mím součastným 4 mi 6 připadalo nádherné číslo. Je jich pro létání s letadly typu směrovka, výškovka, křidélka, klapky a motor potřeba opravdu víc a na co? Mě po troše namáhání mozkovny připadl akorát případ, pokud by člevěk chtěl výše uvedený model osadit 4 servy do křídla 2x křidélka, 2x klapky a potom 1x směrovka a 1x výškovka, tak již není kanál pro motor? Ale to se snad dá vyřešit zapojením klapek přes Y kabel, nebo to takto omezuje využití nějakých mixů počítačové soupravy?
Ohledně mezivolby FX-18 bych docela uvítal informaci, kde by se dala tato souprava sehnet za 7000kč se servy i přijímačem, jak zmiňoval uživatel zdzd a jestli má možnost změny kmitočtového zdvyhu + a - pro ovládání přijímačů z čínských setů a zda je oproti OPTIC 6 masivnější mechanické konstrukce.
Poslední dotaz je jestli někdo nevíte zda jde u některého vysílače zachovat proporcionální ovládání elektromotoru jiným ovladačem než křížovým. U optic 6 je možno ovládat elektromotor také připínačem vypnuto/zapnuto na 100% což se mi zdá málo. Připadalo by mi to lepší pro možnost ovládat křížovým ovladačem klapky.
Díky všem, kdo se prokousali tímto dlouhým elaborátem nerozhodného kupce.
Ohledně mezivolby FX-18 bych docela uvítal informaci, kde by se dala tato souprava sehnet za 7000kč se servy i přijímačem, jak zmiňoval uživatel zdzd a jestli má možnost změny kmitočtového zdvyhu + a - pro ovládání přijímačů z čínských setů a zda je oproti OPTIC 6 masivnější mechanické konstrukce.
Poslední dotaz je jestli někdo nevíte zda jde u některého vysílače zachovat proporcionální ovládání elektromotoru jiným ovladačem než křížovým. U optic 6 je možno ovládat elektromotor také připínačem vypnuto/zapnuto na 100% což se mi zdá málo. Připadalo by mi to lepší pro možnost ovládat křížovým ovladačem klapky.
Díky všem, kdo se prokousali tímto dlouhým elaborátem nerozhodného kupce.
Re: Ještě jednou OPTIC 6 a ECLIPSE versus FX-18
To si jako děláš srandu?aho píše:a jestli má možnost změny kmitočtového zdvyhu + a - pro ovládání přijímačů z čínských setů
- Vzduchoplavec
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pát 21.04.2006 0:00
- Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
- Kontaktovat uživatele:
FX-18 je za 7082,- na www.helimania.cz
sest kanalu optica pro ovladani letadel bohate staci, u vrtulniku by melo stacit na ovladani take, ale je fakt, ze uz pak nezbyvaji volne kanaly na blbinky.
FX18 moc neznam, sice jsem o ni premyslel, ale odradilo me, ze v zakladu mela malo kanalu. Takze muzu mluvit jen o opticovi - klapky je lepsi ovladat, tak jak je to vymyslene, ovladacem na boku, jinak si vytvaris zlozvyk. presunout se to da pomoci volnych mixu, ale je to blbost. jinak optic jsem kdysi koupil novy i s prijimacem hfd08rd a jednim servem za 4000,-
FX18 moc neznam, sice jsem o ni premyslel, ale odradilo me, ze v zakladu mela malo kanalu. Takze muzu mluvit jen o opticovi - klapky je lepsi ovladat, tak jak je to vymyslene, ovladacem na boku, jinak si vytvaris zlozvyk. presunout se to da pomoci volnych mixu, ale je to blbost. jinak optic jsem kdysi koupil novy i s prijimacem hfd08rd a jednim servem za 4000,-
- Kerberos
- Příspěvky: 1026
- Registrován: stř 08.06.2005 0:00
- Bydliště: Staré Ždánice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ještě jednou OPTIC 6 a ECLIPSE versus FX-18
Mě po troše namáhání mozkovny připadl akorát případ, pokud by člevěk chtěl výše uvedený model osadit 4 servy do křídla 2x křidélka, 2x klapky a potom 1x směrovka a 1x výškovka, tak již není kanál pro motor? Ale to se snad dá vyřešit zapojením klapek přes Y kabel, nebo to takto omezuje využití nějakých mixů počítačové soupravy?
křidélka 1a5 kanál, klapky přes Y na 6, směrovka, vejškovka a motor normálně. a pokud bys chtěl na 5. třeba podvozek, tak křidélka dáš přes Y na 1. takže 6 kanálů stačí.
jde o to co lítáš a co chceš v brzké budoucnosti lítat.
FX-18 je cenově pěkně, ale je v základu 4kanál, musíš rozšířit. Optic je včetně všech přepínačů. já si jí pořídil, mám jí cca rok a půl a zatim jsem na své létání víc nepotřeboval
křidélka 1a5 kanál, klapky přes Y na 6, směrovka, vejškovka a motor normálně. a pokud bys chtěl na 5. třeba podvozek, tak křidélka dáš přes Y na 1. takže 6 kanálů stačí.
jde o to co lítáš a co chceš v brzké budoucnosti lítat.
FX-18 je cenově pěkně, ale je v základu 4kanál, musíš rozšířit. Optic je včetně všech přepínačů. já si jí pořídil, mám jí cca rok a půl a zatim jsem na své létání víc nepotřeboval
-
Mad_Box
- Příspěvky: 2351
- Registrován: pon 29.08.2005 0:00
- Bydliště: Dvůr Králové n.L.
- Kontaktovat uživatele:
Již se tu na diskuzi opakuji. Jsem pro eclipse. Provedením se mi zdá lepší než optic a chyby má jen v soft pro vrtulníky. Ale budeš létat vrtulníky? Pokud ne tak ti chyby nevadí. Pokud budeš létat letadla, vystačíš si s ním uplně bohatě. A až ti přestane stačit tak si ho necháš upgradovat a můžeš klidně používat dvě serva na VOP, Dvoje stopky, A ,můžeš klidně lítat vrtulníky, Přiřadit si funkce na jákýkoli vypínač, a u větroně si můžeš zapnout zpoždění plyný na vypínačí(plyn se nepřidá skokově ale přidává se plynule asi po dobu 2Sec.)
Myslím že cenový rozdíl mezi eclipsem a opticem není zas takový, ale pokud ti optic nyní stači tak si ho klidně kup. Ale pokud chceš jít dál tak ti brzy stačit nebude.
Myslím že cenový rozdíl mezi eclipsem a opticem není zas takový, ale pokud ti optic nyní stači tak si ho klidně kup. Ale pokud chceš jít dál tak ti brzy stačit nebude.
Futaba je bomba - pokud si chceš vyloženě výhát s mixama a vším možným vyhazovat za letu parašutisty a podbně tak si kup futabu - neprohloupíš
Jestli to chceš akorát na létání (ten parágán by tam šel určitě taky
) tak ber optika. Určitě ti bude stačit i do budoucna pokud se nebudeš chtít pustit do obřích maket letadel nebo lodí se spoustou efektů. Pokud teďka létáš s ovladačem na skylady tak čekej zlepšení o 200% v řízení lady. ono by to do ovladače člověk neřekl ale vůbec se to nedá srovnat. Už enom prot že to prostě neruší. akorát si tam musí potom všude nstvavit výchylky na 125% a u plynu aspoň posunou subtrim dozadu pač ten regulátor je stavěný spíš na graupnera (potřebuje větší výchylky).
Taťka když jsem si tedka pořídil optika taky kvuli novému letadlu trval na tom žwe bude létat s lady se svým osvědčeným ovladačem. (přebírat letdalo zapínaním a vypínaním dvou vysílaču je fakt zajimave). když sem to měl ve vzdchu sem mu optika vnutil ať to skusí. Už nechce létat s ničím jiným.
Ber optika - bohatě stačí
Jestli to chceš akorát na létání (ten parágán by tam šel určitě taky
Taťka když jsem si tedka pořídil optika taky kvuli novému letadlu trval na tom žwe bude létat s lady se svým osvědčeným ovladačem. (přebírat letdalo zapínaním a vypínaním dvou vysílaču je fakt zajimave). když sem to měl ve vzdchu sem mu optika vnutil ať to skusí. Už nechce létat s ničím jiným.
Ber optika - bohatě stačí
Mad_Box píše:Již se tu na diskuzi opakuji. Jsem pro eclipse. Provedením se mi zdá lepší než optic a chyby má jen v soft pro vrtulníky. Ale budeš létat vrtulníky? Pokud ne tak ti chyby nevadí. Pokud budeš létat letadla, vystačíš si s ním uplně bohatě. A až ti přestane stačit tak si ho necháš upgradovat a můžeš klidně používat dvě serva na VOP, Dvoje stopky, A ,můžeš klidně lítat vrtulníky, Přiřadit si funkce na jákýkoli vypínač, a u větroně si můžeš zapnout zpoždění plyný na vypínačí(plyn se nepřidá skokově ale přidává se plynule asi po dobu 2Sec.)
Myslím že cenový rozdíl mezi eclipsem a opticem není zas takový, ale pokud ti optic nyní stači tak si ho klidně kup. Ale pokud chceš jít dál tak ti brzy stačit nebude.
zajimave je, ze vetsinu tech vychytavek co tu popisujes, ma optic v zakladu