Zlin 50L - HaiKong Model (Kostka model cetrum)
Ahoj,
jo jo! co podvozek?
Já jsem bohužel nevydržel čekat na Zlína a mám YAK-55. Mám v něm ASP 61 (10ccm). Motoricky super, ale co mne dost trápí je přistávání na louce. (Když se potka "drn", tak je podvozek v háji). Jak je tomu u Zlína? Už jsem slyšel názor, že je dobré odhalit podvozek a přelaminovat?
jo jo! co podvozek?
Já jsem bohužel nevydržel čekat na Zlína a mám YAK-55. Mám v něm ASP 61 (10ccm). Motoricky super, ale co mne dost trápí je přistávání na louce. (Když se potka "drn", tak je podvozek v háji). Jak je tomu u Zlína? Už jsem slyšel názor, že je dobré odhalit podvozek a přelaminovat?
- Luky-plane
- Příspěvky: 550
- Registrován: pon 27.04.2009 0:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
zinke video
zinke píše:http://www.youtube.com/watch?v=w4cdKkOA6uE&eurl=http%3A%2F%2Fwww.rczinke1.wbs.cz%2FZ50L.html&feature=player_embedded
Tady je moje Zetka
Čau,
nádhera. O takovém asfaltovém letišti si můžu nechat jen zdát.
Luky-plane
Z-50LS - ŠAD, Z-50LX - maketa 1:4 (OK-XRD), Multiplex -Funray, Twister, Optic 6, Spectra 24
TAP píše:Ahoj,
jo jo! co podvozek?
Já jsem bohužel nevydržel čekat na Zlína a mám YAK-55. Mám v něm ASP 61 (10ccm). Motoricky super, ale co mne dost trápí je přistávání na louce. (Když se potka "drn", tak je podvozek v háji). Jak je tomu u Zlína? Už jsem slyšel názor, že je dobré odhalit podvozek a přelaminovat?
No ja dovnitr narval jeste 3mm tlustou hlinikovou desticku a podvozek zatim drzi, jo a taky sem tam hodil klasicke kolecka mam pocit ze kavany 63mm pena ve me moc duvery nevzbudila, jen mam problem s chodem motoru, delals do toho krytu motoru nejake otvory? Neslo by o nafotit. Diky
To vyhnije, a kdyz ne tak na to hodime SPcko(s.re pere)
- Luky-plane
- Příspěvky: 550
- Registrován: pon 27.04.2009 0:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
váha, těžiště, motor???
ZINKE: Psal jsi tu, že hmotnost tvého Zlína je bez výfuku a vrtule 2300g. Jaká je tedy nynější letová hmotnost ?
Kolik jsi musel dovažovat aby jsi se dostal do těžiště ?
Myslím si, že ideální motor pro Zlína je ASP 91 AR 4takt (15ccm) - má ho tam asi i Xjela. Myslím právě kvůli těžišti. Proč vozit olovo, když tam muže být silnější motor. Co ty na to?
Luky-plane
Kolik jsi musel dovažovat aby jsi se dostal do těžiště ?
Myslím si, že ideální motor pro Zlína je ASP 91 AR 4takt (15ccm) - má ho tam asi i Xjela. Myslím právě kvůli těžišti. Proč vozit olovo, když tam muže být silnější motor. Co ty na to?
Luky-plane
Z-50LS - ŠAD, Z-50LX - maketa 1:4 (OK-XRD), Multiplex -Funray, Twister, Optic 6, Spectra 24
z-50
Zdravím piloti, na elektriku vydržte, už se na ní maká. Jak to bude hotové, tak dám i video. Už je téměř vše hotové jen potřebuji baterii, pokud někdo může pomozte. V letadle mám Turnigy 4260 (zlatý) - výkon 1480W, 4-7S, vrtule 15x8 nebo 16x10, regl 60A. Mám nabíječku Accusel Turnigy 6 s nabíjením 1-6S LIPO/LIFE. Pokud se vyznáte pomozte mi navrhnout baterii (LIPO nebo LIFE). Dík 
Re: z-50
morce77 píše:Zdravím piloti, na elektriku vydržte, už se na ní maká. Jak to bude hotové, tak dám i video. Už je téměř vše hotové jen potřebuji baterii, pokud někdo může pomozte. V letadle mám Turnigy 4260 (zlatý) - výkon 1480W, 4-7S, vrtule 15x8 nebo 16x10, regl 60A. Mám nabíječku Accusel Turnigy 6 s nabíjením 1-6S LIPO/LIFE. Pokud se vyznáte pomozte mi navrhnout baterii (LIPO nebo LIFE). Dík
Turnigy 4260 s výkonem 1480W asi neklapne.
Ta nabíječka má velmi malý výkon a tudíž není vhodná na větší články, nedá ti proud, budeš to nabíjet půl dne.
http://ar1.rajce.idnes.cz/
- pikus 1
- Příspěvky: 1328
- Registrován: pon 17.11.2008 0:00
- Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd
- Kontaktovat uživatele:
Re: váha, těžiště, motor???
Luky-plane píše:ZINKE: Psal jsi tu, že hmotnost tvého Zlína je bez výfuku a vrtule 2300g. Jaká je tedy nynější letová hmotnost ?
Kolik jsi musel dovažovat aby jsi se dostal do těžiště ?
Myslím si, že ideální motor pro Zlína je ASP 91 AR 4takt (15ccm) - má ho tam asi i Xjela. Myslím právě kvůli těžišti. Proč vozit olovo, když tam muže být silnější motor. Co ty na to?
Luky-plane
Podle zvuku z videa je to p
K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
- Luky-plane
- Příspěvky: 550
- Registrován: pon 27.04.2009 0:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
elektra
Frysi píše:Super videa kdyby jich bylo vic tak bych se vubec nezlobil.Rad bych videl i nejake video v elektro verzi,takze jestli nekdo mate tak posilejte
Ahoj,
před 14 dny jsem byl u jednoho kolegy modeláře, který mi ochotně předvedl Zlina 50 (1600 mm) v celé své kráse. Na vlastní oči jsem ho totiž doposud neviděl.
Co se týče motoru, má tam TURNIGY 1580W a 6xA123.
Dozvěděl jsem se taky, že Zlin má dva zásadní problémy.
1) Příliš velká výchylka výškovky. V návodu uvedená hodnota je nesmyslná. Tento model je prý velice háklivý na výškovku. Přesnou hodnotu, kterou tam má nastavenou nyní si už nepamatuju
2) Nedostatečně pevné spojení polovin výškovky. Dochází ke kroucení a tím k neustálému zatáčení modelu ke straně. Řešením je osazení výškovky dvěma servy.
No a tady je video. Nutno podotknout, že foukal velmi silný vítr.
http://www.youtube.com/watch?v=Y46g6uQD7mk
Luky-plane
Z-50LS - ŠAD, Z-50LX - maketa 1:4 (OK-XRD), Multiplex -Funray, Twister, Optic 6, Spectra 24
Pepes píše:Zdravim kolegy, překvapuje mne hmotnost Vašich 50, mám také tu větší od Haikongu, a se vším všudy mi hmotnost vyšla do 2500g, těžiště mi vyšlo krásně bez dovažování na čumák! Proboural jsem přepážku a baterie vkládám přímo k elektromotoru PJS 3400, kde se nachází i přijímačovky a včetně kuželu to vyšlo tak tak...Jinak se tento víkend chystám na zálet, tak sna dbude vše ok
PJS 3400 ? koukal jsem na stránky výrobce http://www.pjs.cz/ a asi už se nevyrábí
ARNOLDovi vyšlo:
--Váha era bez výbavy 1534g
--cca serva 160g
--Regl TURNIGY Plush 100amp 125g
--Rhino 3700mAh 6S 22.2v 615g
--a motor ted nevim puvodně byl TURNIGY SK50-55-580 329g a nakonec Axi 4120/18-320g
--bec Turnigy 7A + 1450 2s1p lipo zippy cca 90g
--nějaký přijímač cca 40g
>>>>>to je sumasumarum 2880g a Arnold píše "hmotnost vyšla na 3200g" takže pořád mi vychází závaží cca 320g...ufff to je pěknej kus olova ...
jestli kecám tak mě prosím opravte....!!!
o Z50 taky uvažuji a hledám optimální elektro řešení.
- Luky-plane
- Příspěvky: 550
- Registrován: pon 27.04.2009 0:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
elektra
Luky-plane píše:Ahoj,
před 14 dny jsem byl u jednoho kolegy modeláře, který mi ochotně předvedl Zlina 50 (1600 mm) v celé své kráse. Na vlastní oči jsem ho totiž doposud neviděl.
A ještě pár foteček.
Luky-plane
Naposledy upravil(a) Luky-plane dne úte 28.09.2010 13:48, celkem upraveno 2 x.
Z-50LS - ŠAD, Z-50LX - maketa 1:4 (OK-XRD), Multiplex -Funray, Twister, Optic 6, Spectra 24
Z-50 elektro
Zbravím, tak má elektra už taky hvízdá vzduchem. 50 je osazena Turnigy 4260 - 500 (900W), regl 60 A OPTO (max 70A), baterie 6S A123 (LIFE), vrtule made in china 15x8 třílistá. Na zemi max. odběr 52A ve vzduchu cca 48A, doba letu cca 7min. (akrobacie). S osazením zvládá plnou akrobacii, mimo visu na vrtuli. Baterie jsou naraženy zcela v přední části trupu, pilot od Hangaru9, upravené lože podvozku (zpevněn), vlepeny smrkové nosníky do obou polovin křídel a zalepeny navzájem do sebe. Letová váha cca 3,1-3,2 kg. Už jsem nemusel nic dovažovat, těžiště jsem chytil cca 111 až 112 mm od náběžky. Na výškovku a křidélka opatrně, pro samotný let stačí již velmi malé výchylky.
Až bude slušné video, tak ho vložím. Letu zdar.
Až bude slušné video, tak ho vložím. Letu zdar.