Program na výpočet motoru a vrtule - pro Turnigy
SuperMUF píše:ahoj.
myslím že ten Turnigy co jsem vybral je fajne... při vzpomínce na plechovku600 a 2 minuty motorovýho letu na 8x1600 nikláčích si myslím že si polepším...
ten motor je v konfiguraci od 2 do 4 LiPolek což mi přišlo že je pro mne ještě akceptovatelné - 8xNiMH = 9,6V a 2xLiPol je 7,4V
samozřejmě jsem hledal něco co mi přišlo za dobrý peníz a hlavně jsem vybíral z toho co jeden známej měl z objednávky z HC navíc ( prostě na kšeft ) - ten motor mě vyšel na 810,-Kč což mi přišlo fajne ...
ještě k tomu mám obyč regl z kategorie NoName 40A kterej neumí nic jinýho než brzdu on/off a výběr baterek Lixx/Nixx ... za krásných 420,-
úmyslem nebylo nic jiného než vrátit do vzduchu mého "prvního" opravdového větroně bez toho že by to byl "hlavní model" a zároveň to nestálo ranec ... a myslím že to vcelku zatím vychází... už jen doladit vrtuli a vzhůru do nebes ...
Nazdar,
tvoji konfiguraci jsem měl u tohoto letadla:
http://jenda01.rajce.idnes.cz/MOJE_MODELY/
8-SANYO-1700SCR TURNIGY 3542/1100ot/v vrtule 11/6
váha -1650g rozpětí cc-1960mm
odběr cc- 38A
stoupání pod úhlem cc- 45% (ve spirále)
výška 150-200 za cc-20vt.
Jenda
Naposledy upravil(a) JENDA01 dne pát 03.04.2009 20:04, celkem upraveno 1 x.
SuPa> nepomuze ti tohle?
http://skylady.blog.cz/0610/filip-600-aneb-doma-z-nakupu
Vim ze tam nema stridak ani lipol, ale aspon neco. Nak
http://skylady.blog.cz/0610/filip-600-aneb-doma-z-nakupu
Vim ze tam nema stridak ani lipol, ale aspon neco. Nak
Doktor píše:To je celkem dost né? Těch 38A. Jestli to má 1100kv, tak asi nebude něco v cajku.![]()
Na druhou stranu, pokud budou SCRa pěkně našláplá, tak by to při "kvalitě" motoru TR mohlo být ve špičce měření celkem možné. Fakt nevim.
Hm... ak MiU na Variante (viď galéria) má skutočne 3542C a nie 3542D s 11x6 U=14,5V I=38A, tak potom je to chybný údaj. IMHO aj keby to rovno bol rozdielny motor, C voči D, tak je to chybný údaj. S 11x6 mám 38A pri 11V v 170g motore s kV=1200. Takže odporúčam sa na úvod toho údaju nepridržovať resp. rátať s istou "nemalou mierou neurčitosti".
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=72
-
Doktor
- Příspěvky: 5851
- Registrován: ned 29.04.2007 0:00
- Bydliště: lokalita č.40 - horký adept pro HÚRAO
- Kontaktovat uživatele:
http://www.bungymania.com/imageshome/in ... .php?id=75
10,6V (11/5,5) na 8Ni pod zátěží je už celkem dost.
10,6V (11/5,5) na 8Ni pod zátěží je už celkem dost.
Už jsou tady zase ty cenzoři (to byl vtip doufám že máte smysl pro humor).A co se týká toho motoru a měření ta jsem tenkrát ještě neměl pořádnej vercajk na měření(měřeno přes bočník samo-domo a normální laciný měřák digitál).Ale podobný měření jsem provedl se stejným motorem ale 1250ot/v které je zde :
(ještě co se týká sklopky velkej kužel rozteč cc-50mm takže vrtule jako
12/6 -to platí pro Turnigy 1100ot/v.)
http://jenda01.rajce.idnes.cz/TURNIGY_S ... ot_014.jpg
Teplota měřena asi po minutě chodu s 15vt vložkou (56A)
Jenda
(nějak mi tady vypadávají písmenka)
(ještě co se týká sklopky velkej kužel rozteč cc-50mm takže vrtule jako
12/6 -to platí pro Turnigy 1100ot/v.)
http://jenda01.rajce.idnes.cz/TURNIGY_S ... ot_014.jpg
Teplota měřena asi po minutě chodu s 15vt vložkou (56A)
Jenda
(nějak mi tady vypadávají písmenka)
Naposledy upravil(a) JENDA01 dne sob 04.04.2009 21:38, celkem upraveno 3 x.